Образовательное учреждение |
Квалификация |
Дата окончания |
---|---|---|
КазГУ им. С.М. Кирова |
Высшее |
1984 |
Наименование премии | Дата присуждения |
Медаль "За доблестный труд" |
Название файла |
Заголовок |
Описание |
---|---|---|
Медиа: право и этика |
Медиа құқық және этика пәні Ж. Қорғасбек |
|
Медиамаркетинг |
Силлабус Медиамаркетинг |
Сабақты Светлана Иванованың "Литературный маркетинг. Случай Нового Романа" атты зерттеу жұмысымен танысудан бастаймыз. Стихиялы медиамаркетингтен жоспарлы медиамаркетингке өту жолдарын қарастырамыз. Медиамаркетинг маманының шығармашылық ұжым жұмысына ықпал ету тетіктерін талдаймыз. Медиамаркетингтегі нейромаркетинг рөлін талқыға саламыз. Студент курс бойы медиамаркетинг қызметінің қыр-сырын толық біліп шығуға тиіс. |
Стабилизация социальной журналистики |
Силлабус. Әлеуметтік журналистиканың тұрақтылығы |
Әлеуметтік журналистиканың тұрақтылығы тақырыбындағы лекцияларды "Масс-медиа туралы" Заңның қабылдануымен байланыстырып өткіземіз. Бұл заң қоғасдық-саяси мәселелерді әлеуметтендіруге қатысты ұстанған еліміздің жаңа бағытына сәйкес келеді. Сонымен бірге БАҚ атауының медиакоммунистика болып өзгеруінің себептерін талдап түсіндіруге тиіспіз. Мәселен, бұрын ақпарат жоғарыдан тараса, қазір төменнен тарайтын үрдіс берік қалыптасты. Бұл журналистика мамандығын әлеуметке жақындата түседі. Әлеуметтік журналистиканың тілі, мазмұны, мақсаты журналистік шеберлік ретінде оқытылады. |
Медиамаркетинг |
Медиа маркетинг бойынша лекциялар мазмұны |
Он бес лекция белгіленген. Лекциялардың қысқаша мазмұны берілген. |
Медиамаркетинг |
Медиа маркетинг бойынша лекциялар мазмұны |
Он бес лекция белгіленген. Лекциялардың қысқаша мазмұны берілген. |
Стабилизация социальной журналистики |
Авгейдің атқорасына қайта оралсақ |
Әдеби тілде түрлі шектеулер бар. Диалектілер мен жаргон сөздер, архайзмдер ұмытыла бастады. Бұл орайда медиаөнім тілдің әдеби нормасын сақтай отырып, әлеуметке жақындату туралы лекция оқылады. Батыста әдеби тіл нормасының орнына, тіл стандарты қолданылатынын ескеруіміз керек. |
Аналитическая журналистика |
Талдамалы жур-ка жа__а силлабус |
|
Аналитическая журналистика |
Дәріс 6 |
|
Аналитическая журналистика |
Дәріс 7 |
|
Аналитическая журналистика |
Дәріс 8 |
|
Аналитическая журналистика |
Дәріс 10 |
|
Аналитическая журналистика |
Дәріс 5 |
|
Аналитическая журналистика |
Дәріс 2 |
|
Аналитическая журналистика |
Дәріс 11 |
|
Аналитическая журналистика |
Дәріс 1 |
|
Аналитическая журналистика |
Дәріс 3 |
|
Аналитическая журналистика |
Дәріс 4 |
|
Аналитическая журналистика |
Дәріс 9 |
|
Аналитическая журналистика |
Дәріс 12 |
|
Аналитическая журналистика |
Дәріс 13 |
|
Аналитическая журналистика |
Дәріс 15 |
|
Аналитическая журналистика |
Талдамалы жур емтихан сұрақтары |
|
Аналитическая журналистика |
Талдамалы жур-СӨЖ 3 курс |
|
Основы медиакоммуникаций |
lek5 |
|
Основы медиакоммуникаций |
lek6 |
|
Основы медиакоммуникаций |
lek8 |
|
Основы медиакоммуникаций |
lek9 |
|
Основы медиакоммуникаций |
lek10 |
|
Основы медиакоммуникаций |
lek11 |
|
Основы медиакоммуникаций |
lek14 |
|
Основы медиакоммуникаций |
lek15 |
|
Основы медиакоммуникаций |
lek13 |
|
Основы медиакоммуникаций |
Пән бойынша қорытынды емтихан бағдарламасы |
|
Основы медиакоммуникаций |
lek12 |
|
Основы медиакоммуникаций |
Медиакомм.негіздері 1-15 СӨЖ |
|
Медиамаркетинг |
Медиамаркетинг пәні Ж. Қорғасбек |
|
Основы медиакоммуникаций |
+метод.рек ЛАБ медиакомм негіздері |
|
Основы медиакоммуникаций |
картаУМКД |
|
Основы медиакоммуникаций |
Effective_SEO |
|
Основы медиакоммуникаций |
Медиакомм.негіздері 1-15 семинар сабақтары |
|
Основы медиакоммуникаций |
Емтихан сұрақтары |
|
Теория и практика массовой коммуникации |
Жүсіпбек Қорғасбек программа (1) |
|
Аналитическая журналистика |
Дәріс 14 |
|
Основы медиакоммуникаций |
Медиаком.негізері. Онлайн жазбаша.Қорғасбек Ж. |
|
Теория и практика массовой коммуникации |
Жүсіпбек Қорғасбек программа |
|
Основы медиакоммуникаций |
lek3 |
|
Аналитическая журналистика |
Талдамалы журналистика-семинар сабақтарының жоспары |
|
Аналитическая журналистика |
ҚЕБ БРШС Талдамалы журналистика-2024 |
|
Аналитическая журналистика |
Талдамалы журналистика жаңасы |
|
Основы медиакоммуникаций |
Медиаккоммуникация негіздері-2024 |
|
Основы медиакоммуникаций |
Медиакоммуникация негіздері пәні Ж. Қорғасбек |
|
Основы медиакоммуникаций |
lek7 |
|
Введение в журналистику |
Программа Журналистикаға кіріспе |
|
Введение в журналистику |
Программа Журналистикаға кіріспе |
|
Введение в журналистику |
Программа Журналистикаға кіріспе (1) |
|
Основы медиакоммуникаций |
lek1 |
|
Методологии и инструменты фактчекинга |
Фактчекинг Силлабус Лекция |
Фактчекингке қатысты тақырыптар қамтылған. Лекция қазақ баспасөзіндегі тәжірибелермен ұштастырылған. Дәректерді тексерудің кәсіби қырлары сөз болған. Бұқаралық ақпарат құралдар және медиакоммуникация заманындағы фактчекинг мәселесі қаралған. |
Стабилизация социальной журналистики |
ҚЕБ БРШС Әлеуметтік журналистиканың тұрақтылығы - 2024 |
|
Основы медиакоммуникаций |
lek2 |
|
Основы медиакоммуникаций |
Силлабус Медиакоммуникация негіздері |
|
Основы медиакоммуникаций |
lek4 |
|
Медиамаркетинг |
Силлабус Медиамаркетинг |
Медиамаркетингті тауар өткізуші, медиаөнімді сатушы деп тар аяда түсінеміз. Медиамаркетинг ең алдымен тұтынушы санасына әсер етуші, идеологиялық негіз қалаушы мамандық иесі. |
Медиа: право и этика |
Силлабус Медиа құқық және этика |
Медиақұқық және медиаэтика мәслелері қолданыстағы "БАҚ туралы Заң" мен жаңадан қабылданғалы жатқан "Масс-медиа туралы Заң жобасы" тұжырымдамасы негізінде оқытылады. |
Основы медиакоммуникаций |
Силлабус Медиакоммуникация негіздері |
Бұқаралық ақпарат құралдары Медиакоммуникацияға жатады. Журналист өз мамандығының бүгінгі замандағы ерекшелігін айқын түсінуі керек. Студент болашақта бақ құралдарында жұмыс істей ме, баспасөз хатшылығы саласын таңдай ма, әлеуметтік желіні таңдай ма? Қай салаға барса да мәтінді дұрыс жазу алдынан шығады. Сонымен бірге ақпараттық қауіпсіздіктен де хабары болғаны жөн. Біздің міндетіміз, ең бастысы студентті медиакоммуникация саласының тұлғасы етіп дайындау. |
Основы медиакоммуникаций |
2024 Медиакоммуникация негіздері силлабус |
Бұқаралық ақпарат құралдары туралы заңның өзгертілуі осы аудиториядан басталғанын мақтан етеміз. Медиакоммуникация пәні біздің тұсымызда енді. Оның бастауында осы университеттің ұстаздары тұр. 2021 жылдың күзгі семестрінде Медиакоммуникация туралы лекция оқыдық. Осы лекцияның негізінде «Заты өзгерді, аты өзгере ме?» деген эссе дайындадық. Аталған эссе 2022 жылы 21 ақпанда «Егемен Қазақстан» газетінде жарияланды. Онда БАҚ туралы заңның атын да, затын да өзгерту мәселесі алға тартылды. 2024 жылы 19 маусымда қоғамдық және заң шығарушы органдарда ұзақ талқылаулардан кейін Мемлекет басшысы «Масс-медиа туралы» Қазақстан Республикасының заңына қол қойды. |
Аналитическая журналистика |
Аналитическая журналистика |
|
Основы медиакоммуникаций |
Медиаком негіздері |
|
0
документам
0