Білім беретін мекеме |
Квалификация |
Аяқталу күні |
---|---|---|
С.М.Киров атынд.ҚазМУ |
Жоғары |
1984 |
Сыйлықақылар атауы | Берілген күні |
"Ерен еңбегі үшін" медалі |
Файл атауы |
Тақырыбы |
Сипаттамасы |
---|---|---|
Медиамаркетинг |
Медиамаркетинг пәні Ж. Қорғасбек |
|
Журналистикаға кіріспе |
Программа Журналистикаға кіріспе |
|
Журналистикаға кіріспе |
Программа Журналистикаға кіріспе |
|
Журналистикаға кіріспе |
Программа Журналистикаға кіріспе (1) |
|
Медиакоммуникация негіздері |
+метод.рек ЛАБ медиакомм негіздері |
|
Медиакоммуникация негіздері |
картаУМКД |
|
Медиакоммуникация негіздері |
Effective_SEO |
|
Медиакоммуникация негіздері |
Медиакомм.негіздері 1-15 семинар сабақтары |
|
Медиакоммуникация негіздері |
Емтихан сұрақтары |
|
Бұқаралық коммуникацияның теориясы мен практикасы |
Жүсіпбек Қорғасбек программа |
|
Медиакоммуникация негіздері |
lek1 |
|
Медиакоммуникация негіздері |
lek7 |
|
Медиакоммуникация негіздері |
Силлабус Медиакоммуникация негіздері |
|
Медиакоммуникация негіздері |
lek4 |
|
Медиамаркетинг |
Силлабус Медиамаркетинг |
Медиамаркетингті тауар өткізуші, медиаөнімді сатушы деп тар аяда түсінеміз. Медиамаркетинг ең алдымен тұтынушы санасына әсер етуші, идеологиялық негіз қалаушы мамандық иесі. |
Медиа: құқық және этика |
Силлабус Медиа құқық және этика |
Медиақұқық және медиаэтика мәслелері қолданыстағы "БАҚ туралы Заң" мен жаңадан қабылданғалы жатқан "Масс-медиа туралы Заң жобасы" тұжырымдамасы негізінде оқытылады. |
Талдамалы журналистика |
Талдамалы жур-ка жа__а силлабус |
|
Талдамалы журналистика |
Дәріс 6 |
|
Талдамалы журналистика |
Дәріс 7 |
|
Талдамалы журналистика |
Дәріс 8 |
|
Талдамалы журналистика |
Дәріс 10 |
|
Талдамалы журналистика |
Дәріс 5 |
|
Талдамалы журналистика |
Дәріс 2 |
|
Фактчекинг әдіснамалары мен құралдары |
Фактчекинг Силлабус Лекция |
Фактчекингке қатысты тақырыптар қамтылған. Лекция қазақ баспасөзіндегі тәжірибелермен ұштастырылған. Дәректерді тексерудің кәсіби қырлары сөз болған. Бұқаралық ақпарат құралдар және медиакоммуникация заманындағы фактчекинг мәселесі қаралған. |
Медиамаркетинг |
Силлабус Медиамаркетинг |
Сабақты Светлана Иванованың "Литературный маркетинг. Случай Нового Романа" атты зерттеу жұмысымен танысудан бастаймыз. Стихиялы медиамаркетингтен жоспарлы медиамаркетингке өту жолдарын қарастырамыз. Медиамаркетинг маманының шығармашылық ұжым жұмысына ықпал ету тетіктерін талдаймыз. Медиамаркетингтегі нейромаркетинг рөлін талқыға саламыз. Студент курс бойы медиамаркетинг қызметінің қыр-сырын толық біліп шығуға тиіс. |
Әлеуметтік журналистиканың тұрақтылығы |
Силлабус. Әлеуметтік журналистиканың тұрақтылығы |
Әлеуметтік журналистиканың тұрақтылығы тақырыбындағы лекцияларды "Масс-медиа туралы" Заңның қабылдануымен байланыстырып өткіземіз. Бұл заң қоғасдық-саяси мәселелерді әлеуметтендіруге қатысты ұстанған еліміздің жаңа бағытына сәйкес келеді. Сонымен бірге БАҚ атауының медиакоммунистика болып өзгеруінің себептерін талдап түсіндіруге тиіспіз. Мәселен, бұрын ақпарат жоғарыдан тараса, қазір төменнен тарайтын үрдіс берік қалыптасты. Бұл журналистика мамандығын әлеуметке жақындата түседі. Әлеуметтік журналистиканың тілі, мазмұны, мақсаты журналистік шеберлік ретінде оқытылады. |
Медиамаркетинг |
Медиа маркетинг бойынша лекциялар мазмұны |
Он бес лекция белгіленген. Лекциялардың қысқаша мазмұны берілген. |
Медиамаркетинг |
Медиа маркетинг бойынша лекциялар мазмұны |
Он бес лекция белгіленген. Лекциялардың қысқаша мазмұны берілген. |
Әлеуметтік журналистиканың тұрақтылығы |
Авгейдің атқорасына қайта оралсақ |
Әдеби тілде түрлі шектеулер бар. Диалектілер мен жаргон сөздер, архайзмдер ұмытыла бастады. Бұл орайда медиаөнім тілдің әдеби нормасын сақтай отырып, әлеуметке жақындату туралы лекция оқылады. Батыста әдеби тіл нормасының орнына, тіл стандарты қолданылатынын ескеруіміз керек. |
Талдамалы журналистика |
Талдамалы журналистика-семинар сабақтарының жоспары |
|
Медиакоммуникация негіздері |
lek5 |
|
Медиакоммуникация негіздері |
lek6 |
|
Медиакоммуникация негіздері |
lek8 |
|
Медиакоммуникация негіздері |
lek9 |
|
Медиакоммуникация негіздері |
lek10 |
|
Медиакоммуникация негіздері |
lek11 |
|
Медиакоммуникация негіздері |
lek14 |
|
Медиакоммуникация негіздері |
lek15 |
|
Медиакоммуникация негіздері |
lek13 |
|
Медиакоммуникация негіздері |
Пән бойынша қорытынды емтихан бағдарламасы |
|
Медиакоммуникация негіздері |
lek12 |
|
Талдамалы журналистика |
Дәріс 11 |
|
Талдамалы журналистика |
Дәріс 1 |
|
Талдамалы журналистика |
Дәріс 3 |
|
Талдамалы журналистика |
Дәріс 4 |
|
Талдамалы журналистика |
Дәріс 9 |
|
Талдамалы журналистика |
Дәріс 12 |
|
Талдамалы журналистика |
Дәріс 13 |
|
Талдамалы журналистика |
Дәріс 15 |
|
Талдамалы журналистика |
Талдамалы жур емтихан сұрақтары |
|
Талдамалы журналистика |
Талдамалы жур-СӨЖ 3 курс |
|
Әлеуметтік журналистиканың тұрақтылығы |
ҚЕБ БРШС Әлеуметтік журналистиканың тұрақтылығы - 2024 |
|
Медиакоммуникация негіздері |
Медиакомм.негіздері 1-15 СӨЖ |
|
Талдамалы журналистика |
ҚЕБ БРШС Талдамалы журналистика-2024 |
|
Талдамалы журналистика |
Талдамалы журналистика жаңасы |
|
Медиакоммуникация негіздері |
Медиаккоммуникация негіздері-2024 |
|
Медиакоммуникация негіздері |
Медиакоммуникация негіздері пәні Ж. Қорғасбек |
|
Медиакоммуникация негіздері |
lek2 |
|
Медиа: құқық және этика |
Медиа құқық және этика пәні Ж. Қорғасбек |
|
Бұқаралық коммуникацияның теориясы мен практикасы |
Жүсіпбек Қорғасбек программа (1) |
|
Талдамалы журналистика |
Дәріс 14 |
|
Медиакоммуникация негіздері |
Медиаком.негізері. Онлайн жазбаша.Қорғасбек Ж. |
|
Медиакоммуникация негіздері |
lek3 |
|
Медиакоммуникация негіздері |
Силлабус Медиакоммуникация негіздері |
Бұқаралық ақпарат құралдары Медиакоммуникацияға жатады. Журналист өз мамандығының бүгінгі замандағы ерекшелігін айқын түсінуі керек. Студент болашақта бақ құралдарында жұмыс істей ме, баспасөз хатшылығы саласын таңдай ма, әлеуметтік желіні таңдай ма? Қай салаға барса да мәтінді дұрыс жазу алдынан шығады. Сонымен бірге ақпараттық қауіпсіздіктен де хабары болғаны жөн. Біздің міндетіміз, ең бастысы студентті медиакоммуникация саласының тұлғасы етіп дайындау. |
Медиакоммуникация негіздері |
2024 Медиакоммуникация негіздері силлабус |
Бұқаралық ақпарат құралдары туралы заңның өзгертілуі осы аудиториядан басталғанын мақтан етеміз. Медиакоммуникация пәні біздің тұсымызда енді. Оның бастауында осы университеттің ұстаздары тұр. 2021 жылдың күзгі семестрінде Медиакоммуникация туралы лекция оқыдық. Осы лекцияның негізінде «Заты өзгерді, аты өзгере ме?» деген эссе дайындадық. Аталған эссе 2022 жылы 21 ақпанда «Егемен Қазақстан» газетінде жарияланды. Онда БАҚ туралы заңның атын да, затын да өзгерту мәселесі алға тартылды. 2024 жылы 19 маусымда қоғамдық және заң шығарушы органдарда ұзақ талқылаулардан кейін Мемлекет басшысы «Масс-медиа туралы» Қазақстан Республикасының заңына қол қойды. |
Талдамалы журналистика |
Аналитическая журналистика |
|
Медиакоммуникация негіздері |
Медиаком негіздері |
|
0
құжаттар
0