Басты бет / Журналистика / Баспасөз және электронды БАҚ / Қорғасбек Жүсіпбек Нұрақынұлы

Қорғасбек Жүсіпбек Нұрақынұлы

Лауазымы: аға оқытушы
баспасөз және электрондық бұқаралық ақпарат құралдары кафедрасы
      
Бірінші жоғарғы білімі
Білім беретін мекеме Квалификация Аяқталу күні
С.М.Киров атынд.ҚазМУ Жоғары 1984
Мемлекеттік сыйлықақылар
Сыйлықақылар атауы Берілген күні
"Ерен еңбегі үшін" медалі


Файл атауы Тақырыбы Сипаттамасы
Журналистикаға кіріспе
Журналистикаға кіріспе
Журналистикаға кіріспе
Талдамалы журналистика
Талдамалы журналистика
Талдамалы журналистика
Талдамалы журналистика
Талдамалы журналистика
Талдамалы журналистика
Талдамалы журналистика
Талдамалы журналистика
Талдамалы журналистика
Талдамалы журналистика
Талдамалы журналистика
Талдамалы журналистика
Талдамалы журналистика
Талдамалы журналистика
Талдамалы журналистика
Талдамалы журналистика
Талдамалы журналистика
Талдамалы журналистика
Талдамалы журналистика
Талдамалы журналистика
Талдамалы журналистика
Талдамалы журналистика
Талдамалы журналистика
Талдамалы журналистика
Талдамалы журналистика
Талдамалы журналистика
Талдамалы журналистика
Талдамалы журналистика
Талдамалы журналистика
Бұқаралық коммуникацияның теориясы мен практикасы
Бұқаралық коммуникацияның теориясы мен практикасы
Медиакоммуникация негіздері
Медиакоммуникация негіздері
Медиакоммуникация негіздері
Медиакоммуникация негіздері
Медиакоммуникация негіздері
Медиакоммуникация негіздері
Медиакоммуникация негіздері
Медиакоммуникация негіздері
Медиакоммуникация негіздері
Медиакоммуникация негіздері
Медиакоммуникация негіздері
Медиакоммуникация негіздері
Медиакоммуникация негіздері
Медиакоммуникация негіздері
Медиакоммуникация негіздері
Медиакоммуникация негіздері
Медиакоммуникация негіздері
Медиакоммуникация негіздері
Медиакоммуникация негіздері
Медиакоммуникация негіздері
Медиакоммуникация негіздері
Медиакоммуникация негіздері
Медиакоммуникация негіздері
Медиакоммуникация негіздері
Медиакоммуникация негіздері
Бұқаралық ақпарат құралдары туралы заңның өзгертілуі осы аудиториядан басталғанын мақтан етеміз. Медиакоммуникация пәні біздің тұсымызда енді. Оның бастауында осы университеттің ұстаздары тұр. 2021 жылдың күзгі семестрінде Медиакоммуникация туралы лекция оқыдық. Осы лекцияның негізінде «Заты өзгерді, аты өзгере ме?» деген эссе дайындадық. Аталған эссе 2022 жылы 21 ақпанда «Егемен Қазақстан» газетінде жарияланды. Онда БАҚ туралы заңның атын да, затын да өзгерту мәселесі алға тартылды. 2024 жылы 19 маусымда қоғамдық және заң шығарушы органдарда ұзақ талқылаулардан кейін Мемлекет басшысы «Масс-медиа туралы» Қазақстан Республикасының заңына қол қойды.
Медиакоммуникация негіздері
Бұқаралық ақпарат құралдары Медиакоммуникацияға жатады. Журналист өз мамандығының бүгінгі замандағы ерекшелігін айқын түсінуі керек. Студент болашақта бақ құралдарында жұмыс істей ме, баспасөз хатшылығы саласын таңдай ма, әлеуметтік желіні таңдай ма? Қай салаға барса да мәтінді дұрыс жазу алдынан шығады. Сонымен бірге ақпараттық қауіпсіздіктен де хабары болғаны жөн. Біздің міндетіміз, ең бастысы студентті медиакоммуникация саласының тұлғасы етіп дайындау.
Медиакоммуникация негіздері
Медиакоммуникация негіздері
Медиакоммуникация негіздері
Қазіргі заманғы теледидар және радио форматтары
Қазіргі заманғы теледидар және радио форматтары
Қазіргі заманғы теледидар және радио форматтары
Қазіргі заманғы теледидар және радио форматтары
Қазіргі заманғы теледидар және радио форматтары
Қазіргі заманғы теледидар және радио форматтары
Қазіргі заманғы теледидар және радио форматтары
Қазіргі заманғы теледидар және радио форматтары
Медиамаркетинг
Сабақты Светлана Иванованың "Литературный маркетинг. Случай Нового Романа" атты зерттеу жұмысымен танысудан бастаймыз. Стихиялы медиамаркетингтен жоспарлы медиамаркетингке өту жолдарын қарастырамыз. Медиамаркетинг маманының шығармашылық ұжым жұмысына ықпал ету тетіктерін талдаймыз. Медиамаркетингтегі нейромаркетинг рөлін талқыға саламыз. Студент курс бойы медиамаркетинг қызметінің қыр-сырын толық біліп шығуға тиіс.
Медиамаркетинг
Медиамаркетингті тауар өткізуші, медиаөнімді сатушы деп тар аяда түсінеміз. Медиамаркетинг ең алдымен тұтынушы санасына әсер етуші, идеологиялық негіз қалаушы мамандық иесі.
Медиамаркетинг
Он бес лекция белгіленген. Лекциялардың қысқаша мазмұны берілген.
Медиамаркетинг
Он бес лекция белгіленген. Лекциялардың қысқаша мазмұны берілген.
Медиамаркетинг
Медиа: құқық және этика
Медиақұқық және медиаэтика мәслелері қолданыстағы "БАҚ туралы Заң" мен жаңадан қабылданғалы жатқан "Масс-медиа туралы Заң жобасы" тұжырымдамасы негізінде оқытылады.
Медиа: құқық және этика
Фактчекинг әдіснамалары мен құралдары
Фактчекингке қатысты тақырыптар қамтылған. Лекция қазақ баспасөзіндегі тәжірибелермен ұштастырылған. Дәректерді тексерудің кәсіби қырлары сөз болған. Бұқаралық ақпарат құралдар және медиакоммуникация заманындағы фактчекинг мәселесі қаралған.
Видео және аудио баяндаудың жаңа форматтары
Видео және аудио баяндаудың жаңа форматтары
Видео және аудио баяндаудың жаңа форматтары
Видео және аудио баяндаудың жаңа форматтары
Видео және аудио баяндаудың жаңа форматтары
Әлеуметтік журналистиканың тұрақтылығы
Әлеуметтік журналистиканың тұрақтылығы тақырыбындағы лекцияларды "Масс-медиа туралы" Заңның қабылдануымен байланыстырып өткіземіз. Бұл заң қоғасдық-саяси мәселелерді әлеуметтендіруге қатысты ұстанған еліміздің жаңа бағытына сәйкес келеді. Сонымен бірге БАҚ атауының медиакоммунистика болып өзгеруінің себептерін талдап түсіндіруге тиіспіз. Мәселен, бұрын ақпарат жоғарыдан тараса, қазір төменнен тарайтын үрдіс берік қалыптасты. Бұл журналистика мамандығын әлеуметке жақындата түседі. Әлеуметтік журналистиканың тілі, мазмұны, мақсаты журналистік шеберлік ретінде оқытылады.
Әлеуметтік журналистиканың тұрақтылығы
Әдеби тілде түрлі шектеулер бар. Диалектілер мен жаргон сөздер, архайзмдер ұмытыла бастады. Бұл орайда медиаөнім тілдің әдеби нормасын сақтай отырып, әлеуметке жақындату туралы лекция оқылады. Батыста әдеби тіл нормасының орнына, тіл стандарты қолданылатынын ескеруіміз керек.
Әлеуметтік журналистиканың тұрақтылығы
Автордың құжаттары

0

Цитирования

0 по 0
құжаттар

h-индексі

0