Документы автора
0
Главная / Журналистики / Печати и электронных СМИ / Қорғасбек Жүсіпбек Нұрақынұлы
| Образовательное учреждение | Квалификация | Дата окончания |
|---|---|---|
| КазГУ им. С.М. Кирова | Высшее | 1984 |
| Наименование премии | Дата присуждения |
| Медаль "За доблестный труд" |
| Название файла | Заголовок | Описание |
|---|---|---|
Введение в журналистику |
|
|
Введение в журналистику |
|
|
Введение в журналистику |
|
|
Аналитическая журналистика |
|
|
Аналитическая журналистика |
|
|
Аналитическая журналистика |
|
|
Аналитическая журналистика |
|
|
Аналитическая журналистика |
|
|
Аналитическая журналистика |
|
|
Аналитическая журналистика |
|
|
Аналитическая журналистика |
|
|
Аналитическая журналистика |
|
|
Аналитическая журналистика |
|
|
Аналитическая журналистика |
|
|
Аналитическая журналистика |
|
|
Аналитическая журналистика |
|
|
Аналитическая журналистика |
|
|
Аналитическая журналистика |
|
|
Аналитическая журналистика |
|
|
Аналитическая журналистика |
|
|
Аналитическая журналистика |
|
|
Аналитическая журналистика |
|
|
Аналитическая журналистика |
|
|
Аналитическая журналистика |
|
|
Аналитическая журналистика |
|
|
Аналитическая журналистика |
|
|
Аналитическая журналистика |
|
|
Аналитическая журналистика |
|
|
Аналитическая журналистика |
|
|
Аналитическая журналистика |
|
|
Аналитическая журналистика |
|
|
Аналитическая журналистика |
|
|
Теория и практика массовой коммуникации |
|
|
Теория и практика массовой коммуникации |
|
|
Основы медиакоммуникаций |
|
|
Основы медиакоммуникаций |
|
|
Основы медиакоммуникаций |
|
|
Основы медиакоммуникаций |
|
|
Основы медиакоммуникаций |
|
|
Основы медиакоммуникаций |
|
|
Основы медиакоммуникаций |
|
|
Основы медиакоммуникаций |
|
|
Основы медиакоммуникаций |
|
|
Основы медиакоммуникаций |
|
|
Основы медиакоммуникаций |
|
|
Основы медиакоммуникаций |
|
|
Основы медиакоммуникаций |
|
|
Основы медиакоммуникаций |
|
|
Основы медиакоммуникаций |
|
|
Основы медиакоммуникаций |
|
|
Основы медиакоммуникаций |
|
|
Основы медиакоммуникаций |
|
|
Основы медиакоммуникаций |
|
|
Основы медиакоммуникаций |
|
|
Основы медиакоммуникаций |
|
|
Основы медиакоммуникаций |
|
|
Основы медиакоммуникаций |
|
|
Основы медиакоммуникаций |
|
|
Основы медиакоммуникаций |
Бұқаралық ақпарат құралдары туралы заңның өзгертілуі осы аудиториядан басталғанын мақтан етеміз. Медиакоммуникация пәні біздің тұсымызда енді. Оның бастауында осы университеттің ұстаздары тұр. 2021 жылдың күзгі семестрінде Медиакоммуникация туралы лекция оқыдық. Осы лекцияның негізінде «Заты өзгерді, аты өзгере ме?» деген эссе дайындадық. Аталған эссе 2022 жылы 21 ақпанда «Егемен Қазақстан» газетінде жарияланды. Онда БАҚ туралы заңның атын да, затын да өзгерту мәселесі алға тартылды. 2024 жылы 19 маусымда қоғамдық және заң шығарушы органдарда ұзақ талқылаулардан кейін Мемлекет басшысы «Масс-медиа туралы» Қазақстан Республикасының заңына қол қойды.
|
|
Основы медиакоммуникаций |
Бұқаралық ақпарат құралдары Медиакоммуникацияға жатады. Журналист өз мамандығының бүгінгі замандағы ерекшелігін айқын түсінуі керек. Студент болашақта бақ құралдарында жұмыс істей ме, баспасөз хатшылығы саласын таңдай ма, әлеуметтік желіні таңдай ма? Қай салаға барса да мәтінді дұрыс жазу алдынан шығады. Сонымен бірге ақпараттық қауіпсіздіктен де хабары болғаны жөн. Біздің міндетіміз, ең бастысы студентті медиакоммуникация саласының тұлғасы етіп дайындау.
|
|
Основы медиакоммуникаций |
|
|
Основы медиакоммуникаций |
|
|
Основы медиакоммуникаций |
|
|
Современные телевизионные и радиоформаты |
|
|
Современные телевизионные и радиоформаты |
|
|
Современные телевизионные и радиоформаты |
|
|
Современные телевизионные и радиоформаты |
|
|
Современные телевизионные и радиоформаты |
|
|
Современные телевизионные и радиоформаты |
|
|
Современные телевизионные и радиоформаты |
|
|
Современные телевизионные и радиоформаты |
|
|
Медиамаркетинг |
Сабақты Светлана Иванованың "Литературный маркетинг. Случай Нового Романа" атты зерттеу жұмысымен танысудан бастаймыз. Стихиялы медиамаркетингтен жоспарлы медиамаркетингке өту жолдарын қарастырамыз. Медиамаркетинг маманының шығармашылық ұжым жұмысына ықпал ету тетіктерін талдаймыз. Медиамаркетингтегі нейромаркетинг рөлін талқыға саламыз. Студент курс бойы медиамаркетинг қызметінің қыр-сырын толық біліп шығуға тиіс.
|
|
Медиамаркетинг |
Медиамаркетингті тауар өткізуші, медиаөнімді сатушы деп тар аяда түсінеміз. Медиамаркетинг ең алдымен тұтынушы санасына әсер етуші, идеологиялық негіз қалаушы мамандық иесі.
|
|
Медиамаркетинг |
Он бес лекция белгіленген. Лекциялардың қысқаша мазмұны берілген.
|
|
Медиамаркетинг |
Он бес лекция белгіленген. Лекциялардың қысқаша мазмұны берілген.
|
|
Медиамаркетинг |
|
|
Медиа: право и этика |
Медиақұқық және медиаэтика мәслелері қолданыстағы "БАҚ туралы Заң" мен жаңадан қабылданғалы жатқан "Масс-медиа туралы Заң жобасы" тұжырымдамасы негізінде оқытылады.
|
|
Медиа: право и этика |
|
|
Методологии и инструменты фактчекинга |
Фактчекингке қатысты тақырыптар қамтылған. Лекция қазақ баспасөзіндегі тәжірибелермен ұштастырылған. Дәректерді тексерудің кәсіби қырлары сөз болған. Бұқаралық ақпарат құралдар және медиакоммуникация заманындағы фактчекинг мәселесі қаралған.
|
|
Новые форматы видео и аудиоисторий |
|
|
Новые форматы видео и аудиоисторий |
|
|
Новые форматы видео и аудиоисторий |
|
|
Новые форматы видео и аудиоисторий |
|
|
Новые форматы видео и аудиоисторий |
|
|
Стабилизация социальной журналистики |
Әлеуметтік журналистиканың тұрақтылығы тақырыбындағы лекцияларды "Масс-медиа туралы" Заңның қабылдануымен байланыстырып өткіземіз. Бұл заң қоғасдық-саяси мәселелерді әлеуметтендіруге қатысты ұстанған еліміздің жаңа бағытына сәйкес келеді. Сонымен бірге БАҚ атауының медиакоммунистика болып өзгеруінің себептерін талдап түсіндіруге тиіспіз. Мәселен, бұрын ақпарат жоғарыдан тараса, қазір төменнен тарайтын үрдіс берік қалыптасты. Бұл журналистика мамандығын әлеуметке жақындата түседі. Әлеуметтік журналистиканың тілі, мазмұны, мақсаты журналистік шеберлік ретінде оқытылады.
|
|
Стабилизация социальной журналистики |
Әдеби тілде түрлі шектеулер бар. Диалектілер мен жаргон сөздер, архайзмдер ұмытыла бастады. Бұл орайда медиаөнім тілдің әдеби нормасын сақтай отырып, әлеуметке жақындату туралы лекция оқылады. Батыста әдеби тіл нормасының орнына, тіл стандарты қолданылатынын ескеруіміз керек.
|
|
Стабилизация социальной журналистики |
|