Author Documents
0
Main / Journalism / Print and electronic media / Қорғасбек Жүсіпбек Нұрақынұлы
| Educational institution | Квалификация | Expiration date |
|---|---|---|
| КазГУ им. С.М. Кирова | Высшее | 1984 |
| Prize Name | Date of award |
| Медаль "За доблестный труд" |
| File name | Headline | Description |
|---|---|---|
Introduction in Journalism |
|
|
Introduction in Journalism |
|
|
Introduction in Journalism |
|
|
Analytical Journalism |
|
|
Analytical Journalism |
|
|
Analytical Journalism |
|
|
Analytical Journalism |
|
|
Analytical Journalism |
|
|
Analytical Journalism |
|
|
Analytical Journalism |
|
|
Analytical Journalism |
|
|
Analytical Journalism |
|
|
Analytical Journalism |
|
|
Analytical Journalism |
|
|
Analytical Journalism |
|
|
Analytical Journalism |
|
|
Analytical Journalism |
|
|
Analytical Journalism |
|
|
Analytical Journalism |
|
|
Analytical Journalism |
|
|
Analytical Journalism |
|
|
Analytical Journalism |
|
|
Analytical Journalism |
|
|
Analytical Journalism |
|
|
Analytical Journalism |
|
|
Analytical Journalism |
|
|
Analytical Journalism |
|
|
Analytical Journalism |
|
|
Analytical Journalism |
|
|
Analytical Journalism |
|
|
Analytical Journalism |
|
|
Analytical Journalism |
|
|
Theory and practice of mass communication |
|
|
Theory and practice of mass communication |
|
|
Fundamentals of Media Communication |
|
|
Fundamentals of Media Communication |
|
|
Fundamentals of Media Communication |
|
|
Fundamentals of Media Communication |
|
|
Fundamentals of Media Communication |
|
|
Fundamentals of Media Communication |
|
|
Fundamentals of Media Communication |
|
|
Fundamentals of Media Communication |
|
|
Fundamentals of Media Communication |
|
|
Fundamentals of Media Communication |
|
|
Fundamentals of Media Communication |
|
|
Fundamentals of Media Communication |
|
|
Fundamentals of Media Communication |
|
|
Fundamentals of Media Communication |
|
|
Fundamentals of Media Communication |
|
|
Fundamentals of Media Communication |
|
|
Fundamentals of Media Communication |
|
|
Fundamentals of Media Communication |
|
|
Fundamentals of Media Communication |
|
|
Fundamentals of Media Communication |
|
|
Fundamentals of Media Communication |
|
|
Fundamentals of Media Communication |
|
|
Fundamentals of Media Communication |
|
|
Fundamentals of Media Communication |
|
|
Fundamentals of Media Communication |
Бұқаралық ақпарат құралдары туралы заңның өзгертілуі осы аудиториядан басталғанын мақтан етеміз. Медиакоммуникация пәні біздің тұсымызда енді. Оның бастауында осы университеттің ұстаздары тұр. 2021 жылдың күзгі семестрінде Медиакоммуникация туралы лекция оқыдық. Осы лекцияның негізінде «Заты өзгерді, аты өзгере ме?» деген эссе дайындадық. Аталған эссе 2022 жылы 21 ақпанда «Егемен Қазақстан» газетінде жарияланды. Онда БАҚ туралы заңның атын да, затын да өзгерту мәселесі алға тартылды. 2024 жылы 19 маусымда қоғамдық және заң шығарушы органдарда ұзақ талқылаулардан кейін Мемлекет басшысы «Масс-медиа туралы» Қазақстан Республикасының заңына қол қойды.
|
|
Fundamentals of Media Communication |
Бұқаралық ақпарат құралдары Медиакоммуникацияға жатады. Журналист өз мамандығының бүгінгі замандағы ерекшелігін айқын түсінуі керек. Студент болашақта бақ құралдарында жұмыс істей ме, баспасөз хатшылығы саласын таңдай ма, әлеуметтік желіні таңдай ма? Қай салаға барса да мәтінді дұрыс жазу алдынан шығады. Сонымен бірге ақпараттық қауіпсіздіктен де хабары болғаны жөн. Біздің міндетіміз, ең бастысы студентті медиакоммуникация саласының тұлғасы етіп дайындау.
|
|
Fundamentals of Media Communication |
|
|
Fundamentals of Media Communication |
|
|
Fundamentals of Media Communication |
|
|
Modern television and radio formats |
|
|
Modern television and radio formats |
|
|
Modern television and radio formats |
|
|
Modern television and radio formats |
|
|
Modern television and radio formats |
|
|
Modern television and radio formats |
|
|
Modern television and radio formats |
|
|
Modern television and radio formats |
|
|
Media marketing |
Сабақты Светлана Иванованың "Литературный маркетинг. Случай Нового Романа" атты зерттеу жұмысымен танысудан бастаймыз. Стихиялы медиамаркетингтен жоспарлы медиамаркетингке өту жолдарын қарастырамыз. Медиамаркетинг маманының шығармашылық ұжым жұмысына ықпал ету тетіктерін талдаймыз. Медиамаркетингтегі нейромаркетинг рөлін талқыға саламыз. Студент курс бойы медиамаркетинг қызметінің қыр-сырын толық біліп шығуға тиіс.
|
|
Media marketing |
Медиамаркетингті тауар өткізуші, медиаөнімді сатушы деп тар аяда түсінеміз. Медиамаркетинг ең алдымен тұтынушы санасына әсер етуші, идеологиялық негіз қалаушы мамандық иесі.
|
|
Media marketing |
Он бес лекция белгіленген. Лекциялардың қысқаша мазмұны берілген.
|
|
Media marketing |
Он бес лекция белгіленген. Лекциялардың қысқаша мазмұны берілген.
|
|
Media marketing |
|
|
Media: law and ethics |
Медиақұқық және медиаэтика мәслелері қолданыстағы "БАҚ туралы Заң" мен жаңадан қабылданғалы жатқан "Масс-медиа туралы Заң жобасы" тұжырымдамасы негізінде оқытылады.
|
|
Media: law and ethics |
|
|
Factchecking methodologies and tools |
Фактчекингке қатысты тақырыптар қамтылған. Лекция қазақ баспасөзіндегі тәжірибелермен ұштастырылған. Дәректерді тексерудің кәсіби қырлары сөз болған. Бұқаралық ақпарат құралдар және медиакоммуникация заманындағы фактчекинг мәселесі қаралған.
|
|
New formats of video and audio stories |
|
|
New formats of video and audio stories |
|
|
New formats of video and audio stories |
|
|
New formats of video and audio stories |
|
|
New formats of video and audio stories |
|
|
Stabilization of social journalism |
Әлеуметтік журналистиканың тұрақтылығы тақырыбындағы лекцияларды "Масс-медиа туралы" Заңның қабылдануымен байланыстырып өткіземіз. Бұл заң қоғасдық-саяси мәселелерді әлеуметтендіруге қатысты ұстанған еліміздің жаңа бағытына сәйкес келеді. Сонымен бірге БАҚ атауының медиакоммунистика болып өзгеруінің себептерін талдап түсіндіруге тиіспіз. Мәселен, бұрын ақпарат жоғарыдан тараса, қазір төменнен тарайтын үрдіс берік қалыптасты. Бұл журналистика мамандығын әлеуметке жақындата түседі. Әлеуметтік журналистиканың тілі, мазмұны, мақсаты журналистік шеберлік ретінде оқытылады.
|
|
Stabilization of social journalism |
Әдеби тілде түрлі шектеулер бар. Диалектілер мен жаргон сөздер, архайзмдер ұмытыла бастады. Бұл орайда медиаөнім тілдің әдеби нормасын сақтай отырып, әлеуметке жақындату туралы лекция оқылады. Батыста әдеби тіл нормасының орнына, тіл стандарты қолданылатынын ескеруіміз керек.
|
|
Stabilization of social journalism |
|