Басты бет / Философия және саясаттану / Педагогика және білім беру менеджменті / Нургалиева Долорес Абилдаевна

Нургалиева Долорес Абилдаевна

Лауазымы: аға оқытушы
Педагогика және білім беру менеджменті
      
Бірінші жоғарғы білімі
Білім беретін мекеме Квалификация Аяқталу күні
ҚазМемҚызПИ Жоғары 1993
Ғылыми дәрежесі
Файл атауы Тақырыбы Сипаттамасы
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемелері
Инклюзивті білім берудің теориялары мен тұжырымдамалары
Инклюзивті білім берудің теориялары мен тұжырымдамалары
Инклюзивті білім берудің теориялары мен тұжырымдамалары
Инклюзивті білім берудің теориялары мен тұжырымдамалары
Инклюзивті білім берудің теориялары мен тұжырымдамалары
Инклюзивті білім берудің теориялары мен тұжырымдамалары
Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі
Жасерекшелік педагогикасы және психология
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемелері
Этнопедагогика
Этнопедагогика
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемелері
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемелері
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемелері
Гуманды педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Гуманды педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Гуманды педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Дене тәрбиесі және спорт педагогикасы
Гуманды педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемелері
Гуманды педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Гуманды педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Гуманды педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Гуманды педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Гуманды педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Практикалық психология
Практикалық психология
Практикалық психология
Практикалық психология
Практикалық психология
Практикалық психология
Әлеуметтік педагогтың іс-әрекетіндегі медиативті технологиялары
Білім беру мекемелердегі әлеуметтік педагогтің іс-әрекеті
Жоғары мектептің педагогикасы
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі қамқорлық, қараушылық, патронаж
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі қамқорлық, қараушылық, патронаж
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі қамқорлық, қараушылық, патронаж
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі қамқорлық, қараушылық, патронаж
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі қамқорлық, қараушылық, патронаж
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі қамқорлық, қараушылық, патронаж
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі қамқорлық, қараушылық, патронаж
Жоғары мектептің педагогикасы
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі
Жоғары мектептің педагогикасы
Әлеуметтік педагогтың іс-әрекетіндегі медиативті технологиялары
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі қамқорлық, қараушылық, патронаж
Жоғары мектептің педагогикасы
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі қамқорлық, қараушылық, патронаж
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі қамқорлық, қараушылық, патронаж
Инклюзивті білім берудің теориялары мен тұжырымдамалары
Гуманды педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Жоғары мектептің педагогикасы
Инклюзивті білім берудің теориялары мен тұжырымдамалары
Инклюзивті білім берудің теориялары мен тұжырымдамалары
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі қамқорлық, қараушылық, патронаж
Гуманды педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Жоғары мектептің педагогикасы
Жасерекшелік педагогикасы және психология
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі қамқорлық, қараушылық, патронаж
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі қамқорлық, қараушылық, патронаж
Жоғары мектептің педагогикасы
Гуманды педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Инклюзивті білім берудің теориялары мен тұжырымдамалары
Инклюзивті білім берудің теориялары мен тұжырымдамалары
Инклюзивті білім берудің теориялары мен тұжырымдамалары
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі қамқорлық, қараушылық, патронаж
Инклюзивті білім берудің теориялары мен тұжырымдамалары
Инклюзивті білім беру
Гуманды педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі қамқорлық, қараушылық, патронаж
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Инклюзивті білім берудің теориялары мен тұжырымдамалары
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Гуманды педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Гуманды педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі қамқорлық, қараушылық, патронаж
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі қамқорлық, қараушылық, патронаж
Инклюзивті білім берудің теориялары мен тұжырымдамалары
Жоғары мектептің педагогикасы
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Инклюзивті білім берудің теориялары мен тұжырымдамалары
Инклюзивті білім берудің теориялары мен тұжырымдамалары
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі қамқорлық, қараушылық, патронаж
Гуманды педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемелері
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі қамқорлық, қараушылық, патронаж
Инклюзивті білім берудің теориялары мен тұжырымдамалары
Инклюзивті білім берудің теориялары мен тұжырымдамалары
Гуманды педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Жоғары мектептің педагогикасы
Инклюзивті білім берудің теориялары мен тұжырымдамалары
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Этнопедагогика
Этнопедагогика
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Әлеуметтік педагогтың іс-әрекетіндегі медиативті технологиялары
Инклюзивті білім берудің теориялары мен тұжырымдамалары
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Жоғары мектептің педагогикасы
Этнопедагогика
Гуманды педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі қамқорлық, қараушылық, патронаж
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемелері
Гуманды педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Инклюзивті білім берудің теориялары мен тұжырымдамалары
Этнопедагогика
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі қамқорлық, қараушылық, патронаж
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Инклюзивті білім берудің теориялары мен тұжырымдамалары
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі қамқорлық, қараушылық, патронаж
Жоғары мектептің педагогикасы
Инклюзивті білім берудің теориялары мен тұжырымдамалары
Жоғары мектептің педагогикасы
Гуманды педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Гуманды педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Гуманды педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Білім берудегі кеңес беру
Инклюзивті білім берудің теориялары мен тұжырымдамалары
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі қамқорлық, қараушылық, патронаж
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі қамқорлық, қараушылық, патронаж
Гуманды педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Этнопедагогика
Жоғары мектептің педагогикасы
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемелері
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Жоғары мектептің педагогикасы
Білім берудегі кеңес беру
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі қамқорлық, қараушылық, патронаж
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі қамқорлық, қараушылық, патронаж
Білім берудегі кеңес беру
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі қамқорлық, қараушылық, патронаж
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі қамқорлық, қараушылық, патронаж
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім беру
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім беру
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Жоғары мектептің педагогикасы
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі қамқорлық, қараушылық, патронаж
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі қамқорлық, қараушылық, патронаж
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі қамқорлық, қараушылық, патронаж
Инклюзивті білім берудің теориялары мен тұжырымдамалары
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Инклюзивті білім беру
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Гуманды педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Жоғары мектептің педагогикасы
Этнопедагогика
Жоғары мектептің педагогикасы
Инклюзивті білім беру
Жоғары мектептің педагогикасы
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Этнопедагогика
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Этнопедагогика
Жоғары мектептің педагогикасы
Инклюзивті білім беру
Жоғары мектептің педагогикасы
Инклюзивті білім беру
Жоғары мектептің педагогикасы
Этнопедагогика
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Жоғары мектептің педагогикасы
Білім берудегі тренингтер
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім беру
Жоғары мектептің педагогикасы
Инклюзивті білім беру
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Жоғары мектептің педагогикасы
Этнопедагогика
Этнопедагогика
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Жоғары мектептің педагогикасы
Инклюзивті білім беру
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Этнопедагогика
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім беру
Жоғары мектептің педагогикасы
Гуманды педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Этнопедагогика
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі
Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Инклюзивті білім беру
Жоғары мектептің педагогикасы
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім беру
Жоғары мектептің педагогикасы
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Этнопедагогика
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Инклюзивті білім беру
Жасерекшелік педагогикасы және психология
Жасерекшелік педагогикасы және психология
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Психологияны оқыту әдістемесі
Жоғары мектептің педагогикасы
Психологияны оқыту әдістемесі
Дене тәрбиесі және спорт педагогикасы
Білім берудегі тренингтер
Білім берудегі тренингтер
Білім берудегі тренингтер
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім беру
Жасерекшелік педагогикасы және психология
Инклюзивті білім беру
Орта мектептегі жаңа стандарттар мен оқу бағдарламалары
Орта мектептегі жаңа стандарттар мен оқу бағдарламалары
Орта мектептегі жаңа стандарттар мен оқу бағдарламалары
Орта мектептегі жаңа стандарттар мен оқу бағдарламалары
Орта мектептегі жаңа стандарттар мен оқу бағдарламалары
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Білім берудегі кеңес беру
Жоғары мектептің педагогикасы
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім беру
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемелері
Білім берудегі кеңес беру
Жасерекшелік педагогикасы және психология
Дене тәрбиесі және спорт педагогикасы
Дене тәрбиесі және спорт педагогикасы
Дене тәрбиесі және спорт педагогикасы
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Білім берудегі тренингтер
Жоғары мектептің педагогикасы
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Жасерекшелік педагогикасы және психология
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Білім берудегі тренингтер
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Жасерекшелік педагогикасы және психология
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемелері
Жоғары мектептің педагогикасы
Білім берудегі кеңес беру
Психологияны оқыту әдістемесі
Білім берудегі тренингтер
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жасерекшелік педагогикасы және психология
Гуманды педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Гуманды педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Жасерекшелік педагогикасы және психология
Практикалық психология
Жасерекшелік педагогикасы және психология
Орта мектептегі жаңа стандарттар мен оқу бағдарламалары
Дене тәрбиесі және спорт педагогикасы
Жасерекшелік педагогикасы және психология
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Инклюзивті білім беру
Жоғары мектептің педагогикасы
Білім берудегі кеңес беру
Психологияны оқыту әдістемесі
Білім берудегі тренингтер
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Дене тәрбиесі және спорт педагогикасы
Инклюзивті білім беру
Жасерекшелік педагогикасы және психология
Орта мектептегі жаңа стандарттар мен оқу бағдарламалары
Орта мектептегі жаңа стандарттар мен оқу бағдарламалары
Білім берудегі тренингтер
Практикалық психология
Білім берудегі кеңес беру
Психологияны оқыту әдістемесі
Жоғары мектептің педагогикасы
Психологияны оқыту әдістемесі
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Инклюзивті білім беру
Психологияны оқыту әдістемесі
Жоғары мектептің педагогикасы
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемелері
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Жоғары мектептің педагогикасы
Білім берудегі кеңес беру
Жоғары мектептің педагогикасы
Психологияны оқыту әдістемесі
Дене тәрбиесі және спорт педагогикасы
Психологияны оқыту әдістемесі
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Білім берудегі тренингтер
Білім берудегі тренингтер
Психологияны оқыту әдістемесі
Психологияны оқыту әдістемесі
Жасерекшелік педагогикасы және психология
Жасерекшелік педагогикасы және психология
Инклюзивті білім беру
Жасерекшелік педагогикасы және психология
Практикалық психология
Инклюзивті білім беру
Психологияны оқыту әдістемесі
Психологияны оқыту әдістемесі
Психологияны оқыту әдістемесі
Психологияны оқыту әдістемесі
Орта мектептегі жаңа стандарттар мен оқу бағдарламалары
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Орта мектептегі жаңа стандарттар мен оқу бағдарламалары
Білім берудегі тренингтер
Жоғары мектептің педагогикасы
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемелері
Жоғары мектептің педагогикасы
Дене тәрбиесі және спорт педагогикасы
Білім берудегі кеңес беру
Психологияны оқыту әдістемесі
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Инклюзивті білім беру
Жасерекшелік педагогикасы және психология
Білім берудегі тренингтер
Практикалық психология
Дене тәрбиесі және спорт педагогикасы
Инклюзивті білім беру
Білім берудегі кеңес беру
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Инклюзивті білім беру
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Жасерекшелік педагогикасы және психология
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Практикалық психология
Психологияны оқыту әдістемесі
Жоғары мектептің педагогикасы
Гуманды педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Білім берудегі тренингтер
Жоғары мектептің педагогикасы
Жасерекшелік педагогикасы және психология
Орта мектептегі жаңа стандарттар мен оқу бағдарламалары
Инклюзивті білім беру
Білім берудегі тренингтер
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Дене тәрбиесі және спорт педагогикасы
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемелері
Білім берудегі кеңес беру
Психологияны оқыту әдістемесі
Гуманды педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Жасерекшелік педагогикасы және психология
Практикалық психология
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемелері
Психологияны оқыту әдістемесі
Психологияны оқыту әдістемесі
Білім берудегі кеңес беру
Инклюзивті білім беру
Жоғары мектептің педагогикасы
Орта мектептегі жаңа стандарттар мен оқу бағдарламалары
Жасерекшелік педагогикасы және психология
Білім берудегі тренингтер
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Жасерекшелік педагогикасы және психология
Жасерекшелік педагогикасы және психология
Инклюзивті білім берудің теориялары мен тұжырымдамалары
Орта мектептегі жаңа стандарттар мен оқу бағдарламалары
Практикалық психология
Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі қамқорлық, қараушылық, патронаж
Жоғары мектептің педагогикасы
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Жасерекшелік педагогикасы және психология
Жасерекшелік педагогикасы және психология
Жасерекшелік педагогикасы және психология
Жоғары мектептің педагогикасы
Жасерекшелік педагогикасы және психология
Гуманды педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Дене тәрбиесі және спорт педагогикасы

1

Нургалиева Долорес Абилдаевна CONTEMPORARY KAZAKH PROVERB RESEARCH Digital, Cognitive, Literary, and Ecological Approaches Academic Publishers 2023 - г. ISBN issn 1528-6533 18 - стр. АМЕРИКА ҚҰРАМА ШТАТТАРЫ

1

Нургалиева Долорес АбилдаевнаРамазанова С.А. ОҚУШЫЛАРДЫҢ “ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУ” САБАҚТАРЫНДА ТАНЫМДЫҚ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ 2016 - г. 5 - стр. 42

2

Нургалиева Долорес Абилдаевна Development of communication skills of older preschool children through information technology 2022 - г. 12 - стр. 17

3

Нургалиева Долорес Абилдаевна Integrative approach to the quality of preschool education in the development of the creative potential of preschool children 2022 - г. 6 - стр. 14

4

Нургалиева Долорес Абилдаевна Evaluation of University Students’ Views on the Gamified Classroom Model 2022 - г. 12 - стр. 16

1

Нургалиева Долорес Абилдаевна ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ ОСНОВ СОВРЕМЕННОЙ МЕТОДИКИ РАННЕГО ОБУЧЕНИЯ ИНОСТРАННЫМ ЯЗЫКАМ 2023 - г. 49 - стр. г. Уфа

2

Нургалиева Долорес Абилдаевна Роль Ауданбека Кубесова в раскрытии педагогического наследия аль-Фараби 2022 - г. 26 - стр. МЦНП «Новая наука»
Автордың құжаттары

0

Цитирования

0 по 0
құжаттар

h-индексі

0