Басты бет / Философия және саясаттану / Педагогика және білім беру менеджменті / Таубаева Шаркуль
Таубаева Шаркуль
Лауазымы: профессор
Бірінші жоғарғы білімі
Ғылыми дәрежесі
Ғылыми атағыңыз
Ғылыми атағыңыздың атауы | Тағайындалған күні |
---|---|
доцент | 15.09.1995 |
профессор | 28.06.2006 |
Мемлекеттік сыйлықақылар
Сыйлықақылар атауы | Берілген күні |
ҚазКСР ағарту ісінің үздігі белгісі | 01.01.1982 |
Мемлекеттік грант ЖОО үздік оқытушысы" | |
"еңбек ері" медалі |
Файл атауы | Тақырыбы | Сипаттамасы |
---|---|---|
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің теориясы мен технологиясы |
|
|
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас |
|
|
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас |
|
|
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас |
|
|
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас |
|
|
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас |
|
|
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау |
|
|
Философия және педагогика әдістемесі |
Структура дисциплины
|
|
Педагогикалық аксиология негіздері |
Педагогтің инновациялық құзыретілігі туралы.
Ш.Т.
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Пәнге қажет әдіснамашы ғалымның еңбектрі берілген.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Оқулықта 3-тарауда әдіснамалық тұғырлар туралы толық мағлұмат бар.
Ш.Т.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Сөздікте тұғырлар туралы мақалалар бар.
Ш.Т.
|
|
Педагогикалық аксиология негіздері |
Аксиологиялық тұғырды түсінуге арналған материал.
Ш.Т.
|
|
Педагогикалық аксиология негіздері |
Әл-Фараби адами құндылықтар туралы мағлұматтар бар.
Ш.Т.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
|
|
Педагогикалық аксиология негіздері |
Фараби мұрасы туралы мақаланың қолжазбасы.
Мұнда рухани-адамгершілік құндылықтар жайлы берілген.
Автор:
|
|
Педагогикалық аксиология негіздері |
Құндылықтар туралы оқуға боадаы.
Ш.Т.
|
|
Педагогикалық аксиология негіздері |
Презентация әл-Фарабидің педагогикалық тұжырымдамаларына арналады.
Ш.Т.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Әлеуметтік психологи материалдары бар. Интернетте қазақша варианты бар.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Педагогиканың философиясы және әдіснамасы пәні силлабусы
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Мәдени-тарихи тұғыр арқылы психологиялық зерттеу үлгісі.
Ш.Т.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Сөздікте психология терминдері қазақ тілінде берілген.
Ш.Т.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Мәдени-тарихи және әрекеттік тұғыр туралы психологиялық білім.Ш.Т.
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық акмеология |
|
|
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас |
|
|
Білім берудегі жобалау |
|
|
Білім берудегі жобалау |
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
|
|
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері |
|
|
Білім алушылардың функциональдық сауаттылығын дамыту және бағалау |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар |
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдістері |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің негіздері |
|
|
Білім беруің әдіснамасы |
|
|
Білім берудегі экспертиза және мониторинг |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық акмеология |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау |
|
|
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас |
|
|
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері |
|
|
Педагогикалық өлшемдердегі тестілеу |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау |
|
|
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас |
|
|
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері |
|
|
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің негіздері |
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау |
|
|
Педагогикалық өлшемдердегі тестілеу |
|
|
Білім беру аймағындағы тестілеу технологиялары |
|
|
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас |
|
|
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері |
|
|
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас |
|
|
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері |
|
|
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас |
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық акмеология |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің теориясы мен технологиясы |
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
|
|
Білім берудегі экспертиза және мониторинг |
|
|
Білім беру аймағындағы тестілеу технологиялары |
|
|
Білім беруің әдіснамасы |
|
|
Білім беруің әдіснамасы |
|
|
Білім беру аймағындағы стратегиялық менеджмент |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің теориясы мен технологиясы |
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
|
|
Білім берудегі экспертиза және мониторинг |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық акмеология |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің теориясы мен технологиясы |
|
|
Білім беру аймағындағы тестілеу технологиялары |
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
|
|
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері |
|
|
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері |
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар |
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық акмеология |
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
|
|
Білім берудегі экспертиза және мониторинг |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің теориясы мен технологиясы |
|
|
Білім беру аймағындағы стратегиялық менеджмент |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық акмеология |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері |
|
|
Жеке және әлеуметтік өрлеу этикасы |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің теориясы мен технологиясы |
|
|
Білім беру аймағындағы тестілеу технологиялары |
|
|
Педагогикалық өлшемдердегі тестілеу |
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері |
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің негіздері |
|
|
Оқулық және электрондық оқулықтар құрастырудың теориясы және әдістемесі " |
новый образец методология и методы пп исл
|
|
Білім берудегі экспертиза және мониторинг |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің теориясы мен технологиясы |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық акмеология |
|
|
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері |
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері |
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар |
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар |
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар |
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар |
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар |
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің теориясы мен технологиясы |
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Материалдар берілген
|
|
Педагогикалық аксиология негіздері |
Жаңа дидактикалық бағыттар туралы материал.
Ш.Т:
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
|
|
Педагогикалық аксиология негіздері |
Тәрбие мәселесін зерттеу әдіснамасы туралы материал.
Ш.Т.
|
|
Педагогикалық аксиология негіздері |
Мақалада әл-Фарабидің кемел адам концепциясы адами құндылықтар тұрғысынана берілген.
Ш.Т.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Семинарға керек материал.
Ш.Т.
|
|
Педагогикалық аксиология негіздері |
Бұл шет тілінен аударылған кітапта мәдени-тарихи және әрекеттік тұғыр жүзеге асырылған.
Ш.Т.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Шет тілінен аударылған мәдени-тарихи және әрекеттік тұғыр жақсы іске асқан.
Ш.Т.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
10-семинар.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
10-семинар.
Ш.Т.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
10-семинарға презентация.
Ш.Т.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Тәрбие туралы матеиал.
Ш.Т.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Психологиядан материал.
Ш.Т.
|
|
Педагогикалық аксиология негіздері |
Адамгершілік құндылықтарды түсінуге керек материал.
Ш.Т.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Конференция материалдарында семинарға керек материалдар бар.
Ш.Т.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Психологиядан материал.
Ш.Т.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
|
|
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің негіздері |
|
|
Білім беруің әдіснамасы |
|
|
Методика проведения интерактивных уроков |
|
|
Білім беру саясаты |
|
|
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық акмеология |
|
|
Білім берудегі экспертиза және мониторинг |
|
|
Жеке және әлеуметтік өрлеу этикасы |
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің теориясы мен технологиясы |
|
|
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау |
|
|
Философия және педагогика әдістемесі |
Педагогическое наследие аль-Фараби
|
|
Философия және педагогика әдістемесі |
философия науки и педагогическая концепция аль-Фараби
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Менталитет туралы мәлімет бар.
Ш.Т.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Семинарға керек.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Тәрбие туралы, құндылықтар туралы бар бұл оқулықта.
Ш.Т.
|
|
Педагогикалық аксиология негіздері |
Сөздікте терминдерге анықтама бар.
Ш.Т.
|
|
Педагогикалық аксиология негіздері |
Бұл оқулықта құндылықтар туралы бар.
Ш.Т.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Емтиханға керек.
Ш.Т.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Дәріске керек. Ш.Т.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
5-дәріске қосымаша презентация.
Ш.Т.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
8-дәріске презентация.
Ш.Т.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Құндылықтар туралы материал бар.
Ш.Т.
|
|
Педагогикалық аксиология негіздері |
Рухани құндылықтар туралы материалдар бар.
Ш.Т.
|
|
Педагогикалық аксиология негіздері |
Әл-Фарабидің педагогикалық тұжырымдамасы- - адамзаттық құндылықты көруге болады.
Авторы: Ш.Т. Таубаева
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Кітапта психологиялық теорияларға сипаттама бар.
Ш.Т.
|
|
Педагогикалық аксиология негіздері |
10-дәріс мазмұны.
Ш.Т.
|
|
Педагогикалық аксиология негіздері |
Рухани-адамгерщілік туралы материал.
Ш.Т.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
10-дәріс мазмұны.
Ш.Т.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
презентация
|
|
Педагогикалық аксиология негіздері |
Аксиологиялық түғырдың , педагогика әдіснамасының дамуы туралы материал.
Ш.Т.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Мәдени-тарихи тұрғы туралы презентация
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Монография.
Адамгершілік-ізгілік құндылықтары туралы.
Ш.Т.
|
|
Педагогикалық аксиология негіздері |
Әл-Фараби мұрасындағы тұғырларға сипаттама берілген.
Ш.Т.
|
|
Педагогикалық аксиология негіздері |
Монографияда Ізгілік, мәдени-тарихи тұғыр құндылықтары сипатталған.
Ш.Т.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Кітапта психология тарихынан көп мағлұматтар бар.
Ш.Т.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Әдіснамалық тұғырлар жайлы материал.
Ш.Т.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Гманистік тұғыр туралы сипатталған.
Ш.Т.
|
|
Педагогикалық аксиология негіздері |
Сөздікте лекцияға керек терминдерді қарауға болады.
Ш.Т.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Дәрістерге қоымша материал.
Ш.Т.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Конференция материалдарында гуманистік, әрекеттік және мәдени тұғырлыр туралы мағлұмат бар.
Ш.Т.
|
|
Педагогикалық аксиология негіздері |
әл-Фараби мұрасындағы категориялар.
Ш.Т.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
11-дәріс, 24 наурыздағы дәріс, алдын ала оқып алыңдар.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Монографияда мәдени құндылықтар баяндалады.
Ш.Т.
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау |
|
|
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас |
|
|
Білім беру аймағындағы стратегиялық менеджмент |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің теориясы мен технологиясы |
|
|
Білім беру аймағындағы стратегиялық менеджмент |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық акмеология |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің теориясы мен технологиясы |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық акмеология |
|
|
Білім берудегі экспертиза және мониторинг |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің теориясы мен технологиясы |
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері |
|
|
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау |
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің теориясы мен технологиясы |
|
|
Білім берудегі экспертиза және мониторинг |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық акмеология |
|
|
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау |
|
|
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас |
|
|
Білім беру аймағындағы тестілеу технологиялары |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері |
|
|
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар |
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар |
|
|
Білім беру аймағындағы тестілеу технологиялары |
|
|
Білім берудегі экспертиза және мониторинг |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің теориясы мен технологиясы |
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық акмеология |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау |
|
|
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің теориясы мен технологиясы |
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
Карта книгообеспеченности по дисциплине "Методология научно-педагогических исследований"
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Емтиханға дайындалуға керек.
Ш.Т.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Емтиханға даярлануға керек материал. Ш.Т.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Емтиханға даярлануға керек материал. Ш.Т.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
|
|
Философия және педагогика әдістемесі |
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Емтихан сұрақтары
|
|
Педагогикалық аксиология негіздері |
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Емтиханға даярлануға керек материал. Ш.Т.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Пәннің емтихан бағдарламасы берілген.
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар |
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Пән бойынша емтихан бағдарламасы
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
|
|
Білім берудегі жобалау |
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Педагогиканың философиясы және әдіснамасы пәнінің емтихан бағдарламасы сипатталған.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Қорытынды бағалау бағдарламасы сипатталған.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
|
|
Білім берудегі жобалау |
|
|
Педагогикалық өлшемдердегі тестілеу |
|
|
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері |
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
Емтихан бағдарламасы берілген.
|
|
Білім берудегі жобалау |
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Пәннің қорытынды емтихан бағдарламасы
|
|
Әлеуметтік-пелагогикалық диагностика практикасы |
|
|
Оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесі |
|
|
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.) |
«ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУЛЕРДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖӘНЕ ЖОСПАРЛАУ
ПӘНІ БОЙЫНША ҚОРЫТЫНДЫ ЕМТИХАН БАҒДАРЛАМАСЫ
«7М01101-Педагогика және психология», «7М01801-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану» мамандықтары
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
«ПЕДАГОГИКАНЫҢ ФИЛОСОФИЯСЫ ЖӘНЕ ӘДІСНАМАСЫ» ПӘНІНЕН ҚОРЫТЫНДЫ ЕМТИХАН БАҒДАРЛАМАСЫ
8D010101 - Педагогика және психология; 8D01801 – Әлеуметтік педагогика және өзін өзі тану
|
|
Оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесі |
|
|
Академиялық жазу |
|
|
Философия және педагогика әдістемесі |
"Педагогиканың философиясы және әдіснамасы" пәнінен емтихан сұрақтары берілген.
|
|
Оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесі |
Дәрістер мазмұны берілді
|
|
Білім берудегі жобалау |
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Карта книгообеспеченности по дисциплине "Философия и методология педагогики"
|
|
Білім берудегі жобалау |
|
|
Педагогикалық өлшемдердегі тестілеу |
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
Кітаптар тізімі ұсынылған.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Пәннің оқу-әдістемелік қамтамасыз етілуі көрсетілген.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Пәнге қажет кітаптар тізімі берілді.
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар |
|
|
Академиялық жазу |
Академиялық жазу пәнін кітаппен қамтамасыз ету картасы
|
|
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.) |
«ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУЛЕРДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖӘНЕ ЖОСПАРЛАУ» ПӘНІ БОЙЫНША КІТАППЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ»
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
|
|
Оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесі |
Пәнді оқу-әдістемелік қамтамасыз ету ұсынылды.
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Пнге қажет әдебиеттер сынылады.
|
|
Білім берудегі жобалау |
|
|
Әлеуметтік-пелагогикалық диагностика практикасы |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау |
|
|
Әлеуметтік-пелагогикалық диагностика практикасы |
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
А.Н. Леонтьев туралы қосымша материал
|
|
Педагогикалық аксиология негіздері |
12-дәрістің мазмұны берілді.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Л.С. Выготский туралы қосымша материал.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Коул туралы қосымша материал.
|
|
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.) |
- «Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау» пәні бойынша дәрістер
Күзгі семестр, 2021-2022 оқу жылы
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Пән бойынша дәрістер мазмұны
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
А.Н. Леонтьев туралы қосымша материал.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
15-дәріс мазмұны берілген.
|
|
Педагогикалық аксиология негіздері |
13-дәріс мазмұны берілген.
|
|
Педагогикалық аксиология негіздері |
14-дәріс берілген.
|
|
Педагогикалық аксиология негіздері |
11-дәріс, 25 наурыздағы, сағат 8.00- 10.00., алдын ала оқыңдар.
|
|
Педагогикалық аксиология негіздері |
15-дәріс мазмұны берілген.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Пәннің дәрістернің мазмұны сипатталған.
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар |
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Лекциялар мазмұны
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
13-дәрістің мазмұны берілген.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
14-дәріс мазмұны берілген.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
14-дәріс мазмұны берілген.
|
|
Педагогикалық аксиология негіздері |
13-дәріс мазмұны берілген.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Файлда 15 дәрістің мазмұны талап бойынша рәсімделіп берілген
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
12-дәрстің мазмұны берілген.
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
Дәрістер мазмұны қамтылған.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
"Педагогиканың философиясы және әдіснамасы" пәнінен дәрістер, 259 бет.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Пән бойынша дәрістер мазмұны
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Он бес дәрістің мазмұны ұсынылған.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Піннің 15 дәрістерінің мазмұны берілді.
|
|
Академиялық жазу |
Для помощи на семинаре. По этой дисциплине нет лекций.
|
|
Педагогикалық аксиология негіздері |
Аксиологиядан негізгі ұғымдар дәріске, семинарға және емтиханға қажат
Ш.Т.
|
|
Оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесі |
БӨЖ
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
«ПЕДАГОГИКАНЫҢ ФИЛОСОФИЯСЫ ЖӘНЕ ӘДІСНАМАСЫ» ПӘНІ БОЙЫНША ДОКТОРАНТТАРДЫҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСТАРЫ
2021-2022 оқу жылы
|
|
Академиялық жазу |
Академиялық жазу пәнінендокторанттардың өзіндік жұмыстары
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Пәннің ДӨЖ тапсырмалары
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Доторанттардың өзіндік жұмыстары мазмұндалған
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Файлда ұсынылған үлгі бойынша 15 семинар сабақ мазмұндалған.
|
|
Әлеуметтік-пелагогикалық диагностика практикасы |
|
|
Білім берудегі жобалау |
|
|
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.) |
"Ғылымизерттеу жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау" пәнінен магистранттардың өзіндік жұмыстары
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Докторанттардың өзіңдік жұмыстары берілген.
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар |
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Докторанттардың өзіндік жұмысы
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
СӨЖ және СОӨЖ тақырыптары мен тапсырмалар түзілген.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Файлда ДӨЖ-дің орындалу алгоритмі ұсынылған.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Пн бойынша семинар берілді.
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
Семинарларды өткізу жоспары берілген.
|
|
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.) |
"Ғылыми-зертттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлау" пәні бойынша семинар сабақтар мазмұны
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Семинарларды өткізу жоспары берілген
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
"Педагогиканың философиясы және әдіснамасы" пәнінен семинарлардың өткізілу жоспарлары берілген.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Файлда глоссарий берілді.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Зерттеуге қажет орыс тіліндегі сөздік ұсынылады.
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Семинарлар мазмұны.
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар |
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
"Педагогиканың философиясы және әдіснамасы" пәні бойынша семинар сабақтар.
|
|
Оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесі |
Семинарларға даярлануға нұсқаулық
|
|
Оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесі |
Пәннің мазмұны берілген
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Сөздіктің ағылшынша варианты ұсынылды.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Талдау керек.Диссертацияның құрылымы туралы және ауызша баяндау туралы.
|
|
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.) |
Сұрақтарды талдау керек.
|
|
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.) |
Зертханада талдау қажет.
|
|
Оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесі |
|
|
Академиялық жазу |
«АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖАЗУ»ПӘНІ БОЙЫНША
СЕМИНАР
САБАҚТАРЫ
2021-2022 оқу жылы
Семинар жүргізуші оқытушы: профессор Таубаева Ш.Т.
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Әдіснаманы оқып-үйренуге керек материалдр ұсынылған
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
Зертханалық жұмыстарға материалдар берілген.
|
|
Академиялық жазу |
Талдау үшін
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің негіздері |
силлабус
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Пән силлабусы берілген
|
|
Әлеуметтік жұмысты жобалау |
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау Силлабус
|
|
Әлеуметтік жұмысты жобалау |
срс
|
|
Білім беру мәселелерің зерттеудің әдістемесі және технологиялары |
Білім беру мәселелерін зерттеудің әдіснамасы және технологиялары Силлабус
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Зертханалық жұмысқа арналған.
|
|
Академиялық жазу |
|
|
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау |
|
|
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау |
новый образец организация и планирование
|
|
Оқулық және оқу-әдістемелік құжаттар құрастырудың теориясы және әдістемесі |
новый образец теория и методика....
|
|
Білім берудегі жобалау |
|
|
Академиялық жазу |
"Академиялық жазу" пәнінің силлабусы
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Педагогиканың философиясы және әдіснамасы пәнінің мазмұны берілген.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Пәннің силлабусы берілген.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Файлда Педагогиканың философиясы және әдіснмасы пәнінен оқыту нәтижелері, әдебиеттер, дәрістер, семинарлар, ДӨЖ, ДОӨЖ берілген.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Пән силлабусы
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
"Педагогиканың философиясы және әдіснамасы" пәнінен силлабус берілген.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Силлабус
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар |
|
|
Философия және педагогика әдістемесі |
"Педагогиканың философиясы және әдіснамасы" пәнінен силлабус
|
|
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.) |
"Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау" пәні бойынша силлабус.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Педагогиканың философиясы және әдіснамасы пәнінен силлабус
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Силлабус
|
|
Педагогикалық аксиология негіздері |
Аксиологиядан кілтті ұғымдар.
Ш.Т.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Педагогиканың философиясы және әдіснамасы пәнінен силлабус берілген. Ондағы сағаттар саны түзетілген.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Зерттеу тұжырымдамасын жасау технологиясы
|
|
Оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесі |
Оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесі
|
|
Оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесі |
Силлабус ОРАТ
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Педагогиканың философиясы және әдіснамасы
|
|
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау |
Дополнительный материал
|
|
Оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесі |
|
|
Оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесі |
|
|
Оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесі |
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Педагогиканың философиялық бағдарлары сипатталған.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
100 кітап бағдарламасы бойынша шыққан кітап.
|
|
Оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесі |
Жинақта рухани-адамгершілік және патриоттық тәрбие туралы материалдар бар
|
|
Оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесі |
|
|
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.) |
для изучения структуры диссертации
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Пәнге керек әдіснамашы ғалымдардың өмірбаяндары
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Педагогиканың жалпығылымилық бағдарлары сипатталған.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Педагогика высшей школы с позиции инноваций.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Қосымша материал
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
Қосымша материал қсынылған.
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
Мәдени мұра бағдарламасы бойынша жарық көрген кітап.
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
Сөздік
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Әдіснамадан логикалық-құрылымдық сызбалар берілді.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Педагогикалық зерттеудің әдіснамасы мен әдістері атты қазақша сөздік берілді.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Көрнекті методолог В.В. Краевскийге арналған конференция материалдары ұсынылды.
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар |
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
14-дәріс мазмұны берілген.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Піннің дәрістеріндегі әдіснамалқ тұғырлар.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Педагогиканың дидактикалық бағдарлары.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Оқыту философиясы сипатталған.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Философия бойынша ғылыми мектептер.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Пәннің құрылымы берілген.
|
|
Әлеуметтік-пелагогикалық диагностика практикасы |
|
|
Әлеуметтік-пелагогикалық диагностика практикасы |
|
|
Әлеуметтік-пелагогикалық диагностика практикасы |
|
|
Әлеуметтік-пелагогикалық диагностика практикасы |
|
|
Әлеуметтік-пелагогикалық диагностика практикасы |
|
|
Әлеуметтік-пелагогикалық диагностика практикасы |
|
|
Әлеуметтік-пелагогикалық диагностика практикасы |
|
|
Әлеуметтік-пелагогикалық диагностика практикасы |
|
|
Әлеуметтік-пелагогикалық диагностика практикасы |
|
|
Білім берудегі жобалау |
|
|
Философия және педагогика әдістемесі |
Учебник по дисциплине
|
|
Философия және педагогика әдістемесі |
Дисциплинарная модель науки
|
|
Философия және педагогика әдістемесі |
Для лекции и семинара
|
|
Философия және педагогика әдістемесі |
Для семинара
|
|
Философия және педагогика әдістемесі |
Для ориентира в исследовании
|
|
Философия және педагогика әдістемесі |
Для лекции
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
Книга для семинаров
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
Автореферат по проблеме методологии педагогики
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Материал по Выгоскому
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Материал по Гальперину.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Материал по Леонтьеву
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Материал по Леонтьеву
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Нац доклад качественное образование
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
Глоссарий
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
Книга о парадигмах
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
Учебник "Методология и методы педагогического исследования"
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Концепции науки ля семинара.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Общенаучные ориентиры педагогики- для лекций и семинаров
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Представлены материалы по Семинарам по методологии педагогики.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
для осмысления результатов обучения.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Докторантам предлагается книга о методологии образования.
|
|
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.) |
Для изучения структуры педагогики
|
|
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.) |
Для изучения методологии НИР.
|
|
Академиялық жазу |
Для изучения содержания академического письма.
|
|
Оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесі |
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Педагогиканың құрылымына жаңа көзқарас.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Понятие "парадигма" является ключевым понятием философии науки.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
книга по истории психологии
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
Дополнительный материал
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
Дополнительный материал к лекциям и семинарам
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
Дополнителный материал
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Силлабус по дисциплине Философия и методология педагогики
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Предложено учебное пособие по данной тематике.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Силлабус по дисциплине "Философия и методология педагогики"
|
|
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау |
Силлабус по дисциплине
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
Силлабус по дисциплине
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
новый силлабус с рубрикаторами и СРМ.
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
Силлабус по дисциплине
|
|
Академиялық жазу |
Силлабус по дисциплине "Академическое письмо".
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
Силлабус с указанием данных о преподавателе-семинаристе
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Силлабус по дисциплине "Философия и методология педагогики"
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
Силлабус по дисциплине "Методология научно-педагогического исследования"
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Изложен силлабус по дисциплине"Философия и методология педагогики"
|
|
Философия және педагогика әдістемесі |
Сллабус для группы с русским языком обучения
|
|
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.) |
Силлабуспо дисциплине "Организация и планирование научных исследований".
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Представлен силлабус "Культурно-исторический и деятельностный подход в психологи и образовании"
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Силлабус по дисциплине Культурно-исторический и деятельностный подходы в психологии и образовании
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Силлабус по дисциплине "Философия и методология педагогики".
|
|
Философия және педагогика әдістемесі |
Рисунок по методологическим подходам
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Материал по конфликту
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
В рисунке 7 представлены методологические основы педагогического исследования.
|
|
Философия және педагогика әдістемесі |
Для исследования проблем воспитания
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Предложено содержание учебной дисциплины "Философия м методология педагогики"
|
|
Тұлғаны дамытуға бағытталған білім беру |
Cиллабус
|
|
- |
Силлабус
|
|
- |
Силлабус
|
|
Философия және педагогика әдістемесі |
для лекции и семинаров, СРД
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Здесь предлагаются структура и содержание методологических подходов в педагогике.
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
В файле отражена тематика семинарских занятий
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
Семинары по дисциплине
|
|
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау |
Семинар по дисциплине
|
|
Академиялық жазу |
для изучения и осмысления на занятиях.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Разработка семинарских занятий по дисциплине "Философия и методология педагогики"
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
план семинаров по дисциплине Культурно-исторический и деятельностный подходы в психологии и образовании
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Дана разработка семинарских занятий по дисциплине "Культурно-исторический и деятельностный подход в психологии и образовании"
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Файл содержит содержание семинарских занятий.
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
Тематика семинара
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Семинарские занятия по дисциплине "Философия и методология педагогики"
|
|
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.) |
Семинарские занятия по дисциплине "Организация и планирование НИР".
|
|
Философия және педагогика әдістемесі |
Для лекции +семинаров+ СРДП
|
|
Философия және педагогика әдістемесі |
СРД по дисциплине
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
дана разработка самостоятельной работы магистрантов.
|
|
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.) |
СРМ
|
|
Философия және педагогика әдістемесі |
Семинарские занятия по дисциплине "Философия и методология педагогики"
|
|
Философия және педагогика әдістемесі |
Трансформация философских законов на предмет педагогического исследования
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
САМОСТОЯТЕЛЬНАЯ РАБОТА ДОКТОРАНТОВ ПО ДИСЦИПЛИНЕ " ФИЛОСОФИЯ И МЕТОДОЛОГИЯ ПЕДАГОГИКИ»
2021-2022 учебный год
|
|
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау |
СРМ по дисциплине "Организация и планирование НИР"
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
СРД по дисциплине "Философия и методология педагогики"
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Самостоятельная работа по дисциплине Культурно-исторический и деятельностный подходы в психологии и образовании
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
Темы СРС по дисиплине
|
|
Академиялық жазу |
ДӨЖ барысында мұқият талқыланады.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
В файле даны темы самостоятельной работы докторантов по дисциплине "Философия и методология педагогики"
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
План СРС
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
В файле раскрыто содержание 15 лекций по дисциплине "Философия и методология педагогики"
|
|
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау |
Лекции по дисциплине
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
|
|
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.) |
Лекции по дисциплине "Организация и планирование НИР"
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
Содержание лекциий
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
лекции по дисциплине Культурно-исторический и деятельностный подходы в психологии и образовании
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Лекции по дисциплине "Философия и методология педагогики", 285 с.
|
|
Философия және педагогика әдістемесі |
15 лекций по дисциплине "Философия и методология педагогики"
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
Содержание лекций по дисциплине "Методология научно-педагогических исследований"
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
Изложено содержание 15 лекций по дисциплине "Культурно-исторический и деятельностный подход в психологии и образовании"
|
|
Философия және педагогика әдістемесі |
Рекомендации по лекциям, семинарам и СРД
|
|
Философия және педагогика әдістемесі |
Общенаучные ориентиры педагогики в таблице
|
|
Философия және педагогика әдістемесі |
Для лекции
|
|
Философия және педагогика әдістемесі |
ДЛя лекции и семинаров
|
|
Философия және педагогика әдістемесі |
Методологические основы педагогического исследования
|
|
Философия және педагогика әдістемесі |
Карта книгообеспеченности по дисциплине "Философия и методология педагогики"
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
книгообеспеченность по дисциплине
|
|
Философия және педагогика әдістемесі |
Список книг по дисциплине
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
Перечень книг для студентов.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Перечень книг по дисциплине "Философия и методология педагогики"
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
Карта обеспеченности дисциплины
|
|
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.) |
КАРТА КНИГООБЕСПЕЧЕННОСТИ ПО ДИСЦИПЛИНЕ «ОРГАНИЗАЦИЯ И ПЛАНИРОВАНИЕ НАУЧНЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ» (OPNI5301)
2021-2022 учебный год
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
дана таблица по книгообеспеченности по дисциплине "Культурно-исторический и деятельностный подход в психологии и образовании"
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
Экзаменационные вопросы по дисциплине "Методология научно-педагогического исследования".
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Представлена программа итогового контроля по дисциплине "Философия и методология педагогики"
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
|
|
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау |
Карта обеспеченности
|
|
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау |
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Предложены экзаменационные вопросы по дисциплине "Философия и методология педагогики" на русском и казахском языках.
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Программа итогового контроля.
|
|
Философия және педагогика әдістемесі |
Программа итогового контроля.
|
|
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
Программа итогового контроля.
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
Программа итогового контрол
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
Программа итогового экзамена
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
|
|
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы |
ПРОГРАММА ИТОГОВОГО ЭКЗАМЕНА ПО ДИСЦИПЛИНЕ
«ФИЛОСОФИЯ И МЕТОДОЛОГИЯ ПЕДАГОГИКИ»
8D01101 - Педагогика и психология; 8D01801 – Социальная педагогика и самопознание
|
|
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.) |
Программа экзамена по дисциплине "Организация и планирование НИР"
|
|
Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы |
Программа итогового контроля
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
программа экзамена по дисциплине
|
|
Философия және педагогика әдістемесі |
Программа экзамена
|
|
Білім берудегі жобалау |
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
программа итогового контроля
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
|
|
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар |
|
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
Автордың құжаттары
7
Цитирования
16 по 16
құжаттар
h-индексі
1
The stewardship of school counselor education in higher educational establishments
Kozhabergenova, G.E., Taubaeva, S., Bulatbayeva, A.A., Kabakova, M.P., Asanov, N.A.
Opcion
34, с. 386-414
14
ЦитированийLevel of formation of moral and value motivation of student behaviour
Taubayeva, S.T., Bulatbayeva, A.A., Kasen, G.A., Barsay, B.T., Zhussupov, S.H., Zhussupova, R.K.
Social Sciences (Pakistan)
11, с. 672-678
0
ЦитированийDiagnosis of the initial state of formation of research competence of a future social pedagogue
Zhexembinova, A.K., Shah, S., Taubayeva, S.T.
International Journal of Environmental and Science Education
11, с. 4699-4705
0
ЦитированийExperience of designing of educational training programs of social pedagogues: Comparative analysis
Bulatbayeva, A., Mynbayeva, A., Taubayeva, S., Madaliyeva, Z.
Social Sciences (Pakistan)
11, с. 3927-3935
1
ЦитированийThe correlation between educational-informative motives and the reflection as one of the components of the research competence formation among future social teachers
Ainur, Z., Sharkul, T., Zabira, M.
Social Sciences (Pakistan)
11, с. 3774-3777
0
ЦитированийStudy of the educational space of a higher military educational establishment
Taubaeva, S., Bulatbaeva, A., Bogatyrev, Y., Dementyev, A., Barsay, B.
Middle - East Journal of Scientific Research
21, с. 51-55
1
ЦитированийCollege instructors' expectations of their own image
Ayazbekova, R.A., Bulatbaeva, A.A., Taubaeva, S.T., Makhanova, P.S.
Middle East Journal of Scientific Research
17, с. 1429-1433