Басты бет / Филология / Түркология және тіл теориясы / Жамбылқызы Марина

Жамбылқызы Марина

Лауазымы: аға оқытушы
Түркология және тіл теориясы
Scopus author ID: 57198424038
       Жамбылқызы Марина (PhD докторы, доцент м.а. 1977 жылы туылған, ұлты – қазақ, білімі – жоғары) әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетіндегі ғылыми-педагогикалық өтілі – 18 жыл. 2014-2017 жылдары «Білім мен ғылымды интеграциялау» жобасы бойынша Байтұрсынұлы атындағы Тіл білімі институты мен әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті филология факультетінде PhD докторанты, 2007-2018 жылдары халықаралық қатынастар факультеті шет тілдер кафедрасында аға оқытушы, 2018-жылдан бері филология факультеті, түркітану және тіл теориясы кафедрасында доцент м.а. қызметін атқарады. 2022 ж. «500 ғалым» жобасы бойынша «Болашақ» халықаралық бағдарламасының стипендиаты. Ғылыми тағылымдамалары: Хаджеттепе университеті (Анкара, Түркия 2015, 2016), Миннесота университеті (Миннеаполис, АҚШ 2022) Ғылыми-зерттеу жұмысы: 70 жуық ғылыми мақала. Scopus Author ID 57198424038, Хирша – 1. Авторлық куәлік – 6. Халықаралық жобаларға қатысуы: Жамбылқызы М. – 1 жоба орындаушысы. «Шетел тілі: екі шетел тілі» оқу бағдарламаларының құрастырушысы.
Бірінші жоғарғы білімі
Білім беретін мекеме Квалификация Аяқталу күні
"Қайнар" университеті Магистратура 2012
ҚазМемҚызПИ Жоғары 1998
Ғылыми дәрежесі

1

Жамбылқызы Марина "Methods and techniques of teaching English" 2014 - г. 4 - стр. 0

2

Жамбылқызы Марина Агылшын тш сабагында студенттердщ сейлеу тiлiнiц белсендшгш арттыруда ойын элементтерш ти1мд1 пайдалан 2014 - г. 5 - стр. 0

3

Жамбылқызы Марина ТҮРКИЯДАҒЫ САЯСИ ДАҒДАРЫСТЫҢ ТАЯУ ШЫҒЫСТЫҢ ДАМУЫНА ЫҚПАЛЫ 2014 - г. 4 - стр. 0

4

Жамбылқызы Марина "Жаңа ақпараттық технологияларды ағылшын тілі сабағында тиімді пайдалану." 2014 - г. 5 - стр. 0

5

Жамбылқызы Марина Рахимбаева Р.М., Ибраемова Э.Б. Ағылшын тілі сабағында студенттердің сөйлеу тілінің белсенділігін арттыруда ойын элементтерін тиімді пайдалану 2014 - г. 5 - стр. 1

6

Жамбылқызы Марина Камзина А.А. ФРАЗАЛЫҚ ЕТІСТІКТЕРДІ ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ ЖӘНЕ МАҚСАТЫ 2018 - г. 5 - стр. 0

7

Жамбылқызы Марина ҚАЗАҚ ЖӘНЕ АҒЫЛШЫН ТІЛДЕРІНДЕГІ ЕТІСТІКТІ ТҰРАҚТЫ ТІРКЕСТЕРДІҢ ҚАЛЫПТАСУЫНЫҢ ТАРИХИ ЛИНГВИСТИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ 2018 - г. 5 - стр. 0

8

Жамбылқызы Марина THE ROLE OF THE ENGLISH IN POLYLINGUAL EDUCATION 2018 - г. 6 - стр. 0

9

Жамбылқызы Марина Lexical-phraseological features of phrasal verbs and difficulties in their study 2018 - г. 15 - стр. 0

1

Жамбылқызы Марина 2011 - г. 3 - стр. Алматы

2

Жамбылқызы Марина ADVANTAGES AND DISADVANTAGES OF AI APPLICATION IN ENGLISH LANGUAGE LEARNING 2023 - г. 4 - стр.
Автордың құжаттары

4

Цитирования

3 по 3
құжаттар

h-индексі

1

Development of Acmeological Competence in Rising Social Teachers

Yessenamanova, K., Arinova, B., Zhambylkyzy, M., Rakhimbayeva, R., Zhunussova, D.

2022

Frontiers in Education
7, с.

0

Цитирований
Lexical-phraseological features of phrasal verbs and difficulties in their study

Zhambylkyzy, M., Kotiyeva, L.M., Smagulova, A.S., Yessenamanova, K.M., Anayatova, R.K.

2018

XLinguae
11, с. 292-302

3

Цитирований
2017

Analele Universitatii din Craiova - Seria Stiinte Filologice, Lingvistica
39, с. 423-438

0

Цитирований
Violation of priority in media and political discourse dialogue (On the basis of kazakhstan talk shows)

Koishigulova, D., Madiyeva, G., Ayauzhan, T., Zhambylkyzy, M., Kerimova, S.

2016

Social Sciences (Pakistan)
11, с. 4440-4447

0

Цитирований