Басты бет / Филология / Түркология және тіл теориясы / Камзина Айман Ариповна

Камзина Айман Ариповна

Лауазымы: аға оқытушы
Түркітану және тл теориясы кафедрасы
Scopus author ID: 57222226368
Жасырылған
8(727) 377-33-39 вн:1270
       А.Ә.Камзина жылы – 1967, ұлты – қазақ, білімі – жоғары Камзина А.А. 1990 жылы Алматы педагогикалық шет тілдер институтын француз және неміс тілдерінің мұғалімі мамандығы бойынша бітірген. Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінде 1990 жылдан бері қызмет етіп келеді, қазіргі уақытта филология факультетінің түркология және тіл теориясы кафедрасында аға оқытушы болып қызмет етеді. Камзина А.А. 2, 3, 4 курстарында (бакалавр және магистратурада) келесі пәндер бойынша француз тілінде сабақ жүргізеді: академиялық жазуды оқыту әдістемесі, ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі, екінші шетел тілі (А1-А2, В1-В2, С1 деңгейі). «Шет тілі: екі шет тілі» мамандығы бойынша. Ол 20 мақала мен 5 оқу-әдістемелік құрал жариялады, оларды гуманитарлық факультеттердің бакалавриат студенттері француз тілі сабақтарында белсенді пайдаланады. Жалпы еңбек өтілі – 33 жыл, мамандығы бойынша жұмыс өтілі – 33 жыл. Камзина А.А. Францияның Қазақстандағы елшілігінің француз орталығында өткізілетін француз тілі бойынша ғылыми-әдістемелік семинарларға белсенді қатысады. Оның жоғары біліктілігін растайтын 20 сертификаты бар. Камзинаның студенттері А.А. жыл сайын Алматы қаласында өтетін француз тілі олимпиадасына қатысып, жүлделі орындарға ие болу. 2015, 2019 жылдары француз тілінің үздік оқытушысы және біліктілікті арттыруға арналған халықаралық грантты жеңіп алды (Гренобль, Ницца, Бордо, Париж, Франция) «Еуропалық стандарт шеңберінде француз тілін бағалау шкаласын қолдану» халықаралық жобасына қатысты - Ақпан, наурыз, сәуір 2015 ж Француз тілінде бейне сабақтар жүргізді. Экс-Марсель университетінің (Франция, Марсель) профессоры Фатима Шнане-Дэвин, Ұлттық педагогикалық зерттеулер институтының (Франция, Париж) профессоры Е.Н.Быданованың қатысуымен студенттер мен оқытушыларға арналған семинарлар ұйымдастырылды және өткізілді: «Methodologie d 'enseignement en langues étrangers'. «Франко-қазақстандық ынтымақтастықтың перспективалары жоғары деңгейдегі кепілдіктер.» Камзина А.А. кәсіби қасиеттерін арттырады, Ол ҰТО.ҚР сайтының магистратура мен докторантураға түсу емтихандарына арналған тест тапсырмаларының француз тілінде сарапшысы болды, өз жұмысына адал, әріптестері мен студенттері арасында беделді, кафедраның және факультеттің қоғамдық өміріне белсенді қатысады.
Бірінші жоғарғы білімі
Білім беретін мекеме Квалификация Аяқталу күні
АШТПИ Жоғары 1990
Файл атауы Тақырыбы Сипаттамасы
Шетел тілі (екінші-В1, В2 деңгейі)
Шетел тілі (екінші-В1, В2 деңгейі)
Екінші шетел тілі (А1, А2)
Упражнения на домашнее задания.
Ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі (екінші шетел тілі)
Екінші шетел тілі (В1)
Екінші шетел тілі (В1)
Екінші шетел тілі (В1)
Екінші шетел тілі (В1)
Курс предусматривает работу над дальнейшим совершенствованием языковых навыков и речевых умений. Учебный материал представлен в монологической и диалогической форме и отличается более сложным лексико-грамматическим оформлением, чем на предыдущем курсе. Грамматический материал охватывает основные грамматические явления французского языка, овладение которых необходимо для того, чтобы объясняться на французском языке и для чтения небольших текстов и рассказов.
Екінші шетел тілі (В1)
Екінші шетел тілі (В1)
В целях совершенствования произносительных и ритмико-интонационных навыков студентам рекомендуется регулярно прослушивать записи лингафонных курсов, заучивать фонетические тексты, стихи, песни, отрывки из литературных произведений. Студенты должны регулярно выполнять упражнения артикуляционной гимнастики. Для совершенствования навыков транскрибирования рекомендуется записывать в фонетической транскрипции тексты учебника, имеющие затранскрибированный вариант, после чего сравнить свой вариант с текстом учебника.
Екінші шетел тілі (В1)
Екінші шетел тілі (В1)
Базалық шетел тілі (жалғастырмалы В2 деңгейі)
Базалық шетел тілі (жалғастырмалы В2 деңгейі)
Базалық шетел тілі (жалғастырмалы В2 деңгейі)
Базалық шетел тілі (жалғастырмалы В2 деңгейі)
Базалық шетел тілі (жалғастырмалы В2 деңгейі)
Базалық шетел тілі (жалғастырмалы В2 деңгейі)
Аудару теориясы мен практикасы
Аудару теориясы мен практикасы
Аудару теориясы мен практикасы
Аудару теориясы мен практикасы
Аудару теориясы мен практикасы
Аудару теориясы мен практикасы
Аудару теориясы мен практикасы
Аудару теориясы мен практикасы
Кәсіби бағытталған екінші шетел тілі
Кәсіби бағытталған екінші шетел тілі
Кәсіби бағытталған екінші шетел тілі
Кәсіби бағытталған екінші шетел тілі
Кәсіби бағытталған екінші шетел тілі
Кәсіби бағытталған екінші шетел тілі
Академиялық мақсаттағы шетел тілі
Академиялық мақсаттағы шетел тілі
Академиялық мақсаттағы шетел тілі
Академиялық мақсаттағы шетел тілі
График выполнения СРС студентами. Дисциплина «Иностранный язык для академических целей». Специальность «5В119000-Иностранный язык: два иностранных языка». № Задания на СРС Форма выполнения СРС Сроки сдачи СРС (учебная неделя) 1. Présenter l’alphabet français, l’accent dans les groupes rythmiques , l’intonation dans les phrases affirmatives et interrogatives. Audition de CD, savoir écrire les abréviations. 1-2 2. Faire un rapport sur les voyelles nasales, les dihtongues et les triphtongues. En forme de présentation. 2-3 3. Expliquer la différence entre les articles définis et indéfinis, faire connaissance avec les verbes copules et les verbe du I,II,III groupe. Explications en forme professeur-élèves.
Академиялық мақсаттағы шетел тілі
Екінші шетел тілі (В2 деңгейі)
Екінші шетел тілі (В2 деңгейі)
Освоение дисциплины " Второй иностранный язык (уровеньВ2)" является необходимой основой для изучения дисциплины " Базовый иностранный язык (уровеньВ2)", а также дисциплины "Практический курс грамматики " Курс предусматривает работу над дальнейшим совершенствованием языковых навыков и речевых умений
Екінші шетел тілі (В2 деңгейі)
Сөз мәдениеті және тілдік қарым-қатынас
Сөз мәдениеті және тілдік қарым-қатынас
Сөз мәдениеті және тілдік қарым-қатынас
Сөз мәдениеті және тілдік қарым-қатынас
L'étude des langues étrangères à l'Université fait partie intégrante de la formation de spécialistes de différents profils qui, conformément aux exigences de la norme éducative de l'État, doit atteindre le niveau de compétence dans une langue étrangère.Capacité de communication orale et écrite efficace dans le cadre de l'activité professionnelle en milieu étranger, capacité de travailler avec la littérature scientifique et les sources Internet en langues étrangères, capacité de faire des déclarations indépendantes
Сөз мәдениеті және тілдік қарым-қатынас
Сөз мәдениеті және тілдік қарым-қатынас
Сөз мәдениеті және тілдік қарым-қатынас
Сөз мәдениеті және тілдік қарым-қатынас
Лексикология (ағылшын, неміс, француз)
Лексикология (ағылшын, неміс, француз)
Лексикология (ағылшын, неміс, француз)
Лексикология (ағылшын, неміс, француз)
Лексикология (ағылшын, неміс, француз)
Лексикология (ағылшын, неміс, француз)
Лексикология (ағылшын, неміс, француз)
Екінші шетел тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі (неміс, француз,қытай, корей)
Екінші шетел тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі (неміс, француз,қытай, корей)
Екінші шетел тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі (неміс, француз,қытай, корей)
Екінші шетел тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі (неміс, француз,қытай, корей)
Екінші шетел тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі (неміс, француз,қытай, корей)
Екінші шетел тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі (неміс, француз,қытай, корей)
Практика устной и письменной речи второго иностранного языка(французский язык) рассматривается как дисциплина, призванная удовлетворить потребности будущего специалиста в приобретении знаний и умений в изучении французского языка, курс который раскрывает основные закономерности фонетического строя французского языка, учит нормативному произношению, обучает технике чтения и прививает элементарные навыки устной речи. Практический курс направлен на создание навыков и умений просмотрового и ознакомительного чтения, а также на первом году обучения закладываются основы владения устной и письменной речи.
Екінші шетел тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі (неміс, француз,қытай, корей)
Екінші шетел тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі (неміс, француз,қытай, корей)
Екінші шетел тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі (неміс, француз,қытай, корей)
Екінші шетел тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі (неміс, француз,қытай, корей)
Екінші шетел тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі (неміс, француз,қытай, корей)
Екінші шетел тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі (неміс, француз,қытай, корей)
Ауызша (синхронды) аударманы қамтамасыз етудің конференц-жүйесі
Ауызша (синхронды) аударманы қамтамасыз етудің конференц-жүйесі
Ауызша (синхронды) аударманы қамтамасыз етудің конференц-жүйесі
Ауызша (синхронды) аударманы қамтамасыз етудің конференц-жүйесі
Ауызша (синхронды) аударманы қамтамасыз етудің конференц-жүйесі
Ауызша (синхронды) аударманы қамтамасыз етудің конференц-жүйесі
Базалық шетел тілі (В1) (ағылшын, неміс, француз)
Базалық шетел тілі (В1) (ағылшын, неміс, француз)
Базалық шетел тілі (В1) (ағылшын, неміс, француз)
Базалық шетел тілі (В1) (ағылшын, неміс, француз)
Базалық шетел тілі (В1) (ағылшын, неміс, француз)
Базалық шетел тілі (В1) (ағылшын, неміс, француз)
Базалық шетел тілі (В1) (ағылшын, неміс, француз)
Базалық шетел тілі (В1) (ағылшын, неміс, француз)
Базалық шетел тілі (В1) (ағылшын, неміс, француз)
Базалық шетел тілі (В1) (ағылшын, неміс, француз)
Тіл мәдениеті (екінші шет тілі)
4 курс ДИЯ Культура речи ( второго иностранного языка)
Тіл мәдениеті (екінші шет тілі)
Культура речи второй иностранный язык
Екінші шет тілінің фонетикасы
Екінші шет тілінің фонетикасы
Фонетика второго иностранного языка
Екінші шет тілінің фонетикасы
Фонетика второго иностранного языка
Екінші шет тілінің фонетикасы
Фонетика второго иностранного языка
Екінші шет тілінің фонетикасы
Фонетика второго иностранного языка для начинающих
Екінші шет тілінің фонетикасы
Фонетика второго иностранного языка
Екінші шет тілінің фонетикасы
Фонетика второго иностранного языка
Екінші шет тілінің фонетикасы
Фонетика второго иностранного языка
Екінші шет тілінің фонетикасы
Фонетика второго иностранного языка
Екінші шет тілінің фонетикасы
Фонетика второго иностранного языка
Екінші шет тілінің фонетикасы
Фонетика второго иностранного языка
Екінші шет тілінің фонетикасы
Фонетика второго иностранного языка
Екінші шет тілінің фонетикасы
Фонетика второго иностранного языка
Екінші шет тілінің фонетикасы
Фонетика второго иностранного языка
Екінші шет тілінің фонетикасы
Фонетика второго иностранного языка
Екінші шет тілінің лексикологиясы
Лексикология второго иностранного языка 1 курс ДИЯ(МАГ.)
Екінші шет тілінің лексикологиясы
Лексикология второго иностранного языка
Екінші шет тілінің лексикологиясы
Лексикология второго иностранного языка
Екінші шет тілінің лексикологиясы
Лексикология второго иностранного языка 1 курс
Екінші шет тілінің лексикологиясы
Лексикология второго иностранного языка (французский язык)
Екінші шет тілінің лексикологиясы
Лексикология второго иностранного языка
Екінші шет тілінің лексикологиясы
Лексикология второго иностранного языка
Екінші шет тілінің лексикологиясы
Лексикология второго иностранного языка
Екінші шет тілінің лексикологиясы
Лексикология второго иностранного языка
Екінші шет тілінің лексикологиясы
Лексикология второго иностранного языка
Екінші шет тілінің лексикологиясы
Лексикология второго иностранного языка
Екінші шет тілінің лексикологиясы
Лексикология второго иностранного языка
Ауызша және жазбаша екінші шет тілі практикумы B1
Guy de Maupassant (1850-1893) est un écrivain français qui a marqué la littérature par ses romans - Une Vie, Bel ami, etc. -, mais surtout par ses nouvelles, notamment Boule de Suif ou Le Horla. Ces oeuvres retiennent l'attention par leur force réaliste, la présence importante du fantastique et par la maîtrise stylistique.
Ауызша және жазбаша екінші шет тілі практикумы B1
Objectifs de maîtrise de la discipline: développer la connaissance des étudiants sur la communications, de développer les compétences de la communication efficace : selle d’affaires, conversations téléphoniques, discours publics, négociations, travailler avec des documents, familiarisation avec la culture et l'histoire de la langue française
Ауызша және жазбаша екінші шет тілі практикумы B1
Практика устной и письменной речи В1
Ауызша және жазбаша екінші шет тілі практикумы B1
Практика устно письменной речи В1
Ауызша және жазбаша екінші шет тілі практикумы B1
УМОД
Ауызша және жазбаша екінші шет тілі практикумы B1
Le but de la discipline est de créer, développer et améliorer des compétences spéciales dans le domaine de la communication interculturelle, familiarisation avec les bases de la formation professionnelle interculturelle niveau B1
Ауызша және жазбаша екінші шет тілі практикумы B1
Le but de la discipline est de créer, développer et améliorer des compétences spéciales dans le domaine de la communication interculturelle, familiarisation avec les bases de la formation professionnelle
Ауызша және жазбаша екінші шет тілі практикумы B1
Методические указания к практическим занятиям
Ауызша және жазбаша екінші шет тілі практикумы B1
Руководство по организации СРС 3 курс ДИЯ
Ауызша және жазбаша екінші шет тілі практикумы B1
Alter ego est une méthode de français destinée a des adultes ou apprenants
Ауызша және жазбаша екінші шет тілі практикумы B1
Ауызша және жазбаша екінші шет тілі практикумы B1
PUPRVIYa
Ауызша және жазбаша екінші шет тілі практикумы B1
Практика устной и письменной речи В1
Ауызша және жазбаша екінші шет тілі практикумы B1
Практика устной и письменной речи
Ауызша және жазбаша екінші шет тілі практикумы B1
Практика устной и письменной речи В1 ДИЯ 3 курс
Ауызша және жазбаша екінші шет тілі практикумы B1
Практика устной и письменной речи В1

1

Камзина Айман Ариповна "Қазақуниверситеті" 2012 - г. ISBN пособие составлено н 55 - стр. ҚАЗАҚСТАН

2

Камзина Айман Ариповна Мукаева А.У. " Қазақ университеті " 2012 - г. 55 - стр. ҚАЗАҚСТАН

3

Камзина Айман Ариповна " Қазақ университеті " 2017 - г. ISBN 9786010421844 89 - стр. ҚАЗАҚСТАН

4

Камзина Айман Ариповна " Қазақ университеті " 2016 - г. ISBN 978-601-04-1017-6 3 - стр. ҚАЗАҚСТАН

5

Камзина Айман Ариповна Француз екінші шет тілі ретінде: ситуациялық сценарий, глоссарий, тест " Қазақ университеті " 2018 - г. ISBN 978601-043726-5 125 - стр. ҚАЗАҚСТАН

1

Камзина Айман Ариповна Специализированные тексты копирайтинга в СМИ 2014 - г. 5 - стр. 0

2

Камзина Айман Ариповна 2016 - г. 8 - стр. 4

3

Камзина Айман АриповнаАкшолакова А.Ж., Кенжеқанова Қ.К. Қоғамдық-саяси лексиканың бағалауыштық сипаты 2016 - г. 7 - стр. 3

4

Камзина Айман АриповнаАкшолакова А.Ж., Кенжеқанова Қ.К. 2016 - г. 6 - стр. 3

5

Камзина Айман АриповнаСейдикенова А.С. 2017 - г. 5 - стр. 1

6

Камзина Айман АриповнаДосанова А.М., Жұмабектен А.С. 2018 - г. 5 - стр. 0

7

Камзина Айман АриповнаЖамбылқызы М.. ФРАЗАЛЫҚ ЕТІСТІКТЕРДІ ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ ЖӘНЕ МАҚСАТЫ 2018 - г. 5 - стр. 0

8

Камзина Айман Ариповна Қытай тілін оқыту үдерісінде Абай Құанабаев өлеңдерінің тәрбиелік құндылығы 2019 - г. 5 - стр. 0

9

Камзина Айман Ариповна Белгісіз-жеке есімнің стилистикалық рөлі ON (қазіргі француз тілінің материалында ) 2019 - г. 5 - стр. 0

10

Камзина Айман Ариповна Әлеуметтік медиа дискурсивті кеңістігіндегі виртуалды тілдік тұлға Авторлар 2024 - г. 13 - стр. 196

11

Камзина Айман Ариповна Мәдениетаралық коммуникация тиімділікті арттыру жолы ретінде Шетел тілін үйрену 2016 - г. 5 - стр. 5

12

Камзина Айман Ариповна Рефлексиялық құзыреттілігін арттыру моделі университеттердегі шетел тілі оқытушылары 2021 - г. 26 - стр. 17

1

Камзина Айман Ариповна Жанабекова М.А. Шет тілін оқытудағы инновациялық әдістер 2012 - г. 5 - стр. Алматы

2

Камзина Айман Ариповна Жанабекова М.А. Межкультурная коммуникация в современном мире 2012 - г. 7 - стр. Алматы

3

Камзина Айман Ариповна Инновационные технологии обучения на уроках французского языка 2012 - г. 3 - стр. г.Алматы, КазНУ им.аль-Фараби

4

Камзина Айман Ариповна 2012 - г. 3 - стр.

5

Камзина Айман Ариповна 2012 - г. 6 - стр. КазНУ имени аль-Фараби

6

Камзина Айман Ариповна Мәтінді француз тілінен қазақ тіліне аударудың ерекшеліктері 2014 - г. 4 - стр. КазНУ, Алматы

7

Камзина Айман Ариповна Оқып жатқан тілде интеллектуалды қабілетті дамытудың негіздері 2014 - г. 3 - стр. Казахский Государственный Женский Педагогический Университет

8

Камзина Айман Ариповна Шет тілдерді оқытудың инновациялық технологиялары 2014 - г. 4 - стр. КазНУ, Алматы

9

Камзина Айман Ариповна Мукаева А.У. 2014 - г. 3 - стр. г. Алматы, КазНУ им. аль-Фараби

10

Камзина Айман Ариповна 2013 - г. 4 - стр. Almaty

11

Камзина Айман Ариповна 2016 - г. 3 - стр. Алматы

12

Камзина Айман Ариповна 2016 - г. 4 - стр. Алматы

13

Камзина Айман Ариповна Қазақстанның білім беру жүйесі Болон процесін қабылдаудан кейін: артықшылықтары мен кемшіліктері 2013 - г. 1 - стр.

14

Камзина Айман Ариповна Француз тілі сабақтарында мультимедиа көмегімен ойындарды қолдану ресурстары 2012 - г. 12 - стр. алматы
Автордың құжаттары

1

Цитирования

0 по 0
құжаттар

h-индексі

0

Model of enhancing reflexive competence of the pre-service FL teachers in universities

Zhaitapova, A., Orynbayeva, U., Ussenova, A., Kamzina, A., Mamyrbekova, G., Rakymbayev, A., Sembayeva, A.

2021

Asian Esp Journal
17, с. 20-46

0

Цитирований