Ахметова Зауре Болатханқызы әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университетінің «Экономика және әлеуметтану» факультеті, «Бизнесті басқару және ұйымдастыру» бөлімінің 1996 жылғы түлегі. 1998 жылы «Экономикалық теория» мамандығы бойынша магистартураны өте жақсы деген бағамен бітірген. Магистратураны аяқтағаннан кейін аспирантураның күндізгі бөліміне түсті. 2010 жылы «Совершенствование ценообразования на потребительском рынке: институционально- экономические аспекты» тақырыбында кандидаттық диссертациясын қорғап шықты. 2001 жылдан бастап «Экономикалық теория» кафедрасында оқытушы қызметін, 2003 жылы аға оқытушы қызметін атқарған. 2011 жылдан бастап «Менеджмент және маркетинг» кафедрасында доцент қызметін атқарады. Келесі пәндер бойынша дәріс және семинар сабақтарын жүргізеді: маркетинг, жобаларды басқару, маркетингті басқару, халықаралық маркетинг. Курсттық және бітіру жұмыстарына жетекшілік етеді. Халықаралық және республикалық конференцияларға қатысып, 50 ғылыми мақалалары, «Государственному регулированию экономики» оқулық жазды. Келесі пәндер бойынша ПОӘК жасады: «Маркетинг», «Пиар», «Маркетинг услуг» «Управление маркетингом», «Брендинг потребительских товаров», «Международный маркетинг». Біліктілігін жетілдіру бойынша 40 сертификаты және 2 шетелдік тағлымдамадан өткен. Университеттің, факультеттің және кафедраның қоғамдық жұмыстарына белсенді қатысады, факультет басшылығы мен ректордың мақтау қағазын алған. ҚазҰУ профсоюз мүшесі болып табылады.


Білімі

Білім беретін мекеме

Квалификация

Аяқталу күні

әл-Фараби атынд.ҚазҰУ
Жоғары
1998

Ғылыми дәрежесі

Ғылыми дәреже атауы
Ғылым саласы
Диплом берілген күні
Кандидат
30.06.2011

Ғылыми атағыңыз

Ғылыми атағыңыздың атауы
Тағайындалған күні
қауымдастырылған профессор (доцент)
01.01.2001

1

Ахметова Зауреш Болатхановна

Бимендиева Л.А., Нурманова Б.З., Жатканбаев Е.Б., Аскаров Д.Т.

Қазақ университетi 2016 - г. ISBN 9965-29-725-8 10 - стр. ҚАЗАҚСТАН

2

Ахметова Зауреш Болатхановна

Кожамкулова Ж.Т., Бейжанова А.Т.

Көлік инфрақұрылымынын дамыту елдің экономикалық өсуінің аса маңызды факторларының бірі ретінде

" Қазақ университеті " 2014 - г. ISBN 978-601-04-0418-2 7 - стр. ҚАЗАҚСТАН

3

Ахметова Зауреш Болатхановна

Аширбекова Л.Ж., Мухтарова К.С., Шарапиева М.Д.

Time-management

Karon Dijital 2016 - г. 30 - стр. ТҮРКИЯ

4

Ахметова Зауреш Болатхановна

ЦЕНООБРAЗОВAНИЕ

" Қазақ университеті " 2016 - г. ISBN 978-601-04-1913-1 18 - стр. ҚАЗАҚСТАН

5

Ахметова Зауреш Болатхановна

Бимендиева Л.А., Нурманова Б.З., Жатканбаев Е.Б.

"Казак университетi" 2011 - г. ISBN 9965-29-725-8 10 - стр. ҚАЗАҚСТАН

6

Ахметова Зауреш Болатхановна

Нурманова Б.З., Даулиева Г.Р.

"Казак университетi" 2016 - г. ISBN 978-601-247-814-3 14 - стр. ҚАЗАҚСТАН

7

Ахметова Зауреш Болатхановна

Турлыбекова Н.М.

Маркетинг услуг

Лаборатория ВШЭБ 2016 - г. 5 - стр. ҚАЗАҚСТАН

8

Ахметова Зауреш Болатхановна

Аутсорсинг как технология развития инновационного бизнеса

лаборатория ВШЭБ 2016 - г. 5 - стр. ҚАЗАҚСТАН

9

Ахметова Зауреш Болатхановна

Антикризисное управление экономикой Казахстана в условиях турбулентности внешней среды. Коллективная монография

" Қазақ университеті " 2017 - г. 9 - стр. ҚАЗАҚСТАН

10

Ахметова Зауреш Болатхановна

Турлыбекова Н.М.

Қызмет маркетингі

лаборатория ВШЭБ 2017 - г. 5 - стр. ҚАЗАҚСТАН

11

Ахметова Зауреш Болатхановна

Белғожақызы М..

Баға белгілеу

" Қазақ университеті " 2018 - г. ISBN 978-601-04-3407-3 250 - стр. ҚАЗАҚСТАН

12

Ахметова Зауреш Болатхановна

Ценообразование на потребительском рынке: теория и практика

" Қазақ университеті " 2019 - г. 10 - стр. ҚАЗАҚСТАН

13

Ахметова Зауреш Болатхановна

Абен А.С. Ценовое регулирование на потребительском рынке:заруцбежный опыт 2011 - г. 4 - стр. 0
14

Ахметова Зауреш Болатхановна

2012 - г. 7 - стр. 0
15

Ахметова Зауреш Болатхановна

Көлік инфрақұрылымынын дамыту елдің экономикалық өсуінің аса маңызды факторларының бірі ретінде 2014 - г. 8 - стр. 0
16

Ахметова Зауреш Болатхановна

Кожамкулова Ж.Т., Бейжанова А.Т. ИННОВАЦИЯЛЫҚ МАРКЕТИНГ ОТАНДЫҚ КӘСІПОРЫНДАРДЫҢ БӘСЕКЕГЕ ҚАБІЛЕТТІЛІГІН АРТТЫРУДЫҢ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ 2015 - г. 5 - стр. 1
17

Ахметова Зауреш Болатхановна

Аскеров А.А. Жұмыс беруші ретінде жоғары оқу орындарының беделінің тұжырымдамасы 2015 - г. 5 - стр. 0
18

Ахметова Зауреш Болатхановна

2014 - г. 2 - стр. 3
19

Ахметова Зауреш Болатхановна

Шуренов Н.Б., Аликбаева А.Б. Банктік логистиканы қолданудың теориялық түсінігі мен артықшылықтары 2016 - г. 5 - стр. 3
20

Ахметова Зауреш Болатхановна

Аликбаева А.Б. Overview of promising manufacturers in the oil and gas sector of the Republic of Kazakhstan 2016 - г. 5 - стр. 0
21

Ахметова Зауреш Болатхановна

Аликбаева А.Б., Шуренов Н.Б. Тауардың бәсекеге қабілеттілігін анықтау әдістерін талдау 2016 - г. 7 - стр. 0
22

Ахметова Зауреш Болатхановна

Белғожақызы М.. The current state of the market of fitness services in the Republic of Kazakhstan and the city of Almaty 2016 - г. 5 - стр. 0
23

Ахметова Зауреш Болатхановна

Prospects of the E-commerce market development in Kazakhstan 2016 - г. 6 - стр. 2
24

Ахметова Зауреш Болатхановна

Шуренов Н.Б. Бәсекелік талдау негізінде стратегиялық шешімдердің қалыптасуы 2015 - г. 6 - стр. 0
25

Ахметова Зауреш Болатхановна

Мухтарова К.С. THE CURRENT STATE AND DEVELOPMENT TRENDS OF THE INDUSTRIAL EQUIPMENT IN OIL AND GAS SECTOR OF THE REPUBLIC OF KAZAKHSTAN 2016 - г. 5 - стр. 0
26

Ахметова Зауреш Болатхановна

Аликбаева А.Б. Современное развитие рынка нефтегазового оборудования РК 2015 - г. 6 - стр. 0
27

Ахметова Зауреш Болатхановна

Analysis of marketing aspects of innovative entrepreneurship in the regions 2018 - г. 9 - стр. 0
28

Ахметова Зауреш Болатхановна

Innovation Management in the Kazakhstan Industrial Sector 2018 - г. 11 - стр. 0
29

Ахметова Зауреш Болатхановна

Развитие интернет-маркетинга в странах ЕАЭС 2018 - г. 11 - стр. 0
30

Ахметова Зауреш Болатхановна

Қазақстандағы кәсіпорындарды инновациялық жобаларды басқару мәселелері 2018 - г. 8 - стр. 0
31

Ахметова Зауреш Болатхановна

ПЕРСПЕКТИВНЫЕ ВЕКТОРЫ ФОРСИРОВАННОГО РАЗВИТИЯ МАЛОГО И СРЕДНЕГО БИЗНЕСА РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН 2018 - г. 8 - стр. 0
32

Ахметова Зауреш Болатхановна

Бейжанова А.Т., Турлыбекова Н.М. Аумақтық маркетинг негізінде аймақтың бәсекеге қабілеттілігін бағалау 2019 - г. 16 - стр. 88
33

Ахметова Зауреш Болатхановна

Смагулова Г.С., Жумагазиева А.Г. Management of employee’s voice in the context of changing economic market relations: A case of Kazakhstan 2020 - г. 9 - стр. 0
34

Ахметова Зауреш Болатхановна

Рахматуллаева Д.Ж. Эффективное развитие и улучшение технологической оснащенности агротехнологий Казахстана путем применение мирового опыта 2020 - г. 13 - стр. 0
35

Ахметова Зауреш Болатхановна

2020 - г. 8 - стр. 0
36

Ахметова Зауреш Болатхановна

2020 - г. 13 - стр. 0
37

Ахметова Зауреш Болатхановна

2020 - г. 8 - стр. 0
38

Ахметова Зауреш Болатхановна

2020 - г. 9 - стр. 0
39

Ахметова Зауреш Болатхановна

Баймуханбетова Э.Е., Тулебаева Н.Т. Заманауи жағдайда электрондық коммерция инфрақұрылымын дамыту 2020 - г. 7 - стр. 0
40

Ахметова Зауреш Болатхановна

Применение маркетинговых технологий в электронной коммерции 2020 - г. 9 - стр. 340
41

Ахметова Зауреш Болатхановна

Аликбаева А.Б., Турлыбекова Н.М. ВЛИЯНИЕ Е-КОММЕРЦИИ НА КОМПЕТЕНЦИИ МАРКЕТОЛОГОВ В СИСТЕМЕ ВУЗОВСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ 2020 - г. 7 - стр. 0
42

Ахметова Зауреш Болатхановна

2022 - г. 15 - стр. 0
43

Ахметова Зауреш Болатхановна

2022 - г. 15 - стр. 0
44

Ахметова Зауреш Болатхановна

2022 - г. 17 - стр. 0
45

Ахметова Зауреш Болатхановна

2022 - г. 11 - стр. 0
46

Ахметова Зауреш Болатхановна

Қазақстандағы электрондық коммерция саласындағы логистикалық бизнесті әртараптандыру: тежеуші факторларды талдау 2021 - г. 14 - стр. 0
47

Ахметова Зауреш Болатхановна

Кожамкулова Ж.Т. САНДЫҚ ТАЛДАУ НЕГІЗІНДЕ ЭКОНОМИКАНЫ ЦИФРЛАНДЫРУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ ТҰТЫНУШЫЛАРДЫҢ МІНЕЗ-ҚҰЛЫСЫН ТРАНСФОРМАЦИЯЛАУ 2022 - г. 12 - стр. 96
48

Ахметова Зауреш Болатхановна

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ FMCG НАРЫҒЫНА КОВИД-19 ӘСЕРІН ТАЛДАУ 2022 - г. 8 - стр. 1
49

Ахметова Зауреш Болатхановна

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ КҮНДЕЛІКТІ ТҮРЛЕР НАРЫҒЫН ТҰТЫНУШЫЛАРДЫҢ АДАЛДЫҒЫНЫҢ ДИНАМИКАСЫ БОЙЫНША ТАЛДАУ 2023 - г. 13 - стр. 98
50

Ахметова Зауреш Болатхановна

Мұса Қ.А. ҚАЗАҚСТАНРЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ЖАҢА БУЫН ЛОГИСТИКАЛЫҚ ОРТАЛЫҚТАРЫНЫҢ ДАМУ ПЕРСПЕКТИВАЛАРЫН ФАКТОРЛЫҚ ТАЛДАУ 2022 - г. 11 - стр. 123
51

Ахметова Зауреш Болатхановна

Fmcg секторындағы тұтынушылармен өзара әрекеттің қазіргі концепциялары 2023 - г. 11 - стр. 4
Автордың құжаттары

13

Цитирования
58 по 58

құжаттар

h-индексі

4