Main / Faculty for Pre-College Education / pre-University Training / Тойганбекова Майра Шодановна
Тойганбекова Майра Шодановна
Position Ст.пpеподаватель
I, Toyganbekova Mayra Shodanovna October 1, 1965
She is in Dunajsaz, Kegen district, Almaty region
I came.
In 1973 went to the first class in this village, in
1983
I graduated from Sepsetsaz High School.
In 1984 he graduated from the Kazakh State University
named after SM Kirov
He was accepted to the preparatory faculty of the
University in 1985
in the Faculty of Philology of this University
In 1990 he graduated from the Kazakh language and
literature specialty
I finished.
Since 1990, he has been a member of Al-Farabi Kazakh
National University
University, Candidate of the Department of Kazakh
Literature
finished.
In 2006, literary magazine "100102
philologist" Magzum
Tiessov
heritage ". Scientific
Head of department - Ph.D. Professor K.Abdezuly.
Between 1990 and 2006 Kazakh language in high
school №
66
and a teacher of literature.
2004 - 2016 Al-Farabi Kazakh National
University prepares for foreigners
Faculty of Kazakh and Russian Languages
Senior Lecturer.
2007 - 2013 al-Farabi Kazakh National
professional Kazakh language at the University College
senior teacher of higher qualification category
played.
Since 2014, the faculty of pre-university education
Senior lecturer of the pre-university training
department
I have been in the service for so far.
During this period, international, republican
scientific,
Participation in educational-methodological
conferences, reports
did
In 2008 he was awarded the Department of Education of
Almaty
I was rewarded with paper.
Teaching aid "Kazakh language"; 2016, the
Kazakh
Literature educational-
tool; 2017,
Social education in "Cognition and education: twin
concept"
the author of methodological analytical tools.
International symposium in Turkey in 2017
I took part, made a report and received certificates.
Several
publishes articles and certificates for foreign
publications
given. A well-known foreign edition of the magazine
"Skopus"
published an article in English.
Total pedagogical work experience - 27 years. Almaty
Unified Schoolchildren in the Learning Centers
I prepared for a national test.
Since 2005, the highest category has been upgraded
She is a teacher of the Kazakh language and literature
appointed.
First higher education
Educational institution | Квалификация | Expiration date |
---|---|---|
КазНУ им. аль-Фараби | Высшее | 1990 |
File name | Headline | Description |
---|---|---|
- |
|
|
- |
|
|
Literacy of reading |
тыңдаушылар қазақ тілінің дыбыстық ерекшелігін жүйелі түрде буынға ұластырып, одан орфография мен орфоэпия заңдылықтарының қағидаларын меңгереді,оқу және қажет болған жағдайда ресми-іскери қарым-қатынаста сөйлесе білуге, оған тән ерекшеліктерді жүйелі түрде қабылдай алуға, түсінуге қабілетті болады.Тыңдаушылар теориялық ережелерді мәтін мазмұнынан екшей отырып, жинақтау, түсіндіру, нәтижені сұрыптау үдерістерін жүзеге асыра алады; оқу барысында нақты шешімдер қабылдай білу, презентациялар жасау, ой түйіндеуге қабілетті болады;
|
|
Literacy of reading |
Пәннің оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы
|
|
Literacy of reading |
Пәннің оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы
|
|
Literacy of reading |
Оқу сауаттылығы пәнінің оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы (2)
|
|
Kazakh language/Russian language/English language |
Пәннің оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы 1 семестр 2021-2022
|
|
Literacy of reading |
Пәннің оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етуі туралы мәлімет
|
|
Literacy of reading |
Пәннің оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы
|
|
Literacy of reading |
Қорытынды емтихан бағдарламасы
|
|
Literacy of reading |
Оқу сауаттылығы пәнінен қорытынды емтихан бағдарламасы (2)
|
|
Literacy of reading |
емтихан тапсырмалары
|
|
Kazakh language/Russian language/English language |
емтихан бағдарламасы 1 семестр 2021-2022
|
|
Literacy of reading |
Қорытынды емтихан бағдарламасы
|
|
Literacy of reading |
Қорытынды емтихан бағдарламасы
|
|
Literacy of reading |
Оқу сауаттылығы пәнінің қосымша оқу материалдары
|
|
Literacy of reading |
тест тапсырмаларының жинағы
|
|
Kazakh language/Russian language/English language |
Шетелдік тыңдаушыларға арналған қазақ тілі оқу-әдістемелік құралы
|
|
Literacy of reading |
Оралман тыңдаушыларға арналған оқу құралы
|
|
Literacy of reading |
Оралман тыңдаушыларға арналған оқу құралы
|
|
Literacy of reading |
Оқу сауаттылығы оқу құралы
|
|
Literacy of reading |
Оқу сауаттылығы пәні бойынша силлабус
|
|
Literacy of reading |
оқу сауаттылғы пәнінің силлабусы
|
|
Literacy of reading |
Силлабус - Оқу сауаттылығы 2-семестрге арналған
|
|
Literacy of reading |
оқу сауаттылығы пәні бойынша силлабус
|
|
Kazakh language/Russian language/English language |
Қазақ тілінің силлабусы .1 Семестр. 2021-2022 жж.
|
|
Literacy of reading |
Оқу сауаттылығы пәнінің силлабусы
|
|
Literacy of reading |
тыңдаушылар қазақ тілінің дыбыстық ерекшелігін жүйелі түрде буынға ұластырып, одан орфография мен орфоэпия заңдылықтарының қағидаларын меңгереді,оқу және қажет болған жағдайда ресми-іскери қарым-қатынаста сөйлесе білуге, оған тән ерекшеліктерді жүйелі түрде қабылдай алуға, түсінуге қабілетті болады.Тыңдаушылар теориялық ережелерді мәтін мазмұнынан екшей отырып, жинақтау, түсіндіру, нәтижені сұрыптау үдерістерін жүзеге асыра алады; оқу барысында нақты шешімдер қабылдай білу, презентациялар жасау, ой түйіндеуге қабілетті болады;
|
|
Literacy of reading |
Оқу сауаттылығы бойынша әдістемелік нұсқаулық
|
|
Literacy of reading |
«ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ» ПӘНІНІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНДАҒЫ ТИПТІК ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
|
|
Kazakh language/Russian language/English language |
Практикалық сабақтардың оқу материалына нұсқаулық
|
|
Literacy of reading |
Әдістемелік нұсқаулық
|
|
Literacy of reading |
Әдістемелік нұсқаулық
|
|
Literacy of reading |
ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ» ПӘНІНІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНДАҒЫ ТИПТІК ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНА НҰСҚАУЛЫҚ
|
|
Literacy of reading |
Оқу сауаттылығы бойынша практикалық сабақтардың оқу материалы
|
|
Literacy of reading |
Практикалық сабақтарға арналған оқу материалы
|
|
Literacy of reading |
Практикалық сабақтардың оқу материалы
Апта/ күн Тақырып Сабақ мақсаты және
қалыптастырылатын дағдылар Әдістемелік нұсқау
1 Қазақ тілінің әліпбиі. Амандасу.Танысу.Қоштасу.Ризашылық білдіру. Дауысты дыбыстардың айтылуын, әріптердің жазылуын үйрету.Қазақ әріптерінің артикуляциясын меңгерту. Дыбыстарды, сөздерді, тыңдап, қайталау.
2 Фонетика. Дауысты дыбыстар туралы жалпы мәліметтер. А-Ә дыбыстары. О-Ө дыбыстары
Ұстазбен танысу.Топпен танысу. Дәрісханамен танысу.Кітапхана (оқулықтармен танысу). Дауысты дыбыстардың айтылуын, әріптердің жазылуын үйрету.Қазақ әріптерінің артикуляциясын меңгерту. Дыбыстарды, сөздерді, тыңдап,қайталау.Сөздерді тыңдап,қайталау.Жаңа лексиканы айту. Қазақ әліпбиін айту, жазу. Жаңа сөздерді тақтаға жаздыру, оқыту.
3 Дауысты дыбыстар туралы жалпы мәліметтер.Ы-І дыбыстары. Ұ-Ү дыбыстары .
:Бұл кім? Бұл не?Отбасы.Отбасы мүшелерін толық айта білу,отбасы тақырыбында шағын әңгіме құру. Дауысты дыбыстардың айтылуын, әріптердің жазылуын үйрету.Қазақ әріптерінің артикуляциясын меңгерту. Дыбыстарды, сөздерді, тыңдап, қайталау. Сөздерді тыңдап, қайталау. Отбасы мүшелерін толық айта білу,отбасы тақырыбында шағын әңгіме құру.
4 Е дыбысы . И-У дыбыстары. Э дыбысы.Жыл мезгілдері. Ай аттары. Апта күндері. Дыбыстардың айтылуын, әріптердің жазылуын үйрету. Дыбыстарды, сөздерді, тыңдап, қайталау. Мәліметті қайталау, айту. Сұрақтар құрастыру. Ас бөлмесінде екі студент ыдыс-аяқ атауларын пайдалана отырып сөйлесе білу.
5 Қосарлы дыбыстар. Е,Ю,Я
Ыдыс –аяқ атаулары.
Ас бөлмесінде екі студент ыдыс-аяқ атауларын пайдалана отырып сөйлесе білу. Ыдыс –аяқ атаулары Қосарлы дауысты дыбыстарды үйрету.Қазақ әріптерінің артикуляциясын меңгерту. Дыбыстарды, сөздерді, тыңдап, қайталау. Жаңа сөздерді жаттау.Лексикалық-грамматикалық тапсырмалард
ы орындау
6 Дауыссыз дыбыстар.Үнді дауысссыздар:М,Н;Ң,Л;Р,Й,У. Көкөністер Дауыссыз дыбыстардың айтылуын, әріптердің жазылуын үйрету.Қазақ әріптерінің артикуляциясын меңгерту. Лексикалық-грамматикалық тапсырмаларды орында.Жаңа лексиканы жазу,жаттау
7 Ұяң дауысссыздар: Б,В,Г,Ғ,Д,Ж;З.
Киім атаулары.
Көкөністер дүкенінде Дауыссыз дыбыстардың айтылуын, әріптердің жазылуын үйрету.Қазақ әріптерінің артикуляциясын меңгерту. Диалог құру. Сұрақтарға жауап беру. Лексикалық-грамматикалық тапсырмаларды орындау
8 Қатаң дауыссыздар:Қ,К,Х;Һ,Ш,Щ,Ч,С,Ц,С,П,Ф,Т.
Жиһаздар. Мәліметті талдау, түсіну. Жаңа мәліметті анықтау. Лексикалық-грамматикалық тапсырмаларды орындау. Зат есімдерді жалғаулармен қатыстырып сөйлемдер құру.
9 :Көптік жалғау: -лар ,-лер
Емханада
Дүкенде тақырыбында (азық-түлік, киім-кешек, ыдыс-аяқ т.б. өткен жаңа сөздерді қайталай отырып) диалог құру. Көптік жалғауды,сұраққа жауап беруді үйрету Мәтінді оқу. Негізгі мәліметті анықтап айту. Сұрақтар құрастыру. Лексикалық-грамматикалық тапсырмаларды орындау
10 Көптік жалғау: -дар ,-дер
Жемістер
Көптік жалғауды,сұраққа жауап беруді үйрету Лексикалық-грамматикалық тапсырмаларды орындау. Сын есімдерге сұрақ қоя білу, сұрақтарға жауап жаза білу.
11 Көптік жалғау: -тар ,-тер
Азық -түлік
Көптік жалғауды,сұраққа жауап беруді үйрету Лексикалық-грамматикалық тапсырмаларды орындау.
12 Диалог. Кім қайдан.
«Бөлмеде не бар?» Оқу дағдысын қалыптастыру. Жаңа лексиканы меңгерту Лексикалық-грамматикалық тапсырмаларды орындау.
13 Неше? нешеу? Нешінші? сұрақтарына жауап беретін сан есімдер жазу.
Диалог. Кімнің жасы нешеде?
. Жаңа сөздерді , сандарды практикада қолдануды үйрету Бір-біріне сұрақ қою, сұрақтарға жауап беру. Сөйлемдерді мағынасына қарай ажырата білу.
14 Іс-әрекеттің мақсаты.
• Іс-әрекеттің бағытын/ мақсатын сұрау/айту. Кім қайда бара жатыр? Кім қайда не үшін бара жатыр?
• Оқу: Көкбазар. Іс-әрекеттің бағытын/ мақсатын үйрету Лексикалық-грамматикалық тапсырмаларды орындау.Сұқбаттасу
15 Уақыт пен іс-әрекет.
Уақытқа қатысты мезгіл, ай, апта, дәл уақыт атаула- рын білу.
Жатыс септік: қашан? қай айда? Қай күні?
Жатыс септікті: қашан? қай айда? Қай күні?
меңгерту Лексикалық-грамматикалық тапсырмаларды орындау. Бару, алу керектігін білу мақсатын айқындау.
Әдебиеттер тізімі:
Ж.Т.Ибраимова., Ж.С.Әділханова., Г.Е.Сапаева. АИР тыңдаушыларына арналған «Қазақ тілі» көмекші оқу құралы(бастапқы деңгей) 2015 ж.
Р.Р.Абишева., Н.Ә.Алдабек., А.С.Бейсекенова. АИР тыңдаушыларына арналған «Қазақ тілі» көмекші оқу құралы. 2015 ж.
Тастемирова Г.А. Қазақша-орысша-пуштуша тілдескіш (оқу-әдістемелік құралы). "Қазақ университеті" 2013 ж.
Мәтбек Н. Қ. , Тастемирова Г. А. Қазақ тілінен мәтіндер жинағы. Алматы: " Қазақ университеті ", 2017.— 56 б
Қазақ тілі: оқу құралы / Р.Қ. Өмірбекова, Н.Қ. Мәтбек. - Алматы: Қазақ университеті, 2016. – 220
|
|
Literacy of reading |
Практикалық сабақтың оқу материалдары
|
|
Literacy of reading |
Практикалық сабақтардың оқу материалы
|
|
Kazakh language/Russian language/English language |
Практикалық сабақтардың оқу материалы 1 семестр 2021-2022 оқу жылына арналған
|
|
Literacy of reading |
Практикалық сабақтардың оқу материалы
|
|
Literacy of reading |
тыңдаушылар қазақ тілінің дыбыстық ерекшелігін жүйелі түрде буынға ұластырып, одан орфография мен орфоэпия заңдылықтарының қағидаларын меңгереді,оқу және қажет болған жағдайда ресми-іскери қарым-қатынаста сөйлесе білуге, оған тән ерекшеліктерді жүйелі түрде қабылдай алуға, түсінуге қабілетті болады.Тыңдаушылар теориялық ережелерді мәтін мазмұнынан екшей отырып, жинақтау, түсіндіру, нәтижені сұрыптау үдерістерін жүзеге асыра алады; оқу барысында нақты шешімдер қабылдай білу, презентациялар жасау, ой түйіндеуге қабілетті болады;
|
|
Kazakh (Russian) Language |
|
|
Literacy of reading |
ТОӨЖ бойынша әдістемелік нұсқаулық
|
|
Kazakh language/Russian language/English language |
ТӨЖ тапсырмалары 1-семестр 2021-2022 жж
|
|
Literacy of reading |
ТОӨЖ жұмысына арналған нұсқаулық
|
|
Literacy of reading |
Оралман тыңдаушылардың оқытушы басшылығымен атқарылатын өздік жұмыстарына нұсқаулық
|
|
Literacy of reading |
Оқу сауаттылығы бойынша СӨОЖ жұмысына арналған нұсқаулық
|
|
Literacy of reading |
Оқу сауаттылығы. Мәтіндер жинағы
|
|
Literacy of reading |
Оқу сауаттылығы. Мәтіндер жинағы
|
|
Literacy of reading |
Оқу сауаттылығы пәні бойынша дәрістер жинағы
|
1
Тойганбекова Майра Шодановна
Наралиева Р.Т., Тилеужанова Г.Т., Сапаева Г.Е., Бегалиева А.К.
Таным мен тәрбие егіз ұғым
" Қазақ университеті "
2016 - г.
66 - стр.
2
Тойганбекова Майра Шодановна
Қазақ тілі
" Қазақ университеті "
2015 - г.
311 - стр.
3
Тойганбекова Майра Шодановна
ХХ ҒАСЫР БАСЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ
" Қазақ университеті "
2017 - г.
ISBN 978-601-04-1475-4
153 - стр.
4
Тойганбекова Майра Шодановна
Оқу сауаттылығы
" Қазақ университеті "
2019 - г.
ISBN 978-601-04-----
135 - стр.
5
Тойганбекова Майра Шодановна
Мағзұм Тиесовтің әдеби мұрасы
" Қазақ университеті "
2019 - г.
ISBN 978-601-04-4533
174 - стр.
6
Тойганбекова Майра Шодановна
Ұрпақ тәрбиесі -ұлт тәрбиесә
" Қазақ университеті "
2021 - г.
ISBN 978-601-04-5528
100 - стр.
1
Тойганбекова Майра Шодановна
Қазақ тілі сабағында ойын элементін пайдалану
2011 - г.
2 - стр.
0
2
Тойганбекова Майра Шодановна
Қазақ диаспорасы өкілдерін тілдік ортаға бейімдеудегі инновациялық технологиялар
2012 - г.
3 - стр.
0
3
Тойганбекова Майра Шодановна
Тілдерді оқыту - сөйлеу тілін дамытудың негізгі құралы .
2011 - г.
3 - стр.
0
4
Тойганбекова Майра Шодановна
Қазақ тілін оқытудың тиімді жолдары .
2011 - г.
3 - стр.
0
5
Тойганбекова Майра Шодановна
Қазақ тілі сабағында жаңа технологияларды тиімді пайдалану.
2013 - г.
3 - стр.
0
6
Тойганбекова Майра Шодановна
Тілді оқыту үрдісін ұйымдастырудың инновациялық жолдары.
2013 - г.
2 - стр.
0
7
Тойганбекова Майра Шодановна
Ы.Алтынсарин балалар әдебиетінің негізін қалаушы.
2013 - г.
5 - стр.
0
8
Тойганбекова Майра Шодановна
Көнерген сөздер
2013 - г.
4 - стр.
0
9
Тойганбекова Майра Шодановна
Мағзұм Тиесовтің жазушылық шеберлігі
2010 - г.
3 - стр.
0
10
Тойганбекова Майра Шодановна
Талғампаз табиғат жыршысы
2010 - г.
4 - стр.
0
11
Тойганбекова Майра ШодановнаНаралиева Р.Т.
ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕ ЕТІСТІКТІҢ КАТЕГОРИЯЛАРЫН МЕҢГЕРТУДІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
2015 - г.
3 - стр.
106
12
Тойганбекова Майра Шодановна
БАТЫС, ШЫҒЫСТЫҢ МӘШҺҮРІ – РУМИ
2015 - г.
4 - стр.
106
13
Тойганбекова Майра Шодановна
Қазақ тілінде етістіктің кактегорияларын меңгертудің ерекшеліктері
2016 - г.
4 - стр.
0
14
Тойганбекова Майра Шодановна
Шығыс, Батыстың мәшһұрі -Руми
2015 - г.
3 - стр.
0
15
Тойганбекова Майра Шодановна
М.Тиезов балалар әдебиетінің шебері
2016 - г.
4 - стр.
0
16
Тойганбекова Майра Шодановна
Қазақ балалар әдебиеті – ұлттық мәдениетіміздің рухани іргетасы
2016 - г.
4 - стр.
0
17
Тойганбекова Майра Шодановна
Балалар әдебиеті хақында
2016 - г.
5 - стр.
0
18
Тойганбекова Майра Шодановна
THE BEAUTY OF NOVEL “SHAKAN-SHERI”
2016 - г.
4 - стр.
0
19
Тойганбекова Майра Шодановна
ҚАЗАҚ ӘДЕБИ ЕРТЕГІЛЕРІНІҢ ЖАНРЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІГІ
ЖАНРОВЫЕ ОСОБЕННОСТИ КАЗАХСКОЙ ЛИТЕРАТУРНОЙ СКАЗКИ
GENRE FEATURES OF KAZAKH LITERARY TALES
2016 - г.
5 - стр.
0
20
Тойганбекова Майра Шодановна
І.Жансүгіровтің өлеңдерінің көркемдік ерекшеліктері
2015 - г.
3 - стр.
3
21
Тойганбекова Майра Шодановна
Қазақ тілі пәні бойынша тест тапсырмаларын әзірлеудің технологиясы мен ерекшеліктері
2016 - г.
3 - стр.
1
22
Тойганбекова Майра Шодановна
INNOVATIVE METHODS OF TEACHING KAZAKH
2016 - г.
7 - стр.
1
23
Тойганбекова Майра ШодановнаДосанов Б.И., Наралиева Р.Т.
: Modern Methods of Teaching Kazakh as a Foreign Language: Search, Innovation, Quality, Result/
2015 - г.
25 - стр.
7
24
Тойганбекова Майра Шодановна
ПОИСК И ИССЛЕДОВАНИЙ ИННОВАЦИОННЫХ ПРИОРИТЕТОВ В ПРЕПОДАВАНИЙ КАЗАХСКОГО ЯЗЫКА В ПОЛИЯЗЫЧНОЙ СРЕДЕ
2016 - г.
3 - стр.
4
25
Тойганбекова Майра Шодановна
"Қазақ тілін шет тіл ретінде оқытудың инновациялық әдістемесі".
2016 - г.
3 - стр.
1
26
Тойганбекова Майра Шодановна
"Қазақ тілі сабақтарында студенттердің коммуникативтік құзіреттілігін қалыптастыру"
2017 - г.
2 - стр.
1
27
Тойганбекова Майра Шодановна
"Кәсіби оқыту мамандығының студенттерін технологиялық даярлаудағы базалық пәндердің өзара байланысы".
2017 - г.
2 - стр.
1
28
Тойганбекова Майра Шодановна
"Тарихи дерек және көркемдік шешім".
2017 - г.
3 - стр.
3
29
Тойганбекова Майра Шодановна
"Ұлттық тарихымыздың этнотаңбалық жүйесі"
2017 - г.
2 - стр.
1
30
Тойганбекова Майра Шодановна
"Қазақ балалар әдебиеті - ұлттық мәдениетіміздің рухани іргетасы".
2017 - г.
4 - стр.
2
31
Тойганбекова Майра Шодановна
"М.Тиесов прозасының лингвотанымдық және көркемдік әлемі"
2017 - г.
4 - стр.
2
32
Тойганбекова Майра ШодановнаДосанов Б.И., Наралиева Р.Т., Бегалиева А.К.
SEARCH AND RESEARCHES OF INNOVATIVE PRIORITIES IN TEACHING
KAZAKH IN THE POLYLINGUAL ENVIRONMENT
2017 - г.
3 - стр.
0
33
Тойганбекова Майра ШодановнаНаралиева Р.Т.
СЫРЫМ БАТЫР ТУРАЛЫ КӨРКЕМ ШЫҒАРМАЛАР:
бас қаһарман бейнесі және отаншылдық
2017 - г.
3 - стр.
0
34
Тойганбекова Майра Шодановна
Иранбек Оразбаев лирикасындағы көркемдік әдіс-тәсілдер
2017 - г.
9 - стр.
0
35
Тойганбекова Майра Шодановна
INNOVATIVE METHODS OF TEACHING KAZAKH LANGUAGE IN
MULTILINGUAL ENVIRONMENT
2017 - г.
4 - стр.
0
36
Тойганбекова Майра ШодановнаНаралиева Р.Т.
Қазақ тарихи романы және тектілік феномені
2017 - г.
3 - стр.
0
37
Тойганбекова Майра ШодановнаСаткенова Ж.Б., Досанов Б.И., Бегалиева А.К., Наралиева Р.Т.
INNOVATIVE TECHNOLOGIES
AND
PRIORITIES IN TEACHING
KAZAKH
LANGUAGE AS FOREIGN
LANGUAGE
2017 - г.
8 - стр.
1
38
Тойганбекова Майра Шодановна
: Қаратпа сөздерді лингвомәдени тұрғыдан қарастыру мәселесі
2020 - г.
15 - стр.
1
39
Тойганбекова Майра Шодановна
КӨНЕ ТҮРКІ ЖӘНЕ ТАРИХИ ЖАЗБА ЕСКЕРТКІШТЕРДЕГІ ҚАРАТПА СӨЗДЕРДІҢ ҚОЛДАНЫЛУ АЯСЫ
2020 - г.
16 - стр.
2
40
Тойганбекова Майра Шодановна
Concept and criteria for recognition of single-industry towns
2023 - г.
9 - стр.
1
1
Тойганбекова Майра Шодановна
1) БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН ШЫҒАРМАЛАРДЫҢ ТАҚЫРЫПТЫҚ,
ТАНЫМДЫҚ ӨРІСІ. Өзге тілді аудиторияда оқытудың иновациялық қызметінің бағыттары.Халақаралық ғылыми-теориялық конференция.10 .04.12 ж.167-170 бет
2012 - г.
7 - стр.
КазНУ
2
Тойганбекова Майра Шодановна
2)Этнотәрбие негізін қазақ тілімен қазақ әдебиеті сабағында қолдану. Білім беру қызметіндегі иновациялар және щқытудың сапасын арттыру мәселелері.42 халықаралық ғылыми әдістемелік конференцияның материалдары. 3 кітап.2012 ж қаңтар.157-159 бет.
2012 - г.
3 - стр.
КазНУ
3
Тойганбекова Майра Шодановна
ҚР тәуелсіздігінің 20 жылдығына орай ұйымдастырылған "Тілдерді үйретудің инновациясы мен жолдары"
2012 - г.
2 - стр.
КазНУ
4
Тойганбекова Майра Шодановна
"Қазақстан - татулық пен достықтың мекені"
2012 - г.
2 - стр.
5
Тойганбекова Майра Шодановна
Қазақ тілі сабағында жаңа технологияларды тиімді пайдалану
2013 - г.
3 - стр.
Алматы, КазНУ им.аль-Фараби
6
Тойганбекова Майра Шодановна
Тілді оқыту үрдісін ұйымдастырудың инновациялық жолдары
2013 - г.
3 - стр.
Алматы, КазНУ им.аль-Фараби
7
Тойганбекова Майра Шодановна
Балалар әдебиетіндегі жасөспірімдердің ұлттық болмысы
2012 - г.
6 - стр.
әл-Фарфби атындағы ҚазҰУ
8
Тойганбекова Майра Шодановна
Кәсіптік қазақ тілі пәнін оқытудың тиімді технологиялық талаптары.
2012 - г.
3 - стр.
Колледж имени Аль-Фараби КазНУ
9
Тойганбекова Майра Шодановна
Мужигова Г.М.
Қазақ тілін шетел дәрісханаларында оқытудың тиімді жолдары
2014 - г.
2 - стр.
КазНУ им. АльФараби
10
Тойганбекова Майра Шодановна
Наралиева Р.Т.
2014 - г.
4 - стр.
Дубай
11
Тойганбекова Майра Шодановна
Жаңа технологияның тілді оқытудағы алатын орны
2014 - г.
3 - стр.
КазНУ им. ал-Фараби
12
Тойганбекова Майра Шодановна
Қазақ тілін үйренудің инновациялық оқыту тәсілдері
2016 - г.
3 - стр.
13
Тойганбекова Майра Шодановна
"Innovative methods of teaching kazakh (al-Farabi Kazakh university)
2016 - г.
5 - стр.
Алматы "Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
14
Тойганбекова Майра Шодановна
ПОИСК И ИССЛЕДОВАНИЙ ИННОВАЦИОННЫХ ПРИОРИТЕТОВ В ПРЕПОДАВАНИЙ КАЗАХСКОГО ЯЗЫКА В ПОЛИЯЗЫЧНОЙ СФЕРЕ
2012 - г.
25 - стр.
15
Тойганбекова Майра Шодановна
қазақ тілі пәні бойынша тест тапсырмаларын әзірлеудің технологиясы мен ерекшеліктері
2016 - г.
3 - стр.
Алматы, Қазақ университеті
16
Тойганбекова Майра Шодановна
Білім беру Саласындағы ИнновациялықТехнологиялар: Қашықтықтан Оқыту жүйесі
2017 - г.
4 - стр.
Нийде
17
Тойганбекова Майра Шодановна
Жұмат Шаниннің Өнерпаздық келбеті және Қазақ драматургиясы
2017 - г.
6 - стр.
Нийде
Author Documents
0
Citations
0 по 0
documents
h-index
0
Modern methods of teaching Kazakh as a foreign language: Search, innovation, quality, result
Naraliyeva, R.T., Mukhanbekkyzy, L., Toiganvekova, M.S., Dosanov, B.I., Sultanova, B.M.
2015
Review of European Studies
7, с. 347-355