Басты бет / Философия және саясаттану / Педагогика және білім беру менеджменті / Аринова Бакыт Айтуовна
Аринова Бакыт Айтуовна
Лауазымы: аға оқытушы
Бірінші жоғарғы білімі
Ғылыми дәрежесі
Мемлекеттік сыйлықақылар
Сыйлықақылар атауы | Берілген күні |
Қазақстан Республикасы білім беру ісінің үздігі белгісі | 18.04.1996 |
Файл атауы | Тақырыбы | Сипаттамасы |
---|---|---|
Өзін-өзі тану:теория және практика |
|
|
Девиантология |
|
|
Девиантология |
|
|
ЖОО-да әлеуметтік педагогика мен өзін-өзі тану оқытудың теориясы және әдістемесі |
|
|
Оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесі |
|
|
Әлеуметтік педагогикалық білім берудің дидактикалық технологиялары |
|
|
Көпмәдениетті тәрбиелеу педагогикасы |
|
|
Көпмәдениетті тәрбиелеу педагогикасы |
|
|
Педагогика |
|
|
Педагогика |
|
|
Өзін-өзі тану |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
"Өзін-өзі тануды" оқытуды оқу-әдістемелік қамтамасыз ету |
|
|
Өзін-өзі тануды және өзін-өзі дамытуды педагогикалық қолдау |
|
|
Заманауи ғылыми әлеуметтік-педагогикалық концепциялар |
|
|
Әлеуметтік педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Әлеуметтік педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Салыстырмалы білім берудің теориясы және тұжырымдамасы: отандық және шетелдік тәжірибесі |
|
|
Заманауи ғылыми әлеуметтік-педагогикалық концепциялар |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
Өзін-өзі тану бойынша білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Педагогтың кәсіптік өзін-өзі тануы және дамуы |
|
|
Өзін-өзі тану: теория және практика |
|
|
Отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Өзін-өзі танудың қазіргі заманғы тұжырымдамалары мен технологиялары |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
ЖОО – колледж - мектепте өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
ЖОО – колледж - мектепте өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
Өзін-өзі тануды және өзін-өзі дамытуды педагогикалық қолдау |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Өзін-өзі тану: теория және практика |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
Отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс |
|
|
ЖОО – колледж - мектепте өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі |
|
|
Өзін-өзі танудың қазіргі заманғы тұжырымдамалары мен технологиялары |
|
|
ЖОО – колледж - мектепте өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
ЖОО – колледж - мектепте өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі |
|
|
ЖОО – колледж - мектепте өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі |
|
|
Педагогтың кәсіптік өзін-өзі тануы және дамуы |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Өзін-өзі тану бойынша білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау |
|
|
Педагогтың кәсіптік өзін-өзі тануы және дамуы |
|
|
Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Өзін-өзі тану |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
Заманауи ғылыми әлеуметтік-педагогикалық концепциялар |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Салыстырмалы білім берудің теориясы және тұжырымдамасы: отандық және шетелдік тәжірибесі |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Педагогтың кәсіптік өзін-өзі тануы және дамуы |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
Өзін-өзі тану |
|
|
Рухани-адамгершілік білім берудегі сторителлинг |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
Рухани-адамгершілік білім берудегі коучингтік стратегия |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
Өзін-өзі тануды және өзін-өзі дамытуды педагогикалық қолдау |
|
|
Әлеуметтік педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Өзін-өзі тануды және өзін-өзі дамытуды педагогикалық қолдау |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Педагогтың кәсіптік өзін-өзі тануы және дамуы |
|
|
"Өзін-өзі тануды" оқытуды оқу-әдістемелік қамтамасыз ету |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Өзін-өзі танудың қазіргі заманғы тұжырымдамалары мен технологиялары |
|
|
Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
Оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесі |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Әлеуметтік педагогикалық білім берудің дидактикалық технологиялары |
|
|
Салыстырмалы білім берудің теориясы және тұжырымдамасы: отандық және шетелдік тәжірибесі |
|
|
Заманауи ғылыми әлеуметтік-педагогикалық концепциялар |
|
|
Педагогика |
|
|
Өзін-өзі тану |
|
|
Өзін-өзі танудың қазіргі заманғы тұжырымдамалары мен технологиялары |
|
|
Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі |
|
|
Әлеуметтік педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Өзін-өзі тану |
|
|
Педагогика |
|
|
Педагогика |
|
|
Көпмәдениетті тәрбиелеу педагогикасы |
|
|
Отбасылық тәрбиенің теориялары мен өзекті мәселелері |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Өзін-өзі тану |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Өзін-өзі тануды және өзін-өзі дамытуды педагогикалық қолдау |
|
|
ЖОО – колледж - мектепте өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі |
|
|
Салыстырмалы білім берудің теориясы және тұжырымдамасы: отандық және шетелдік тәжірибесі |
|
|
Заманауи ғылыми әлеуметтік-педагогикалық концепциялар |
|
|
Өзін-өзі тануды және өзін-өзі дамытуды педагогикалық қолдау |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Өзін-өзі тану бойынша білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау |
|
|
Педагогтың кәсіптік өзін-өзі тануы және дамуы |
|
|
Педагогтың кәсіптік өзін-өзі тануы және дамуы |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Өзін-өзі тануды және өзін-өзі дамытуды педагогикалық қолдау |
|
|
Педагогтың кәсіптік өзін-өзі тануы және дамуы |
|
|
Өзін-өзі танудың қазіргі заманғы тұжырымдамалары мен технологиялары |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
ЖОО – колледж - мектепте өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
"Өзін-өзі тануды" оқытуды оқу-әдістемелік қамтамасыз ету |
|
|
Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
Салыстырмалы білім берудің теориясы және тұжырымдамасы: отандық және шетелдік тәжірибесі |
|
|
Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Рухани-адамгершілік білім берудегі сторителлинг |
|
|
Әлеуметтік педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Өзін-өзі тануды және өзін-өзі дамытуды педагогикалық қолдау |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
Өзін-өзі тануды және өзін-өзі дамытуды педагогикалық қолдау |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиялары |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
Заманауи ғылыми әлеуметтік-педагогикалық концепциялар |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
Педагогтың кәсіптік өзін-өзі тануы және дамуы |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Өзін-өзі тану |
|
|
Өзін-өзі тану |
|
|
Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі |
|
|
Оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесі |
|
|
Педагогика |
|
|
Өзін-өзі тану |
|
|
Психологиялық-педагогикалық конфликтологияның негіздері |
|
|
Қазіргі әлемдегі өзін-өзі тану тұжырымдамалары |
|
|
ЖОО-да әлеуметтік педагогика мен өзін-өзі тану оқытудың теориясы және әдістемесі |
|
|
Өзін-өзі тану:теория және практика |
|
|
Девиантология |
|
|
Өзін-өзі тану |
|
|
Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі |
|
|
Өзін-өзі тануды және өзін-өзі дамытуды педагогикалық қолдау |
|
|
Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі |
|
|
Өзін-өзі тану: теория және практика |
|
|
Отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс |
|
|
Әлеуметтік-психологиялық тренинг |
|
|
Білім берудегі педагогикалық технологиялар |
|
|
Білім берудегі педагогикалық технологиялар |
|
|
Өзін-өзі тану |
|
|
ЖОО-да әлеуметтік педагогика мен өзін-өзі тану оқытудың теориясы және әдістемесі |
|
|
Балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс жасау технологиялары |
|
|
Девиантология |
|
|
Қазіргі әлемдегі өзін-өзі тану тұжырымдамалары |
|
|
Көпмәдениетті тәрбиелеу педагогикасы |
|
|
Психологиялық-педагогикалық конфликтологияның негіздері |
|
|
Әлеуметтік педагогтың девиантты мінез-құлықты балалармен жүргізетін жұмыстарының әлеуметтік педагогикалық технологиялары |
|
|
Қазіргі әлемдегі өзін-өзі тану тұжырымдамалары |
|
|
Өзін-өзі тану:теория және практика |
|
|
Балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс жасау технологиялары |
|
|
Әлеуметтік-психологиялық тренинг |
|
|
Әлеуметтік-психологиялық тренинг |
|
|
Қазіргі әлемдегі өзін-өзі тану тұжырымдамалары |
|
|
Әлеуметтік педагогика қазіргі заманғы әлеуметтік танымның идеялары мен теориялары контексінде |
|
|
Педагогика |
|
|
Әлеуметтік педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Өзін-өзі танудың қазіргі заманғы тұжырымдамалары мен технологиялары |
|
|
Өзін-өзі тану |
|
|
Өзін-өзі танудың қазіргі заманғы тұжырымдамалары мен технологиялары |
|
|
Педагогика |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
Әлеуметтік педагогикалық білім берудің дидактикалық технологиялары |
|
|
Педагогика |
|
|
Көпмәдениетті тәрбиелеу педагогикасы |
|
|
Оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесі |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Өзін-өзі тану |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиялары |
|
|
Заманауи ғылыми әлеуметтік-педагогикалық концепциялар |
|
|
Өзін-өзі тануды және өзін-өзі дамытуды педагогикалық қолдау |
|
|
Рухани-адамгершілік білім берудегі сторителлинг |
|
|
Әлеуметтік педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Рухани-адамгершілік білім берудегі коучингтік стратегия |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
"Өзін-өзі тануды" оқытуды оқу-әдістемелік қамтамасыз ету |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
Өзін-өзі тану бойынша білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Өзін-өзі танудың қазіргі заманғы тұжырымдамалары мен технологиялары |
|
|
Педагогтың кәсіптік өзін-өзі тануы және дамуы |
|
|
ЖОО – колледж - мектепте өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Педагогтың кәсіптік өзін-өзі тануы және дамуы |
|
|
Өзін-өзі тануды және өзін-өзі дамытуды педагогикалық қолдау |
|
|
Салыстырмалы білім берудің теориясы және тұжырымдамасы: отандық және шетелдік тәжірибесі |
|
|
Салыстырмалы білім берудің теориясы және тұжырымдамасы: отандық және шетелдік тәжірибесі |
|
|
Өзін-өзі тануды және өзін-өзі дамытуды педагогикалық қолдау |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Педагогтың кәсіптік өзін-өзі тануы және дамуы |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
"Өзін-өзі тануды" оқытуды оқу-әдістемелік қамтамасыз ету |
|
|
Рухани-адамгершілік білім берудегі сторителлинг |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Өзін-өзі тану бойынша білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау |
|
|
Рухани-адамгершілік білім берудегі коучингтік стратегия |
|
|
Өзін-өзі тануды және өзін-өзі дамытуды педагогикалық қолдау |
|
|
ЖОО – колледж - мектепте өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиялары |
|
|
Заманауи ғылыми әлеуметтік-педагогикалық концепциялар |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі |
|
|
Әлеуметтік педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Өзін-өзі тану |
|
|
Қазіргі әлемдегі өзін-өзі тану тұжырымдамалары |
|
|
Девиантология |
|
|
ЖОО-да әлеуметтік педагогика мен өзін-өзі тану оқытудың теориясы және әдістемесі |
|
|
ЖОО-да әлеуметтік педагогика мен өзін-өзі тану оқытудың теориясы және әдістемесі |
|
|
Өзін-өзі тану:теория және практика |
|
|
Балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс жасау технологиялары |
|
|
Көпмәдениетті тәрбиелеу педагогикасы |
|
|
Әлеуметтік педагогикалық білім берудің дидактикалық технологиялары |
|
|
Педагогика |
|
|
Көпмәдениетті тәрбиелеу педагогикасы |
|
|
Өзін-өзі танудың қазіргі заманғы тұжырымдамалары мен технологиялары |
|
|
Оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесі |
|
|
Оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесі |
|
|
Көпмәдениетті тәрбиелеу педагогикасы |
|
|
Әлеуметтік педагогикалық білім берудің дидактикалық технологиялары |
|
|
Педагогика |
|
|
Көпмәдениетті тәрбиелеу педагогикасы |
|
|
ЖОО-да әлеуметтік педагогика мен өзін-өзі тану оқытудың теориясы және әдістемесі |
|
|
Білім берудегі педагогикалық технологиялар |
|
|
Білім берудегі педагогикалық технологиялар |
|
|
Девиантология |
|
|
Қазіргі әлемдегі өзін-өзі тану тұжырымдамалары |
|
|
Өзін-өзі тану:теория және практика |
|
|
Девиантология |
|
|
Балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс жасау технологиялары |
|
|
Әлеуметтік-психологиялық тренинг |
|
|
Психологиялық-педагогикалық конфликтологияның негіздері |
|
|
Психологиялық-педагогикалық конфликтологияның негіздері |
|
|
Өзін-өзі тану:теория және практика |
|
|
Балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс жасау технологиялары |
|
|
Әлеуметтік-психологиялық тренинг |
|
|
Әлеуметтік педагогика қазіргі заманғы әлеуметтік танымның идеялары мен теориялары контексінде |
|
|
Білім берудегі педагогикалық технологиялар |
|
|
ЖОО әлеуметтік педагогиканы және өзін-өзі тану пәнін оқыту әдістемесі |
|
|
Отбасылық тәрбиенің теориялары мен өзекті мәселелері |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиялары |
|
|
Әлеуметтік педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
"Өзін-өзі тануды" оқытуды оқу-әдістемелік қамтамасыз ету |
|
|
Өзін-өзі танудың қазіргі заманғы тұжырымдамалары мен технологиялары |
|
|
Педагогтың кәсіптік өзін-өзі тануы және дамуы |
|
|
Өзін-өзі танудың қазіргі заманғы тұжырымдамалары мен технологиялары |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
ЖОО – колледж - мектепте өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
"Өзін-өзі тануды" оқытуды оқу-әдістемелік қамтамасыз ету |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Өзін-өзі тану бойынша білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
Әлеуметтік педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Заманауи ғылыми әлеуметтік-педагогикалық концепциялар |
|
|
Өзін-өзі тануды және өзін-өзі дамытуды педагогикалық қолдау |
|
|
Салыстырмалы білім берудің теориясы және тұжырымдамасы: отандық және шетелдік тәжірибесі |
|
|
Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиялары |
|
|
Өзін-өзі тану: теория және практика |
|
|
Өзін-өзі тану |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Білім берудегі педагогикалық технологиялар |
|
|
Өзін-өзі тану:теория және практика |
|
|
Девиантология |
|
|
Әлеуметтік-психологиялық тренинг |
|
|
ЖОО-да әлеуметтік педагогика мен өзін-өзі тану оқытудың теориясы және әдістемесі |
|
|
Педагогика |
|
|
Педагогика |
|
|
Заманауи ғылыми әлеуметтік-педагогикалық концепциялар |
|
|
Әлеуметтік педагогикалық білім берудің дидактикалық технологиялары |
|
|
Оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесі |
|
|
Отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс |
|
|
Өзін-өзі тану: теория және практика |
|
|
Өзін-өзі тануды және өзін-өзі дамытуды педагогикалық қолдау |
|
|
Өзін-өзі тану |
|
|
Көпмәдениетті тәрбиелеу педагогикасы |
|
|
Оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесі |
|
|
Өзін-өзі тану |
|
|
Өзін-өзі танудың қазіргі заманғы тұжырымдамалары мен технологиялары |
|
|
Әлеуметтік педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Көпмәдениетті тәрбиелеу педагогикасы |
|
|
Педагогика |
|
|
Педагогика |
|
|
Өзін-өзі танудың қазіргі заманғы тұжырымдамалары мен технологиялары |
|
|
Өзін-өзі тану |
|
|
Педагогтың кәсіптік өзін-өзі тануы және дамуы |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
Өзін-өзі тану бойынша білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау |
|
|
"Өзін-өзі тануды" оқытуды оқу-әдістемелік қамтамасыз ету |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
Өзін-өзі танудың қазіргі заманғы тұжырымдамалары мен технологиялары |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
ЖОО – колледж - мектепте өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
Педагогтың кәсіптік өзін-өзі тануы және дамуы |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
Өзін-өзі тануды және өзін-өзі дамытуды педагогикалық қолдау |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі |
|
|
ЖОО – колледж - мектепте өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі |
|
|
Әлеуметтік педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
ЖОО – колледж - мектепте өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
Өзін-өзі тану |
|
|
Өзін-өзі тану |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
ЖОО – колледж - мектепте өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Педагогтың кәсіптік өзін-өзі тануы және дамуы |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Өзін-өзі тануды және өзін-өзі дамытуды педагогикалық қолдау |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
Өзін-өзі тану бойынша білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
Жоғары мектептің педагогикасы |
|
|
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
Педагогтың кәсіптік өзін-өзі тануы және дамуы |
|
|
Өзін-өзі тану бойынша білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау |
|
|
"Өзін-өзі тануды" оқытуды оқу-әдістемелік қамтамасыз ету |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
Рухани-адамгершілік білім берудегі сторителлинг |
|
|
Өзін-өзі тануды және өзін-өзі дамытуды педагогикалық қолдау |
|
|
Өзін-өзі тану: теория және практика |
|
|
Рухани-адамгершілік білім берудегі коучингтік стратегия |
|
|
Өзін-өзі танудың қазіргі заманғы тұжырымдамалары мен технологиялары |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық супервизия және имитация |
|
|
Педагогика |
|
|
Балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс жасау технологиялары |
|
|
ЖОО-да әлеуметтік педагогика мен өзін-өзі тану оқытудың теориясы және әдістемесі |
|
|
Девиантология |
|
|
Қазіргі әлемдегі өзін-өзі тану тұжырымдамалары |
|
|
Әлеуметтік-психологиялық тренинг |
|
|
Білім берудегі көшбасшылық теориясы |
|
|
Қазіргі әлемдегі өзін-өзі тану тұжырымдамалары |
|
|
Психологиялық-педагогикалық конфликтологияның негіздері |
|
|
Әлеуметтік педагогика қазіргі заманғы әлеуметтік танымның идеялары мен теориялары контексінде |
|
|
Педагогика |
|
|
Білім берудегі көшбасшылық теориясы |
|
|
Рухани-адамгершілік білім беру және өзін-өзі тану: тарихтан қазіргі кезеңде |
|
|
Әлеуметтік педагогика қазіргі заманғы әлеуметтік танымның идеялары мен теориялары контексінде |
|
|
Әлеуметтік педагогика қазіргі заманғы әлеуметтік танымның идеялары мен теориялары контексінде |
|
|
Психологиялық-педагогикалық конфликтологияның негіздері |
|
|
Өзін-өзі тану |
|
|
Көпмәдениетті тәрбиелеу педагогикасы |
|
|
Әлеуметтік педагогика қазіргі заманғы әлеуметтік танымның идеялары мен теориялары контексінде |
|
|
Психологиялық-педагогикалық конфликтологияның негіздері |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық менеджмент |
|
|
Әлеуметтік-педагогикалық менеджмент |
|
|
Әлеуметтік педагогика қазіргі заманғы әлеуметтік танымның идеялары мен теориялары контексінде |
|
|
Психологиялық-педагогикалық конфликтологияның негіздері |
|
|
Психологиялық-педагогикалық конфликтологияның негіздері |
|
|
Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі |
|
|
ЖОО әлеуметтік педагогиканы және өзін-өзі тану пәнін оқыту әдістемесі |
|
|
Өзін-өзі танудың қазіргі заманғы тұжырымдамалары мен технологиялары |
|
|
Өзін-өзі тану:теория және практика |
|
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Автордың құжаттары
9
Цитирования
8 по 8
құжаттар
h-индексі
1
Mobile Applications in Education: Implementation Aspects and Impact on Student Competencies Development
Arinova, B., Pyatkina, D., Latysheva, V., Stroiteleva, N.
International Journal of Web-Based Learning and Teaching Technologies
17, с.
1
ЦитированийDevelopment of Acmeological Competence in Rising Social Teachers
Yessenamanova, K., Arinova, B., Zhambylkyzy, M., Rakhimbayeva, R., Zhunussova, D.
Frontiers in Education
7, с.
0
ЦитированийProverbs as a part of the culture: Analysis of Kazakh proverbs in writings (Notes) of Mashkhur-Zhusip Kopeiuly
Nurgaliyeva, D., Arinova, B.
Contemporary Kazakh Proverb Research: Digital, Cognitive, Literary, and Ecological Approaches
0, с. 101-112
0
ЦитированийDidactic innovative learning technology by the "knowledge→capital" method
Nurpeissova, S.A., Arinova, B.A., Gumenyuk, V.V., Kenebayeva, A.K., Kelemeshev, A.J., Aubakirova, B., Kozyukova, N., Zhilkybayeva, Z.
Astra Salvensis
6, с. 653-664
5
ЦитированийPrevention of suicidal behaviour of сhildren on the basis of art-pedagogical activity
Kudaibergenova, A.M., Kassen, G.A., Mukasheva, A.B., Arynova, B.A.
Elementary Education Online
17, с. 1511-1523
0
ЦитированийDevelopment of spiritual values in the university within the information age
Anarbek, N., Yesseyeva, M., Mynbayeva, A., Arınova, B., Moldasan, K.
Opcion
34, с. 471-492
1
ЦитированийForming diagnostic competence of future teachers-psychologists in the university environment
Abdullayeva, P., Moldassan, K., Miteva, P., Madalieva, Z., Arinova, B., Bahar, H.
Espacios
38, с.
1
ЦитированийThe comparative aspects of school education system in Kazakhstan and South Korea
Yelbayeva, Z., Mynbayeva, A., Arinova, B., Anarbek, N., Toleshova, U.
Man in India
97, с. 355-365
0
ЦитированийInterconnection of professional motivation and self-development in the way of searching professional ideal in future social pedagogues
Yertargynkyzy, D., Akhmetova, G., Arinova, B., Moldassan, K.
Social Sciences (Pakistan)
11, с. 3793-3796