----------------------- Page 1----------------------- КДЗАК,СТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЬЩ Б1Л1М Ж0НЕ ГЫЛЫМ МИНИСТР Л1Г1 М.0УЕЗОВ атындагы ОЦТУСТЖ КАЗАХСТАН МЕМЛЕКЕТТ1К УИИВЕРСИТЕТ1 МИНИСТЕРСТВО ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН ЮЖНО-КАЗАХСТАНСКИЙ ГОСУДАРСТВЕННЫЙ УНИВЕРСИТЕТ имени М АУЭЗОВА MINISTRY OF EDUCATION AND SCIENCE OF THE REPUBLIC OF KAZAKHSTAN M AUEZOV SOUTH KAZAKHSTAN STATE UNIVERSITY «ЭУЕЗОВ ОЦУЛАРЫ -13: «Н¥РЛЫ ЖОЛ»- ЕЛ1М13ДЩ ИНДУСТРИАЛДЬЩ- ИННОВАЦИЯЛЬЩ Ж0НЕ ЭЛЕУМЕТТПС-ЭКОНОМИКАЛЬЩ ДАМУ ж о л ы н д а г ы с т р а т е г и я л ь щ к а д а м » АТТЫ XAj I ы к а ра л ы к г ы л ы м и - Т ЭЖ1РИБЕ Л1К КОНФЕРЕНЦИЯНЫЦ ЕЦБЕКТЕР1 ТРУДЫ МЕЖДУНАРОДНОЙ НАУЧНО-ПРАКТИЧЕСКОЙ КОНФЕРЕНЦИИ: «АУЭЗОВСКИЕ ЧТЕНИЯ - 13: «Н¥РЛЫ ЖОЛ» - СТРАТЕГИЧЕСКИЙ ШАГ НА ПУТИ и н д ус т р и а л ь н о -и н н о в а ц и о н н о г о и с о ц и а л ь н о - э к о н о м и ч е с к о г о р а зв и т и я с т р а н ы » WORKS OF THE INTERNATIONAL SCIENTIFIC-PRACTICAL CONFERENCE “AUEZOV READINGS -13: “NURLY ZHOL” - THE STRATEGIC STEP TOWARDS INDUSTRIAL - INNOVATION AND SOCIO - ECONOMIC DEVELOPMENT OF THE COUNTRY” TOM 7 Шымкент 2015 ----------------------- Page 2----------------------- УДК 81.512.122.0 ББК 83.3 0 82 «ЭУЕЗОВ ОРуУЛАРЫ - 13: «Н^рлы жол»- ел}м1зд1ц индустриалдьщ-инновацияльщ жэне элеуметтк- экономикальщ даму жолындагы стратегияльщ кадам» атты хальщаралык гылыми-тэж!рибелк конференция - Шымкент: М. Эуезов ат. ОК^МУ, 2015ж. 7 Т. 359 б. Тшдерг. цазац, орыс, агылшын. Международная научно-практическая конференция: «АУЭЗОВСКИЕ ЧТЕНИЯ - 13: «Н^рлы жол» - стратегический шаг на пути индустриально-инновационного и социально-экономического развития страны» - Шымкент: ЮКГУ им, М.Ауэзова, 2015 г. 7 Т. 359 с. Языки: казахский, русский, английский. International scientific-practical conference “AUEZOV READINGS - 13: “Nurly zhol” - the strategic step towards industrial - innovation and socio - economic development of the country” - Shymkent: M.Auezov SKSU, 2015 y. 7 V. 359 p. Languages: kazakh, russian, english. ISBN 978-9965-03-331-5 Бас редактор: Мырхальщов Ж.У. - М.Эуезов атындагы ОЬуМУ ректоры, т.г.д., профессор, YFA корреспондент мушесь Редакциялык алка мушелерк Сатаев М.И. - тораганыц орынбасары, ЕЖ жэне ХБ женшдеп проректор, т.г.д., профессор, YFA корреспондент мушесц Горяйнов К.К. - з.г.д., профессор, Рессей Федералды кызметшщ жазасын орындау ЕЗИ, Ресей; Дырка Стефан - э.г.д., профессор, экономика гылымдарыныц докторы, Верхнёсилез экономикальщ yHHBepcHTeTi, Польша; Меор Мохаммед Фаред - ассоциациялык, профессор, Путра университет!, Малайзия; Олден А. - академик, Лондон Батые университетшщ есептеупп техника жэне технология мектеб1, Улыбритания; Окуян М.Д. - профессор, Балыкесир университет^ Туркия; Линда Лоутон - PhD докторы, профессор, Робер Горден атындагы университет!, Улыбритания; Мохд Хасан Бен Селамат - PhD докторы, профессор, Малайзия университет!, Малайзия; Ивахненко А.П.- PhD докторы, директор, Мунай зерттеу орталыгы, Heriot-Watt университет!, Шотландия; Елизавета Ф. - PhD докторы, профессор, Басел университет!, Австрия; Мишо Ж. - т.г.д., профессор, Лорейн университет^ Франция; Петров В. - доктор, профессор, Левон Католик университет!, Бельгия; Радюк С.Н. - PhD докторы, ассоцияцияльщ профессор, Оцтустк эдютемелк университет^ АКД1; Славинская Н.А. - бас гылыми кызметкер1, немк аэрокосмостьщ агенттМ, Германия; Жонго Ок - PhD докторы, профессор, Сеул улттык техникалык; университет, Корея, Беккерман М. - профессор, Ньюрски университет!, AKJTI; Крючкова О.Ю. - ф.г.д., профессор, Н.Г.Чернышевский атындагы Саратов мемлекеттк университет!, Ресей; Марфенин Н.Н. - б.г.д., профессор, М.В. Ломоносов атындагы Мэскеу мемлекеттк университет!, Ресей; Биш!мбаев УД. - т.г.д., профессор, КР YFA академии, К^азак;стан; Журынов М.Ж - х.г.д., профессор, KJP ¥ГА академиг!, Ь^азакстан; Айменов Ж.Т. - т.г.д., профессор; КР УЖЕА академии, М.Эуезов атындагы ОК^МУ, К^азакстан Байтанаев Б.А - т.г.д., профессор, ¥ЕА корреспондент Myineci, М.Эуезов атындагы 01ЩУ; Калменов Т.Ш. - ф-м.г.д., профессор, YFA академии, Кдзакстан; Молдабеков Ш.М. - т.г.д., профессор, К? УИА, К,азак;стан; Надиров Н.К. - х.г.д., профессор, Kf YFA академиг!, Казахстан; М.Эуезов атындагы ОК^МУ; Жекеев М.К. - т.г.д., профессор, М.Эуезов атындагы ОК^МУ; Кулымбетова А.Е. - п.г.д., профессор, М.Эуезов атындагы ОКРУГУ; К,алыбекова А.А. - п.г.д., профессор, М.Эуезов атындагы ОЭДУГУ; Мусаева Н.Р. - филос.г.д., профессор, М.Эуезов атындагы ОК>!У; Мырзахметов М. - ф.г.д., профессор, Кдзакстан; Назарбекова С.П. - х.г.д., профессор, М.Эуезов атындагы ОКРУГУ; Ташимов Л.Т. - т.г.д. профессор, КР YFA корреспондент Myineci, М.Эуезов атындагы (ДМУ; Таймасов Б.Т. - т.г.д., профессор, М.Эуезов атындагы 01ЩУ; Ниязбекова Р.К. - э.г.д., профессор, М.Эуезов атындагы ОК^МУ; Волненко А.А. - т.г.д., профессор, М.Эуезов атындагы ОК^МУ; Тлеулов Э.М. - п.г.к., доцент, М.Эуезов атындагы ОЬуМУ, Маймаков ЕД. - т.г.к., доцент, М.Эуезов атындагы ОКРУГУ УДК 81.512.122.0 ББК 83.3 ISBN 978-9965-03-331-5 М.Эуезов атындагы Оцтустж К^азак;стан мемлекетпк университет!, 2015 Южно-Казахстанский государственный университет им.М.Ауэзова, 2015 % ----------------------- Page 3----------------------- Таким образом, концепт «пространство» в казахской антропонимии включает в себя в основном географические термины. В основах антропонимов отразилась богатая, многообразная, специфичная лексика, связанная с пространственным видением мира. Рассмотренные выше примеры подтверждают мысль А. Вежбицкой о том, что «та или иная концептуализация внешнего мира заложена в языке, что каждый язык национально специфичен, при этом в языке отражаются не только особенности природных условий или культуры, но и своеобразие национального характера его носителей» [2, с. 21]. Литература 1. Алимбай Н., Муканов М.С., Аргынбаев X. Традиционная культура жизнеобеспечения казахов. Очерки теории и истории. - Алматы: Галым, 1998. -322 с. 2. Вежбицкая А. Язык. Культура. Познание. - М.: Русские словари, 1997. - 411 с. 3. Кайдаров А., Керимбаев Е.А. Этнолингвистические аспекты казахской ономастики //А. Кайдар. Актуальные вопросы казахского языка. - Алматы: Ана тили, 1998. - С. 157-167. 4. Конкашпаев Т.К. Казахские народные географические термины. // Изв. АН Каз ССР. Серия геог., 1951 - Вып.З. - С. 3-47. 5. Мурзаев Э.М. Апеллятивы в топонимах Средней Азии. // Ономастика Средней Азии. - Фрунзе: Илим, 1980.-С . 198-210. 6. Саттаров Г.Ф. Татарская антропонимика. - Казань, 1990. - 178 с. 7. Яковлева Е.С. О некоторых моделях пространства в русской языковой картине мира// ВЯ, 1993. - №4. -С . 48-62. References 1. Alimbai N., Mukanov M.S., Argynbaev H. Tradicionnaya kul'tura zhizneobespecheniya kazahov. Ocherki teorii i istorii. - Almaty: Galym, 1998. - 322 s. 2. Vezhbickaya A. Yazyk. Kul'tura. Poznanie. - М.: Russkie slovari, 1997. - 411 s. 3. Kaidarov A., Kerimbaev E.A. Etnolingvisticheskie aspekty kazahskoi onomastiki //A. Kaidar. Aktual’nye voprosy kazahskogo yazyka. - Almaty: Ana tili, 1998. - S. 157-167. 4. Konkashpaev G.K. Kazahskie narodnye geograficheskie terminy. // Izv. AN Kaz SSR.Seriya geog., 1951 - Vyp.3.- S. 3-47. 5. Murzaev E.M. Apellyativy v toponimah Srednei Azii. // Onomastika Srednei Azii. - Frunze: Ilim, 1980. - S. 198-210. 6. Sattarov G.F. Tatarskaya antroponimika. - Kazan, 1990. - 178 s. 7. Yakovleva E.S. О nekotoryh modelyah prostranstva v russkoi yazykovoi kartine mira// VYa, 1993. - № 4. - S. 48-62. УДК 654.191 ¥ЛТТЬЩ 0НЕРД1НАСИХ ATT АУ ДАТЫ МАРКЕТИНГТЩ Р0Л1 THE ROLE OF MARKETING IN THE PROMOTION OF NATIONAL CULTURE ^^ржановаШ.С., ^адуацасов A.A., 2М¥Канова Г.К, 3 Алибекова А. ^urzhanovaSh.S., ^aduakasov A., 2MukanovaG.K, 3Aibiike А. [эл-Фараби атындагы К,аз¥У-дыц ЮНЕСКО халы карал ы к журналистика жэне когаммен байланыс кафедрасыныц ага окытушысы, 2Электронды баспасез кафедрасыныц доцент, 3Шанхай хальщаральщ университетшщ ^azNUnamedafteral-Farabi,senior lecturer nurgans@mail.ru 2the international joumalismand communication with the publicKazNU, 3Shanghai International Studies University Phd. International Relations kg.aibike@maiLru Тушн Бул мацалада цазацтыц улттыц онертц маркетинг арцылы орлгуг царастырылады. Маркетингтщ кемеггмен цазацтыц цолен ер гм ензергерл ж буйымдарын, улттыц внердг шетелдт цонацатга насихаттау. Abstract This article focuses on the promotion of Kazakh national culture through marketing. With the help of marketing is necessary to promote foreign tourists Kazakh handicrafts andjewelry. K ^a3ip 6 i3 акпараттык когамда O M ip c y p i n жатырмыз.Гылым мен техниканьщ,акпараттык технологиялардыц дамыган дэу1р1.Сонымен катар XXI гасырдыц жаЬандану yPAici белец алган кезец деп атайды.Б^л к^былыстыц жекеленген ^лттар y n iiH i^ a y in T m ir i де жок емес.Мысалы,еткен гасырларда O M ip 166 ----------------------- Page 4----------------------- сурген Майя еркениетг испандьщ жаулап алушылар конкистадолардыц екпшше шыдамай жойылып K e rri, сол сиякты Мысыр елшдеп Фараондар еркениетш де айтуга болады. Ka3ipri тацда 6ip еркениети ел екшнисш куштеп жауламаганымен,улттык ерекшелтнен,мэдиентнен, тшнен,дшшен айырылган елдер алпауыттардыц ьщпалында кетедьБылайша айтканда 6ip мэдениеттщ екшнп 6ip еркениетке ьщпалы,сол аркылы басымдыльщ таныты п, Kipi гу i. Сон ды ктан казак халкыныц да улттык мэдени ерекшшгш заманга сай эдю- тэсшдермен,нарьщты зерттейтш маркетинг гылымымен насихаттау кажеттшп туындап отыр.Маркетинг деген термин А ЮМ экономикальщ эдебиеттершде XIX-XX гасырлардан бастап колданыла бастады. "Маркетинг" c©3i агылшынша "market" (нарык) сезшен шыккан жэне дэлме-дэл магынас нарыкпен байланысты кэсшкерлк эрекетп бшдгредЦ 1.9]. Маркетинг концепциясыныц непзп мэш туты ну ш ы л ар д ы ц муктажды ктары н канагаттан дыру мен тыгыз байланысты. Бул гылымныц GMipre келу ce6e6i де тауарлардыц молынан ещцршушен, оларды сатып алушыга етюзу юхящ киыншыльщтарга кездесш,курделене тусушен.Ал,б1здщ ел1м1зге бул гылым кецес уюмет1 ыдырап,егемещцпмзд1 алгалы 6epi ене бастады.Ел1м1з нарьщтьщ экономика сатысына еткел1 6epi бурынгы кецес тусындагы экономикальщ байланыстар узшп,жаца карым-катынас жасау кажеттшп туындады,бурынгыдай тауарды тапсырыспен емес,нарьщты зерттей отырып нарьщ сыйымдылыгына,суранысына,сегментше карай шыгару керке болды.Осы орайда эр ел элемдк нарьщта ез тауарларымен,езше тэн тауарльщ белгшермен (бренд) ере1шеленед1Мэселен,Швецария-мулткс1з дэл сагатымен,Жапония-компьютерлк технологиялары жэне келктер1мен,Араб елдер! - мунайымен белriлi.Ал,Казакстан осы катарда улттык ерекшел1г1мен,салт- дэстур1,улттык енергмен жэне осыган байланысты тауарларымен де белгш болуы керек. Тарихи деректерге жугшетш болсак XVI-XVII гасырларды казак арасында курылысшылык,тем1ршш1к,зергерл!к,аяк кшм Tiry сиякты коленер турлер1 катты дамыганДазак далас тем1р жэне мыс кендерше ете байДазактар ез ел1 мен жерш сырткы жаудан коргау,хальщтыц эл-аукатын жаксарту ушш ец алдымен курал-жабдьщтары мен сарбадын, бес каруы сай болуы керекигш умытпады. Сондьщтан тем1рден туйш туйетш хас шеберлердщ атак-абыройы жогары болды.Шеберлер (устал ар) тем1рден эр турл1 ауыл шаруашыльщ саймандарын,эскери кур ал-жаб д ы ктар мен ат эбзелдерш жасады.Тауар енд!р}с1 мен акша катынасыныц кун санап кецеюше байланысты устал ар мен коленерпп зергерлер ещцп жерде ез еншдерш базар жагдайына бешмдеп шыгара бастады [2.354].Мше осы кездщ езшде ел1м1зде сауда-саттьщтьщ,маркетингтщ нышаны болганына кез жетмзуге болады. К^азак шпнде T e k ip усталарынан баска,6i3 атап еткендей,алтын-кумют1 уксатумен айналысатын шебер зергерлер болды.Олар осындай асыл металдардан бшезш,жузк,срыга,кемер белбеу,ер-турман жасады.Олар жугенд1,ауыздьщты,ердщ кастарын,тебшгшерд1,узецп мен узецп бауларды,емшд1рькуйыскандары алтын- кум1спен эшекейлеп,ол эшекейлерге асыл тастардан кез орнатты.Осында зергерлк буйымдар мен эшекейлер эл! кунге дешн ез кад1рш жоймайдайта арттырып келед! жэне мундай буйымдардьщ куны б1рнеше мыц АК^Ш долларымен багаланады. Ел1м1з коныстанган жерлерддщ Ke6i орман-тогайлы келетшдктен агашшыльщ коленер K9ci6i де едэугр дамыган.Агаш шеберлер1 агаштан арба,тесек,сандьщ (эбд1ре),кел1,шелек,астау,шемш,тостаган,саптаяк,касык т.б. жасаган.Сондай-ак,багзыдан кешпел1 турмысты непз еткен халыктыц колында бар байлыгы ец алдымен тер1,жун болатын.Сондьщтан кой жуш мен TepiciH уксату K9ci6i отбасыльщ коленер кэс1бшде айрьщша орын алды.Кой,каекыр тершершен эр турл1 тондарДшктер TiKTi.Ipi кара мал тершершен етк,тулып,тер1 кобдиша,шелек ткш,тартпа,айыл,камшы,жуген т.б. жасады.Асыл жущц ац тершершен берк,тымак,сондай-ак шик TiKTi. Кой жунш устаи пайдалану эйелдерге байланысты отбасыльщ кол енеркэс!бшщ ец мацызды саласы- тын.Жуннен эр турл1 кшздер,аркан-жштер,бау-шулар жасады. ^азак халкы уй-ишнщ сэнш арттыра тусу ушш ездершщ юарльщ зешн-зердес1 мен акыл-парасатын жумсады.Тускшз-текеметтерше,кшем-кшемшелерше,ыдыс-аяктарына кез тартарльщ ою-ернектер сала бшдьМуныц e3i олардыц дала мэдениетше коскан улес1 болып табылады.Сонымен катар казак эйелдершщ кесте Tiryi, дуниелерге ою-ернек салуы-бэр! дерлк казак халкыныц улттык ерекшелпгш керсететгш сезЫз. Улттык енердщ не екеш жайлы басын ашып сииаттадык. Осыган байланысты бугшп куш туындаган мэселелерд1 пысьщтайтын болсак,олар теменлегшей болмак: • Ka3ipri акпараттьщ технологиялар заманында улттык кад1р-касиет!м1зд1,турк1 хальщтарыныц imiHfle Казак екенд1пм1зд1,тш1м1зд1,салт-дэстур1м1зд1 насихаттау (ец 6ipiнщ! ез1м1зге-ез1м1з насхаттап мактан туту) кажетт1л1г1 тур. • ЖаЬандану урд1с1 белец алый турган кезенде батыстыц немесе баска елд1ц булауында кетпеу.Шетелд1ктерд1ц назарына тургыльщты хальщ - Казак екенш тус1нд1р1п,тарихымызды кыскаша баяндап,олардыц санасына улттык коленер буйымдарын усыну,сату аркылы маглуматты 6epiK уялату. • Улттык енер!м1зд1 шетел азаматтарына насихаттау аркылы мемлекет1м1з-Казакстан Республикасын элемдгк аренада таныту(мемлекет1м1зд!ц рэм1здер1мен таныстыру). • Улттьщ енер1м1зд1,коленершшер1м1зд1 мемлекет,жергш1кт1 эк1мшш1к тарапынан колдау. Осы буйымдар мен зергерлк заттар бугшде кундел1кт1 турмыс-т1ршш1кте аз колданылатыны белгш1,сондьщтан бул заттарды ескерткк-сыйлык рет1нде сатып алушы сегмент кебшде-б1здщ ел1м1зге келген саяхатшылар(туристер) болып табылады.Бупнг1 кун1 дуниежуз1 бойынша туризм пайда Tycipy 167 % ----------------------- Page 5----------------------- жагынан мунай ендгрю! жэне машина жасау салаларынан кешн упинни орында тур.Кептеген елдердщ экономикальщ жагдайын кетерш турган да осы- туризм саласы.Туризм дегешм1з тек кана демалуга келген адамдардыц жиынтыгы гана емес.Оган К^азакстан территориясында мэдени-саяси байланыстарды орнатуга жэне конференциялар мен халыкаралык саммит,семинарлар мен жэрмецкелерге катысуга келген адамдардыц барлыгы жатады. Сондай-ак араларында танымдык,дши максаттармен,сонымен катар спорттык жарыстаргакелгендер де болады. Ягни,б 1зге улттык енер1м1зд1 насихаттайтын обьект1м1з белгш болды.Маркетинтк тшмен айтканда сегмент ай кы н дал д ы. Е н д1 осыган байланысты кандай маркетинтк эдю-амалдарды ко л дану ы мыз керек? Жогарыдагы айкындалган мэселелерге байланысты тутынушыларга тшмдг эсер ету ушш мынадай маркетингтк (жылжыту) коммуникация жуйесш колдануга болады: • Жарнаманы; • Арнайы сатуды; • 0т1мд1 ынталандыруды; • К^огаммен байланысты. Жарнама дегешм1з белгш тапсырыс берген демеуипнщ атынан тауарды тартымды корсетуге жэне оны сатып алушыга карай жылжытуга багытталган акылы эрекеттер[1.135].Маркетинтк коммуникацияныц жарнама эд1сш колдану аркылы б!з б1ршш1,улттык енер1м1зд1 насихаттайтын аудио-бейне жарнама роликтерш дайындауымыз керек.Олар эуежайдан бастап ущактыц шшде,конак уйде, музе й лер де,театр да, ip i дукендерде, "Медеу" муз айдынында, "Кек-тебе" сынды жерлерде улттык музыкамен керкемделш керсетшу1 кажет.Жарнамага тапсырыс берунплер Мэдениет жэне акпарат министрлт ,жергшкп эюмшшктер болуы керек жэне оган отандык ipi каржыгерлер мен корпорацияларды тарту кажет.Екшпи,жарнама буклеттер1,паракшалары,эдем1 плакаттар,улкен билбордтар,ою туршдеп лайдбокстар жасалыпдаланыц эсем жерлерше безещцршп шну керек.Ал,рэм1здер1 бар буклеттер ушактадонак уйлерде тегш таратылуы тшс. Ушшиидызмет корсету сервисшде жумыс ютейтш ушактагы эуесерктерден(стюардессалар) бастап музей,тетардонак уй т.б. барлык кызметкерлердщ кшм улпс1 Ka3ipri заман жэне жумыс орныныц талабына сай болуы жэне ол улттык ою-орнекпен улттык накышта безендоршу1 кажет. TepTiHiui, сату орындарындагы жарнама улттык ою-орнек накыштарымен жасалу кажет.Оган: • Витрина; • Тауар корабы;; • Зат тацбасы; • Назар аударуга арналган жазулар,тацбалар (ою-ернек,анрнамент) жатады. Келес1 маркетинтк коммуникациядагы - арнайы сату эдюьАрнайы сату эдкл сатушы мен сатып алушы арасында ткелей карым-катынас орнатады.Арнайы сату эдюшщ ерекшелктерше мыналар жатады: • Сатушы мен сатып алушы тауарга байланысты озара карым-катынас туралы арнайы кездесу етшедо; • Карым-катынас содан кешн туракты калыптасуы мумкш; • Кездесу ез эсерш 6epin тауар сатылуы мумкш. Баска эдютерге Караганда арнайы сату эд!с! курдел!рек болып,оцайга туспейдь0йткеш бул эд1ст! колдану уппн арнайы садуа aremrepi дайындалады эне арнайы сату жоспары жасалады.Бул эдют1 кебше осы б1здщ тауарларымызга катысты арнайы кызыгушылык таныткан адамдарга колдануга болады.Осы арнай сатуда дукендердщ орналаскан орындары да басты рол аткарады.Олар жогарыда айтылган мэдени орталыктарда,эуежайда,тем1р жол бекеттерщде жэне сэн-салтанат ететш орындарда орналаскан жен. Тауар ет1мш ынталандыру эдю1.0т!мд1 ынталандыру ушш келес1 шараларды жасау абзал: • Тауарга деген тартымдыльщты кушейту - ол ушш тутынушылар арасында лоторея,купондар таратылады жэне баганы темендету аркылы оларды кызьщтыру; • Сатып алуга байланысты шакыруларды кобейту; • Сатып алуга тутынушыларды талаптандыру- ол ушш тутынушыга кунды болып табылатын жещлд1ктер,кепшдемелер,баганы темендету эдютер1 колданылады; • 0т1мд1 ынталандыру упин сауда саласындагы делдалдарды ынталандыру.Делдалдарды ынталандыру ушш мына эдютер колданыладькбага жецшдктер1Дрге жарнама журпзу,сауда жарыстарын уйымдастыру,тауарды тутынушыга тепн жетюзу; • 0тюзумен айналысатын фирма жумысшыларын ынталандыру.Жумыс сапасын жаксарту максатымен уэждеме колданылады.Мысалы,акшалай,заттай сыйлыктар,косымша демалыс уакыттарын беру т.б.; • Ткелей тутынушыларды ынталандыру.Мунда тутынушыларга бага жещлдктер1,купондар,кепшдемелер бершед1,тауармен ресми таныстырулар етюзшедь Маркетингтщ келес1 эдшькогаммен байланыс (PR). Кргаммен байланыс дегетмв - ол фирма туралы когамныц жаксы niKipiH калыптастыру максатымен кэсшорынменен оныц тауарлары туралы коммерциялык жагымды акпарат тарату болады.Кргаммен байланыс фирманыц табысты эрекет1 тэуелд1 болатын \зп карым-катынастарды орнатуга багытталады жэне фирманыц беделш камтамасыз ету максатымен журпзлетш кез келген коммуникациялы ic-эрекеттерш 168 ----------------------- Page 6----------------------- камтамасыздандырады.вйткеш улттык енергм1зд1 дамыту эрекетшщ эемют! болуы езшщ кызметкерлершщ 1скерлЫне,клиентурага,ук1метке,когамга,тургылыкты хальщтыцбасым тобына тэуелд1 болуы эбден мумкш.Сайып келгенде когаммен байланыс дегешм1з коленершшер немесе кэсшкердщ бейнесше не оны калы птастыратын факторларга ткелей катысы бар эрекеттерд1 камтиды. Бул кызмет аясындагы барльщ куш-ж1гердщ басты мшдет1 улттьщ енерге деген сешмд1 жэне туанушшк ахуалды калыптастыруга багытталады.Сондыктан когаммен байланыс саясатынын, Heri3ri максаттары мыналар болады: 1. innri саясатты жузеге асыру: улттык енер тагдырына оныц кызметкерлершщ жауаптылыгын,оган катыстылык сез1мгн калыптастыру,ез улттык енер1м1зд1,оныц ешмдерш мактан туту сез1мш дэстурл1 калыптастыру; 2. сырткы саясатты жузеге асыру: тутынушыларды кол енершшер вндгретш ешмдермен таныстыру,олардьщ сапасын корсете бшу; 3. улттык енердщ беделш кетеру:улттык енердщ бейнесш,жаксы атагын,ягни жумысшылар ездер1 ещцретш тауарларды ардактау. Коммуникация жуйесгндеп баска эдютерге Караганда когаммен байланыстьщ мынандай ерекшелктер1 бар: • Жарнамага Караганда ресми таныстырулар,баяндамалар тутынушыларга шынайы сешмд1 кершедц • } Туты ну шы л ар кещнен камтылады - сатушыларга, жарнамага сенщюремей жургендерге жариялау эрекет1 кец колемде жаксы нэтиже бередц • Козге тартымды да жагымды келедк Кеогам мен байланыстыц непзп нысандары мыналар: • БАК^тагы редакция материалдары; • Кермелердщ беделд1 бел1мдерц • Кино жэне бейне фильмдер; • Басылым туындылары; • ¥лттык енер,коленершшер екшдершщ мацызды жэне эйгЫ когамдьщ окигаларга катысуы; • Тауарларды ресми таныстыру,конференцияларга,семинарларга улттык енер иелершщ катысуы жэне баяндама жасауы; • Спорт жйрыстары,когамдьщ окигалары,музыка кон церттер i, б ш i м багдарламалары,гылыми зерттеулер1 жэне баска да демеупи эрекеттерь Осыган байланысты нактылы ютелетш маркетингтк ic-шаралар БАЬу-та казак,орыс,агылшын тшдершде улттык енерге катысты PR-материалдар жариялау кажет,улттык енер такырыбында халыкаралык кермеле мен конференциялар уйымдастыруДазак халкыныц улттык салт-дэстур! мен енерш насихаттайтын тарихи фильмдерд! керсету,тус1ру,халыкаралы тшдерде К^азак халкы,енер1,тарихы туралы турльтуси етш сапалы суреттермен безещцршген кггап,журналдар шыгарудоленершшердщ шеберханаларында мастер-кластар етк\з\ шараларын жасау керек. Бул шаралар 6ip кундк жасалатын шара емес,стратегияга непзделш удайы жасалатын шара.Сондыктан ел1м1здщ мэ дени етш ,енерш дамытуда бул маркетингтк ic-шараларды Ь^азакстаннын, алыс- жакын шетелдердеп елшшктер1 де журпз1 отыруы ете кажет.Осындай маркетингтк ic-шараларды колданатын болсак,улттык енер1м1з элбетте дам иды, Kepi кeтпeйдi.Дaмып кана коймай табыс экeлeдi,бaйлыктыц Ke3iHe айналады. Эдебиеттер 1 Нысанбаев С.Н. Садыханова Г.А. Маркетинг непздерк-Алматы: "Кдзак университет^1, 2002ж.-200б. 2 Су Бихай К^азак мэдениетшщ тарихы.-Алматы,2001 .-5526. 3 Асылов ¥.,Нускабайулы Ж. Эдептану - Алматы: "Мектеп" баспасы, 2001.-228 б. 4 Кдзак халкыныц салт-дэстур1 - Алматы: "Рауан", 1993.-2206. References 1 Nysanbaev S.N., Sadykhanova G.A. Marketing negizdery:-Almaty: “Kazakh university”, 2002,page 200. 2 Su Bihai Kazakh madenietinintarihy .-Almaty,2001 .-p 552. 3 Asylov U.,NuskabaulyZh. Adeptanu - Almaty: "Mektep" baspasy, 2001.- p228. 4 Kazakh khalkynin salt-dastury -Almaty: "Rauan", 1993.-p 220. 169 % ----------------------- Page 7----------------------- Meirmanova G. Тараз мемлекеттк педагогикалык институты, Тараз, Казахстан Taraz State Pedagogical Institute. Republic of Kazakhstan. t.Taraz ТРУДНОСТИ В ОБУЧЕНИИ ТЕРМИНОЛОГИЧЕСКОЙ ЛЕКСИКЕ ПРИ РАБОТЕ СО СПЕЦИАЛЬНОЙ ЛИТЕРАТУРОЙ НА ЗАНЯТИЯХ ИНОСТРАННОГО ЯЗЫКА DIFFERENCES OF EDUCATING TERMINOLOGY LEXICS ON A WORK WITH SPECIAL LITERATURE IN THE ENGLISH LESSONS Морозова В.Ю., Емкулова 3.A., Бердаулетова Ш.Ж.,Елчиева С.Н. Morozova V.Yu., Emkulova Z.A., Berdauletova Sh.Zh.,Elchieva S.N. Южно-Казахстанский государственный университет им. М. Ауезова, Шымкент, Казахстан М. Auezov South Kazakhstan State University, Shymkent, Kazakhstan МЕНТАЛЬНОЕ ВОСПРИЯТИЕ ПРОСТРАНСТВА КАЗАХАМИ И ЕГО СВЯЗЬ С АНТРОПОНИМИЕЙ НАРОДА THE MENTAL PERCEPTION OF SPACE BY KAZAKHS AND ITS CONNECTION WITH THE ANTROPONIMES OF THE PEOPLE Ниетбайтеги K.A., Сералиева A.E. Niyetbaitegi K.A., Сералиева A.E. Южно-Казахстанский государственный университет им. М. Ауэзова, Шымкент, Казахстан M.Auezov South Kazakhstan State University, Shymkent, Kazakhstan УЛТТЬЩ ©НЕРД1 HАСИХATTАУДАРЫ МАРКЕТИНГТЩ РОЛ1 THE ROLE OF MARKETING IN THE PROMOTION OF NATIONAL CULTURE ^эдэжановаШ.С., ^адуакасов A.A., 2М^канова Г.К, 3 Алибекова А. ^urzhanovaSh.S., ^aduakasov A., 2MukanovaG.K, 3Aibekova А. 1 эл-Фараби атындагы КазУУ-дыц ЮНЕСКО хальщаральщ журналистика жэне когаммен байланыс кафедрасынын, ага окытушысы, 2Электронды баспасез кафедрасыныц доцент, 3Шанхай хальщаральщ университетшщ ^azNUnamedafteral-Farabi,senior lecturer nurgans@mail.ru Senior LecturerUNESCO, 2the international joumalismand communication with the publicKazNU, 3Shanghai International Studies University Phd. International Relations ЗНАЧЕНИЕ ТВОРЧЕСТВА РОЛЛАНА СЕЙСЕНБАЕВА VALUE CREATION ROLLAND SEYSENBAEVA Омарова Ш., Абдекерим С., Абдирашид А. Omarova Sh., Abdekerim С., Abdirashid A. Южно-Казахстанский государственный университет им. М.Ауезова, Шымкент, Казахстан M.Auezov South Kazakhstan State University. Shymkent, Kazakhstan МЭСКЕУ ШАЩАСЫНЫЦ АЙТЫЛМАГАН СЫРЛАРЫ NOT DISCLOSED THE SEKRETS OF THE BATTLE OF MOSCOW Оразбаев К;., Кенеханов E. Urazbaev К., Kenekhanov E. М.Эуезов атындагы Оцтустк Казахстан мeмлeкeттiк университет!, Шымкент, Казахстан M.Auezov South Kazakhstan State University, Shymkent, Kazakhstan ш е т е л Т1лш ок ;ы т у д а ж а ц а т е х н о л о г и я л а р д ы к;о л д а н у д ь щ МАЦЫЗЫ THE IMPORTANCE OF USING NEW TECHNOLOGY IN TEACHING FOREIGN LANGUAGE Ормаханова Г.С. Жекебай А.Д. Ormakhanova G.S., Jekebay A.D. М. Эуезов атындагы Оцтустк Казахстан мемлекеттк университет!, Шымкент, Казахстан М. Auezov South Kazakhstan State University, Shymkent, Kazakhstan K0PKEM ПРОЗАДАГЫ АВТОР БЕЙНЕС1Ж0НЕ ОНЫЦ ЗЕРТТЕЛУ1 IMAGE OF THE AUTHOR AND ITS RESEARCH Ш ART PROSE Сапар A.A., Эдшбекова Ж Д. Sapar A.A., Adilbekova Zh.K. М. Эуезов атындагы Оцтустк Казахстан мемлекеттк yHHBepcHTeTi, Шымкент, Казахстан М. Auezov South Kazakhstan State University, Shymkent, Kazakhstan