Басты бет / Философия және саясаттану / Педагогика және білім беру менеджменті / Таубаева Шаркуль

Таубаева Шаркуль

Лауазымы: профессор
Педагогика және білім беру менеджменті
Scopus author ID: 57188812297
      
Бірінші жоғарғы білімі
Білім беретін мекеме Квалификация Аяқталу күні
ҚазПИ Жоғары 1969
Ғылыми дәрежесі

Ғылыми атағыңыз
Ғылыми атағыңыздың атауы Тағайындалған күні
доцент 15.09.1995
профессор 28.06.2006
Мемлекеттік сыйлықақылар
Сыйлықақылар атауы Берілген күні
ҚазКСР ағарту ісінің үздігі белгісі 01.01.1982
Мемлекеттік грант ЖОО үздік оқытушысы"
"еңбек ері" медалі


Файл атауы Тақырыбы Сипаттамасы
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің теориясы мен технологиясы
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау
Философия және педагогика әдістемесі
Структура дисциплины
Педагогикалық аксиология негіздері
Педагогтің инновациялық құзыретілігі туралы. Ш.Т.
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Пәнге қажет әдіснамашы ғалымның еңбектрі берілген.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Оқулықта 3-тарауда әдіснамалық тұғырлар туралы толық мағлұмат бар. Ш.Т.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Сөздікте тұғырлар туралы мақалалар бар. Ш.Т.
Педагогикалық аксиология негіздері
Аксиологиялық тұғырды түсінуге арналған материал. Ш.Т.
Педагогикалық аксиология негіздері
Әл-Фараби адами құндылықтар туралы мағлұматтар бар. Ш.Т.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Педагогикалық аксиология негіздері
Фараби мұрасы туралы мақаланың қолжазбасы. Мұнда рухани-адамгершілік құндылықтар жайлы берілген. Автор:
Педагогикалық аксиология негіздері
Құндылықтар туралы оқуға боадаы. Ш.Т.
Педагогикалық аксиология негіздері
Презентация әл-Фарабидің педагогикалық тұжырымдамаларына арналады. Ш.Т.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Әлеуметтік психологи материалдары бар. Интернетте қазақша варианты бар.
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Мәдени-тарихи және әрекеттік тұғыр туралы психологиялық білім.Ш.Т.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Мәдени-тарихи тұғыр арқылы психологиялық зерттеу үлгісі. Ш.Т.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Сөздікте психология терминдері қазақ тілінде берілген. Ш.Т.
Әлеуметтік-педагогикалық акмеология
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас
Білім берудегі жобалау
Білім берудегі жобалау
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері
Білім алушылардың функциональдық сауаттылығын дамыту және бағалау
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар
Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдістері
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің негіздері
Білім беруің әдіснамасы
Білім берудегі экспертиза және мониторинг
Әлеуметтік-педагогикалық акмеология
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері
Педагогикалық өлшемдердегі тестілеу
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің негіздері
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау
Педагогикалық өлшемдердегі тестілеу
Білім беру аймағындағы тестілеу технологиялары
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар
Әлеуметтік-педагогикалық акмеология
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің теориясы мен технологиясы
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Білім берудегі экспертиза және мониторинг
Білім беру аймағындағы тестілеу технологиялары
Білім беруің әдіснамасы
Білім беруің әдіснамасы
Білім беру аймағындағы стратегиялық менеджмент
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің теориясы мен технологиясы
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Білім берудегі экспертиза және мониторинг
Әлеуметтік-педагогикалық акмеология
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің теориясы мен технологиясы
Білім беру аймағындағы тестілеу технологиялары
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері
Әлеуметтік-педагогикалық акмеология
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Білім берудегі экспертиза және мониторинг
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің теориясы мен технологиясы
Білім беру аймағындағы стратегиялық менеджмент
Әлеуметтік-педагогикалық акмеология
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері
Жеке және әлеуметтік өрлеу этикасы
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің теориясы мен технологиясы
Білім беру аймағындағы тестілеу технологиялары
Педагогикалық өлшемдердегі тестілеу
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің негіздері
Оқулық және электрондық оқулықтар құрастырудың теориясы және әдістемесі "
новый образец методология и методы пп исл
Білім берудегі экспертиза және мониторинг
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің теориясы мен технологиясы
Әлеуметтік-педагогикалық акмеология
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің теориясы мен технологиясы
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Педагогикалық аксиология негіздері
Тәрбие мәселесін зерттеу әдіснамасы туралы материал. Ш.Т.
Педагогикалық аксиология негіздері
Мақалада әл-Фарабидің кемел адам концепциясы адами құндылықтар тұрғысынана берілген. Ш.Т.
Педагогикалық аксиология негіздері
Жаңа дидактикалық бағыттар туралы материал. Ш.Т:
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Шет тілінен аударылған мәдени-тарихи және әрекеттік тұғыр жақсы іске асқан. Ш.Т.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Семинарға керек материал. Ш.Т.
Педагогикалық аксиология негіздері
Бұл шет тілінен аударылған кітапта мәдени-тарихи және әрекеттік тұғыр жүзеге асырылған. Ш.Т.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
10-семинарға презентация. Ш.Т.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
10-семинар.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
10-семинар. Ш.Т.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Тәрбие туралы матеиал. Ш.Т.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Психологиядан материал. Ш.Т.
Педагогикалық аксиология негіздері
Адамгершілік құндылықтарды түсінуге керек материал. Ш.Т.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Конференция материалдарында семинарға керек материалдар бар. Ш.Т.
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Психологиядан материал. Ш.Т.
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің негіздері
Білім беруің әдіснамасы
Методика проведения интерактивных уроков
Білім беру саясаты
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері
Әлеуметтік-педагогикалық акмеология
Білім берудегі экспертиза және мониторинг
Жеке және әлеуметтік өрлеу этикасы
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің теориясы мен технологиясы
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас
Философия және педагогика әдістемесі
Педагогическое наследие аль-Фараби
Философия және педагогика әдістемесі
философия науки и педагогическая концепция аль-Фараби
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Менталитет туралы мәлімет бар. Ш.Т.
Педагогикалық аксиология негіздері
Сөздікте терминдерге анықтама бар. Ш.Т.
Педагогикалық аксиология негіздері
Бұл оқулықта құндылықтар туралы бар. Ш.Т.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Тәрбие туралы, құндылықтар туралы бар бұл оқулықта. Ш.Т.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Семинарға керек.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Дәріске керек. Ш.Т.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
5-дәріске қосымаша презентация. Ш.Т.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Құндылықтар туралы материал бар. Ш.Т.
Педагогикалық аксиология негіздері
Рухани құндылықтар туралы материалдар бар. Ш.Т.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
8-дәріске презентация. Ш.Т.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Емтиханға керек. Ш.Т.
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Кітапта психологиялық теорияларға сипаттама бар. Ш.Т.
Педагогикалық аксиология негіздері
10-дәріс мазмұны. Ш.Т.
Педагогикалық аксиология негіздері
Рухани-адамгерщілік туралы материал. Ш.Т.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
10-дәріс мазмұны. Ш.Т.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Дәрістерге қоымша материал. Ш.Т.
Педагогикалық аксиология негіздері
Әл-Фарабидің педагогикалық тұжырымдамасы- - адамзаттық құндылықты көруге болады. Авторы: Ш.Т. Таубаева
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
презентация
Педагогикалық аксиология негіздері
әл-Фараби мұрасындағы категориялар. Ш.Т.
Педагогикалық аксиология негіздері
Аксиологиялық түғырдың , педагогика әдіснамасының дамуы туралы материал. Ш.Т.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Мәдени-тарихи тұрғы туралы презентация
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Монография. Адамгершілік-ізгілік құндылықтары туралы. Ш.Т.
Педагогикалық аксиология негіздері
Әл-Фараби мұрасындағы тұғырларға сипаттама берілген. Ш.Т.
Педагогикалық аксиология негіздері
Монографияда Ізгілік, мәдени-тарихи тұғыр құндылықтары сипатталған. Ш.Т.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
11-дәріс, 24 наурыздағы дәріс, алдын ала оқып алыңдар.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Монографияда мәдени құндылықтар баяндалады. Ш.Т.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Кітапта психология тарихынан көп мағлұматтар бар. Ш.Т.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Әдіснамалық тұғырлар жайлы материал. Ш.Т.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Гманистік тұғыр туралы сипатталған. Ш.Т.
Педагогикалық аксиология негіздері
Сөздікте лекцияға керек терминдерді қарауға болады. Ш.Т.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Конференция материалдарында гуманистік, әрекеттік және мәдени тұғырлыр туралы мағлұмат бар. Ш.Т.
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің теориясы мен технологиясы
Білім беру аймағындағы стратегиялық менеджмент
Әлеуметтік-педагогикалық акмеология
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің теориясы мен технологиясы
Әлеуметтік-педагогикалық акмеология
Білім берудегі экспертиза және мониторинг
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің теориясы мен технологиясы
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің теориясы мен технологиясы
Білім берудегі экспертиза және мониторинг
Әлеуметтік-педагогикалық акмеология
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас
Білім беру аймағындағы стратегиялық менеджмент
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас
Білім беру аймағындағы тестілеу технологиялары
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар
Білім беру аймағындағы тестілеу технологиялары
Білім берудегі экспертиза және мониторинг
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің теориясы мен технологиясы
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері
Әлеуметтік-педагогикалық акмеология
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамас
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің теориясы мен технологиясы
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Карта книгообеспеченности по дисциплине "Методология научно-педагогических исследований"
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Емтиханға даярлануға керек материал. Ш.Т.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Емтиханға дайындалуға керек. Ш.Т.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Емтиханға даярлануға керек материал. Ш.Т.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Емтихан сұрақтары
Педагогикалық аксиология негіздері
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Емтиханға даярлануға керек материал. Ш.Т.
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Пәннің қорытынды емтихан бағдарламасы
Білім берудегі жобалау
Педагогикалық өлшемдердегі тестілеу
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Білім берудегі жобалау
Білім берудегі жобалау
Академиялық жазу
Философия және педагогика әдістемесі
"Педагогиканың философиясы және әдіснамасы" пәнінен емтихан сұрақтары берілген.
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
«ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУЛЕРДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖӘНЕ ЖОСПАРЛАУ ПӘНІ БОЙЫНША ҚОРЫТЫНДЫ ЕМТИХАН БАҒДАРЛАМАСЫ «7М01101-Педагогика және психология», «7М01801-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану» мамандықтары
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
«ПЕДАГОГИКАНЫҢ ФИЛОСОФИЯСЫ ЖӘНЕ ӘДІСНАМАСЫ» ПӘНІНЕН ҚОРЫТЫНДЫ ЕМТИХАН БАҒДАРЛАМАСЫ 8D010101 - Педагогика және психология; 8D01801 – Әлеуметтік педагогика және өзін өзі тану
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
«ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУЛЕРДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖӘНЕ ЖОСПАРЛАУ» ПӘНІ БОЙЫНША КІТАППЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ»
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Карта книгообеспеченности по дисциплине "Философия и методология педагогики"
Білім берудегі жобалау
Әлеуметтік-пелагогикалық диагностика практикасы
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Пәнге қажет кітаптар тізімі берілді.
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Білім берудегі жобалау
Педагогикалық өлшемдердегі тестілеу
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Академиялық жазу
Академиялық жазу пәнін кітаппен қамтамасыз ету картасы
Білім берудегі жобалау
Әлеуметтік-пелагогикалық диагностика практикасы
Әлеуметтік-пелагогикалық диагностика практикасы
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
А.Н. Леонтьев туралы қосымша материал
Педагогикалық аксиология негіздері
12-дәрістің мазмұны берілді.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
А.Н. Леонтьев туралы қосымша материал.
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
"Педагогиканың философиясы және әдіснамасы" пәнінен дәрістер, 259 бет.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
12-дәрстің мазмұны берілген.
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Піннің 15 дәрістерінің мазмұны берілді.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
13-дәрістің мазмұны берілген.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
14-дәріс мазмұны берілген.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
14-дәріс мазмұны берілген.
Педагогикалық аксиология негіздері
13-дәріс мазмұны берілген.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Л.С. Выготский туралы қосымша материал.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Коул туралы қосымша материал.
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
- «Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау» пәні бойынша дәрістер Күзгі семестр, 2021-2022 оқу жылы
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Пән бойынша дәрістер мазмұны
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
15-дәріс мазмұны берілген.
Педагогикалық аксиология негіздері
13-дәріс мазмұны берілген.
Педагогикалық аксиология негіздері
14-дәріс берілген.
Педагогикалық аксиология негіздері
11-дәріс, 25 наурыздағы, сағат 8.00- 10.00., алдын ала оқыңдар.
Педагогикалық аксиология негіздері
15-дәріс мазмұны берілген.
Академиялық жазу
Для помощи на семинаре. По этой дисциплине нет лекций.
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Пән бойынша дәрістер мазмұны
Педагогикалық аксиология негіздері
Аксиологиядан негізгі ұғымдар дәріске, семинарға және емтиханға қажат Ш.Т.
Академиялық жазу
Академиялық жазу пәнінендокторанттардың өзіндік жұмыстары
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
«ПЕДАГОГИКАНЫҢ ФИЛОСОФИЯСЫ ЖӘНЕ ӘДІСНАМАСЫ» ПӘНІ БОЙЫНША ДОКТОРАНТТАРДЫҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСТАРЫ 2021-2022 оқу жылы
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Пәннің ДӨЖ тапсырмалары
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
"Ғылымизерттеу жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау" пәнінен магистранттардың өзіндік жұмыстары
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Білім берудегі жобалау
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар
Әлеуметтік-пелагогикалық диагностика практикасы
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
"Педагогиканың философиясы және әдіснамасы" пәнінен семинарлардың өткізілу жоспарлары берілген.
Академиялық жазу
«АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖАЗУ»ПӘНІ БОЙЫНША СЕМИНАР САБАҚТАРЫ 2021-2022 оқу жылы Семинар жүргізуші оқытушы: профессор Таубаева Ш.Т.
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
"Педагогиканың философиясы және әдіснамасы" пәні бойынша семинар сабақтар.
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
"Ғылыми-зертттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлау" пәні бойынша семинар сабақтар мазмұны
Академиялық жазу
Талдау үшін
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Талдау керек.Диссертацияның құрылымы туралы және ауызша баяндау туралы.
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Сұрақтарды талдау керек.
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Зертханада талдау қажет.
Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің негіздері
силлабус
Философия және педагогика әдістемесі
"Педагогиканың философиясы және әдіснамасы" пәнінен силлабус
Әлеуметтік жұмысты жобалау
Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау Силлабус
Әлеуметтік жұмысты жобалау
срс
Білім беру мәселелерің зерттеудің әдістемесі және технологиялары
Білім беру мәселелерін зерттеудің әдіснамасы және технологиялары Силлабус
Академиялық жазу
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
новый образец организация и планирование
Оқулық және оқу-әдістемелік құжаттар құрастырудың теориясы және әдістемесі
новый образец теория и методика....
Білім берудегі жобалау
Педагогикалық аксиология негіздері
Аксиологиядан кілтті ұғымдар. Ш.Т.
Академиялық жазу
"Академиялық жазу" пәнінің силлабусы
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
"Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау" пәні бойынша силлабус.
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Педагогиканың философиясы және әдіснамасы пәнінен силлабус
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Силлабус
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
"Педагогиканың философиясы және әдіснамасы" пәнінен силлабус берілген.
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Педагогиканың философиялық бағдарлары сипатталған.
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Дополнительный материал
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
100 кітап бағдарламасы бойынша шыққан кітап.
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Зерттеу тұжырымдамасын жасау технологиясы
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Для разработки концепции по теме исследования.
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
для изучения структуры диссертации
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Пәнге керек әдіснамашы ғалымдардың өмірбаяндары
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Педагогиканың жалпығылымилық бағдарлары сипатталған.
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Педагогика высшей школы с позиции инноваций.
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі әдістер мен әдіснамалар
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
14-дәріс мазмұны берілген.
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Піннің дәрістеріндегі әдіснамалқ тұғырлар.
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Педагогиканың дидактикалық бағдарлары.
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Оқыту философиясы сипатталған.
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Философия бойынша ғылыми мектептер.
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Пәннің құрылымы берілген.
Әлеуметтік-пелагогикалық диагностика практикасы
Әлеуметтік-пелагогикалық диагностика практикасы
Әлеуметтік-пелагогикалық диагностика практикасы
Әлеуметтік-пелагогикалық диагностика практикасы
Әлеуметтік-пелагогикалық диагностика практикасы
Әлеуметтік-пелагогикалық диагностика практикасы
Әлеуметтік-пелагогикалық диагностика практикасы
Әлеуметтік-пелагогикалық диагностика практикасы
Әлеуметтік-пелагогикалық диагностика практикасы
Білім берудегі жобалау
Философия және педагогика әдістемесі
Учебник по дисциплине
Философия және педагогика әдістемесі
Дисциплинарная модель науки
Философия және педагогика әдістемесі
Для лекции и семинара
Философия және педагогика әдістемесі
Для семинара
Философия және педагогика әдістемесі
Для ориентира в исследовании
Философия және педагогика әдістемесі
Для лекции
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Автореферат по проблеме методологии педагогики
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Книга для семинаров
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Материал по Выгоскому
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Материал по Гальперину.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Материал по Леонтьеву
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Материал по Леонтьеву
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Учебник "Методология и методы педагогического исследования"
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Концепции науки ля семинара.
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Общенаучные ориентиры педагогики- для лекций и семинаров
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Представлены материалы по Семинарам по методологии педагогики.
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
для осмысления результатов обучения.
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Докторантам предлагается книга о методологии образования.
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Для изучения структуры педагогики
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Для изучения методологии НИР.
Академиялық жазу
Для изучения содержания академического письма.
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Педагогиканың құрылымына жаңа көзқарас.
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Понятие "парадигма" является ключевым понятием философии науки.
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Дополнительный материал
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Дополнительный материал к лекциям и семинарам
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Дополнителный материал
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Силлабуспо дисциплине "Организация и планирование научных исследований".
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Представлен силлабус "Культурно-исторический и деятельностный подход в психологи и образовании"
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Силлабус по дисциплине "Философия и методология педагогики".
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Силлабус по дисциплине "Философия и методология педагогики"
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Силлабус по дисциплине
Академиялық жазу
Силлабус по дисциплине "Академическое письмо".
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Силлабус с указанием данных о преподавателе-семинаристе
Философия және педагогика әдістемесі
для лекции и семинаров, СРД
Философия және педагогика әдістемесі
Для исследования проблем воспитания
Философия және педагогика әдістемесі
Рисунок по методологическим подходам
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Здесь предлагаются структура и содержание методологических подходов в педагогике.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Материал по конфликту
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
В рисунке 7 представлены методологические основы педагогического исследования.
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Силлабус по дисциплине "Методология научно-педагогического исследования"
Философия және педагогика әдістемесі
Сллабус для группы с русским языком обучения
Тұлғаны дамытуға бағытталған білім беру
Cиллабус
-
Силлабус
-
Силлабус
Академиялық жазу
для изучения и осмысления на занятиях.
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Семинар по дисциплине
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Семинары по дисциплине
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Разработка семинарских занятий по дисциплине "Философия и методология педагогики"
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Дана разработка семинарских занятий по дисциплине "Культурно-исторический и деятельностный подход в психологии и образовании"
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Семинарские занятия по дисциплине "Организация и планирование НИР".
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Семинарские занятия по дисциплине "Философия и методология педагогики"
Философия және педагогика әдістемесі
Семинарские занятия по дисциплине "Философия и методология педагогики"
Философия және педагогика әдістемесі
Трансформация философских законов на предмет педагогического исследования
Философия және педагогика әдістемесі
Для лекции +семинаров+ СРДП
Философия және педагогика әдістемесі
СРД по дисциплине
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
дана разработка самостоятельной работы магистрантов.
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
СРМ
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
САМОСТОЯТЕЛЬНАЯ РАБОТА ДОКТОРАНТОВ ПО ДИСЦИПЛИНЕ " ФИЛОСОФИЯ И МЕТОДОЛОГИЯ ПЕДАГОГИКИ» 2021-2022 учебный год
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
СРМ по дисциплине "Организация и планирование НИР"
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
СРД по дисциплине "Философия и методология педагогики"
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
План СРС
Академиялық жазу
ДӨЖ барысында мұқият талқыланады.
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Лекции по дисциплине
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Лекции по дисциплине "Организация и планирование НИР"
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Изложено содержание 15 лекций по дисциплине "Культурно-исторический и деятельностный подход в психологии и образовании"
Философия және педагогика әдістемесі
15 лекций по дисциплине "Философия и методология педагогики"
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Содержание лекций по дисциплине "Методология научно-педагогических исследований"
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Лекции по дисциплине "Философия и методология педагогики", 285 с.
Философия және педагогика әдістемесі
Рекомендации по лекциям, семинарам и СРД
Философия және педагогика әдістемесі
Общенаучные ориентиры педагогики в таблице
Философия және педагогика әдістемесі
Для лекции
Философия және педагогика әдістемесі
ДЛя лекции и семинаров
Философия және педагогика әдістемесі
Методологические основы педагогического исследования
Философия және педагогика әдістемесі
Список книг по дисциплине
Философия және педагогика әдістемесі
Карта книгообеспеченности по дисциплине "Философия и методология педагогики"
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Перечень книг по дисциплине "Философия и методология педагогики"
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Карта обеспеченности
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Перечень книг для студентов.
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
дана таблица по книгообеспеченности по дисциплине "Культурно-исторический и деятельностный подход в психологии и образовании"
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
КАРТА КНИГООБЕСПЕЧЕННОСТИ ПО ДИСЦИПЛИНЕ «ОРГАНИЗАЦИЯ И ПЛАНИРОВАНИЕ НАУЧНЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ» (OPNI5301) 2021-2022 учебный год
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Предложены экзаменационные вопросы по дисциплине "Философия и методология педагогики" на русском и казахском языках.
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Экзаменационные вопросы по дисциплине "Методология научно-педагогического исследования".
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Программа итогового контроля.
Философия және педагогика әдістемесі
Программа итогового контроля.
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
Программа итогового контроля.
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Программа итогового экзамена
Білім берудегі жобалау
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Философия және педагогика әдістемесі
Программа экзамена
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
ПРОГРАММА ИТОГОВОГО ЭКЗАМЕНА ПО ДИСЦИПЛИНЕ «ФИЛОСОФИЯ И МЕТОДОЛОГИЯ ПЕДАГОГИКИ» 8D01101 - Педагогика и психология; 8D01801 – Социальная педагогика и самопознание
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Программа экзамена по дисциплине "Организация и планирование НИР"
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
программа итогового контроля

1

Таубаева Шаркуль Издательство КазГосЖенПУ. 2011 - г. ISBN 978601-224-269-0 8 - стр. ҚАЗАҚСТАН

2

Таубаева Шаркуль Педагогика әдіснамасы Қарасай баспасы 2013 - г. ISBN 978-6017049-19-5 26 - стр. ҚАЗАҚСТАН

3

Таубаева Шаркуль Әлемдік педагогикалық ой-сана "Таймас" баспа үйі 2011 - г. ISBN 978-601-264-052-6 24 - стр. ҚАЗАҚСТАН

4

Таубаева Шаркуль Әлеуметтік педагогика Полиграфия-сервис К 2012 - г. ISBN 978-601-224-362-8 21 - стр. ҚАЗАҚСТАН

5

Таубаева Шаркуль Методология и методика дидактического исследования " Қазақ университеті " 2015 - г. ISBN 978-601-04-1008-4 15 - стр. ҚАЗАҚСТАН

6

Таубаева Шаркуль Педагогический эксперимент " Қазақ университеті " 2000 - г. ISBN 5-7667-6758-7 7 - стр. ҚАЗАҚСТАН

7

Таубаева Шаркуль Кожахметова К.Ж. Методология общей и этнической педагогики в логико-структурных схемах " Қазақ университеті " 2005 - г. ISBN 9965-27-649-8 10 - стр. ҚАЗАҚСТАН

8

Таубаева Шаркуль Мынбаева А.К., Булатбаева А.А., Анарбек Н.. Образовательная политика: теории и концепции, тенденции стратегии развития " Қазақ университеті " 2014 - г. ISBN 978-601-04-0687-2 14 - стр. ҚАЗАҚСТАН

9

Таубаева Шаркуль Булатбаева А.А. Методология и методы педагогических исследований " Қазақ университеті " 2015 - г. ISBN 978-601-04-1141-8 9 - стр. ҚАЗАҚСТАН

10

Таубаева Шаркуль Әдебиеттік оқу Атамұра 2015 - г. ISBN 978-601-306-137-5 160 - стр. ҚАЗАҚСТАН

11

Таубаева Шаркуль ПЕДАГОГИКАНЫҢ ФИЛОСОФИЯСЫ ЖӘНЕ ӘДІСНАМАСЫ " Қазақ университеті " 2016 - г. ISBN 978-601-04-1925-4 360 - стр. ҚАЗАҚСТАН

12

Таубаева Шаркуль Исследовательская культура учителя: от теории к практике " Қазақ университеті " 2016 - г. ISBN 978-601-04-2387-9 26 - стр. ҚАЗАҚСТАН

13

Таубаева Шаркуль Педагогика әдіснамасы издательство "Қарасай баспасы 2016 - г. ISBN 978-601-298-522-1 27 - стр. ҚАЗАҚСТАН

14

Таубаева Шаркуль Педагогиканың философиясы және әдіснамасы " Қазақ университеті " 2016 - г. ISBN 978-601-04-1925-4 22 - стр. ҚАЗАҚСТАН

15

Таубаева Шаркуль Таубаева Ш. Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері. Оқулық. Алматы: Қазақ университеті, " Қазақ университеті " 2019 - г. 360 - стр. ҚАЗАҚСТАН

16

Таубаева Шаркуль Taubayeva Sh.T. Scientific pedagogical research methods " Қазақ университеті " 2019 - г. 214 - стр. ҚАЗАҚСТАН

17

Таубаева Шаркуль Педагогиканың философиясы және әдіснамасы " Қазақ университеті " 2019 - г. 388 - стр. ҚАЗАҚСТАН

18

Таубаева Шаркуль Философия и методология педагогики " Қазақ университеті " 2020 - г. 438 - стр. ҚАЗАҚСТАН

19

Таубаева Шаркуль Интенсивные образовательные технологии и их применение начинающими преподавателями вуза. Учебно-методическое пособие " Қазақ университеті " 2020 - г. 500 - стр. ҚАЗАҚСТАН

20

Таубаева Шаркуль Методология методы педагогического исследования " Қазақ университеті " 2019 - г. 334 - стр. ҚАЗАҚСТАН

1

Таубаева Шаркуль Развитие теории содержания образования и методологии педагогики 2011 - г. 9 - стр. 0

2

Таубаева Шаркуль 2011 - г. 3 - стр. 0

3

Таубаева Шаркуль Кожахметова К.Ж. 2011 - г. 3 - стр. 0

4

Таубаева Шаркуль Педагогика әдіснамасы дамуының жаңа үрдістері 2011 - г. 5 - стр. 0

5

Таубаева Шаркуль 2012 - г. 3 - стр. 0

6

Таубаева Шаркуль Дидактикалық эерттеулер – педагогика ғылымы мн педагогикалық практиканы байланыстыратын тізбектің органикалық бөлігі 2011 - г. 8 - стр. 0

7

Таубаева Шаркуль Профессор Қожахметова Клара Жантөреқызы ғылыми мектебінің этнопедагогика әдіснамасын зерттеудегі интеллектуалдық әлеуеті 2011 - г. 6 - стр. 0

8

Таубаева Шаркуль Инновационный потенциал преподавателя исследовательского универститета в контексте смены образовательных моделей 2012 - г. 7 - стр. 0

9

Таубаева Шаркуль 2011 - г. 11 - стр. 0

10

Таубаева Шаркуль College Instructors Exptctations of Their Own Image 2013 - г. 5 - стр. 0

11

Таубаева Шаркуль Концептуальные подходы к определению сущности понятий интеллектуального потенциала и капитала личности 2013 - г. 13 - стр. 0

12

Таубаева Шаркуль Научный статус, структура и функции методологии педагогики 2013 - г. 9 - стр. 0

13

Таубаева Шаркуль Кожахметова К.Ж., Мынбаева А.К. 2013 - г. 12 - стр. 0

14

Таубаева Шаркуль 2014 - г. 5 - стр. 0

15

Таубаева Шаркуль Булатбаева А.А., Маханова П.Ш. 2014 - г. 6 - стр. 0

16

Таубаева Шаркуль Булатбаева А.А., Маханова П.Ш. 2013 - г. 5 - стр. 0

17

Таубаева Шаркуль Концептуализация образовательной политики: история, теория и практика 2014 - г. 8 - стр. 41

18

Таубаева Шаркуль Абай Құнанбаевтың әлеуметтік-педагогикалық көзқарастары негізінде девиантты мінез-құлықты оқушыларды адамгершілікке тәрбиелеудің теориялық моделі 2014 - г. 3 - стр. 6

19

Таубаева Шаркуль Булатбаева А.А. Основы теории педагогических измерений 2014 - г. 2 - стр. 6

20

Таубаева Шаркуль Российский опыт подготовки социальных педагогов возмножности адаптации в Республике Казахстан 2012 - г. 3 - стр. 3

21

Таубаева Шаркуль Критериальный аппарат педагогического исследования 2012 - г. 5 - стр. 6

22

Таубаева Шаркуль Парадигмальный анализ ведущих тенденций развития методологических знаний в педагогике 2009 - г. 5 - стр. 31

23

Таубаева Шаркуль Булатбаева А.А. Сущность и содержание методологического знания в структуре исследовательской деятельности магистранта 2009 - г. 9 - стр. 29

24

Таубаева Шаркуль Педагогтың кәсіби-дидактикалық құзіреттілігінің мәні мен мазмұны 2013 - г. 3 - стр. 3

25

Таубаева Шаркуль Булатбаева А.А. Инновационный потенциал преподавателя высшей школы 2012 - г. 6 - стр. 45

26

Таубаева Шаркуль Педагогика әдіснамасын зерттеу бағыттары 2013 - г. 7 - стр. 6

27

Таубаева Шаркуль Булатбаева А.А. Процесс овладения магистрантами методологией исследовательской деятельности 2013 - г. 7 - стр. 33

28

Таубаева Шаркуль Болашақ педагогтың кәсіби-дидактикалық құзыреттілігін қалыптастырудың технологиялары 2013 - г. 14 - стр. 16

29

Таубаева Шаркуль Кожахметова К.Ж. Осмысление международного опыта подготовки специалистов социальной сферы в рамках научной стажировки преподавателей вуза 2012 - г. 5 - стр. 1

30

Таубаева Шаркуль Педагогика әдіснамасының философиялық негіздері 2014 - г. 7 - стр. 32

31

Таубаева Шаркуль Компетентностный подход в структуре методологического знания педагогики 2000 - г. 7 - стр. 1

32

Таубаева Шаркуль Магистратурадағы "Жоғары оқу орындарындағы білім мазмұны және оқыту технологиясын жасаудың ғылыми-теориялық негіздері" пәнінің мазмұнын жобалау 2009 - г. 5 - стр. 1

33

Таубаева Шаркуль Психолого-педагогические условия формирования информационной компетентности у курсантов военного вуза 2006 - г. 5 - стр. 12

34

Таубаева Шаркуль Ғылыми-зерттеу әрекетіне даярлық - педагогтің зерттеушілік құзыреттілігінің негізі 2014 - г. 6 - стр. 21

35

Таубаева Шаркуль Булатбаева А.А. Магистранттардың кәсіби-дидактикалық құзыреттілігін қалыптастырудың технологиялары 2015 - г. 8 - стр. 76

36

Таубаева Шаркуль Құзырлылықтың педагогикалық категория ретінде дамуын зерттеудің әдіснамалық тұғырлары 2015 - г. 5 - стр. 76

37

Таубаева Шаркуль Булатбаева А.А. БОЛАШАҚ ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТЕРДІҢ КРЕАТИВТІЛІГІН ДАМЫТУ 2015 - г. 5 - стр. 0

38

Таубаева Шаркуль Булатбаева А.А. Болашақ әлеуметтік педагогтердің креативтілігін дамыту 2015 - г. 4 - стр. 64

39

Таубаева Шаркуль Булатбаева А.А. Research methodology mastering by master students: from problem to the procedure 2015 - г. 5 - стр. 1

40

Таубаева Шаркуль Мукашева А.Б., Булатбаева А.А. "Мектеп-әскери жоғары оқу орны" жүйесіндегі мектеп оқушыларының кәсіби өзін-өзі анықтауы 2015 - г. 6 - стр. 1

41

Таубаева Шаркуль Научные школы и профессиональные портреты ученых в области дидактики 2015 - г. 9 - стр. 67

42

Таубаева Шаркуль Научные школы и профессиональные портреты ученых в области дидактики 2015 - г. 9 - стр. 67

43

Таубаева Шаркуль ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ СПЕЦИАЛИСТА В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ 2016 - г. 12 - стр. 5

44

Таубаева Шаркуль Булатбаева А.А. Level of Formation of Moral and Value Motivation of Student Behaviour 2016 - г. 7 - стр. 0

45

Таубаева Шаркуль ИССЛЕДОВАТЕЛЬ И ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ 2015 - г. 8 - стр. 0

46

Таубаева Шаркуль Методологические подходы в дидактических исследованиях 2015 - г. 8 - стр. 6

47

Таубаева Шаркуль Mangilik el-the ideological foundation of the new kazakhstan patriotism 2016 - г. 4 - стр. 16

48

Таубаева Шаркуль Әлеуметтік педагогың этикалық аспектілері 2015 - г. 3 - стр. 79

49

Таубаева Шаркуль Университет студенттерінің ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау дағдылары 2015 - г. 5 - стр. 79

50

Таубаева Шаркуль Мадалиева З.Б. The Correlation Between Educational-Informative Motives and the Reflection as One of the Components of the Research Competence Formation among Future Social Teachers 2016 - г. 4 - стр. 15

51

Таубаева Шаркуль Мынбаева А.К., Мадалиева З.Б. Experience of Designing of Educational Training Programs of Social Pedagogues: Comparative Analysis 2016 - г. 8 - стр. 16

52

Таубаева Шаркуль Садвакасова З.М. Ерекшеліктерін таныту қажеттіліктері мен адамның мотивациялық сала компьютерлік тәуелділік 2016 - г. 1 - стр. 51

53

Таубаева Шаркуль Diagnosis of the Initial State of Formation of Research Competence of a Future Social Pedagogue 2016 - г. 7 - стр. 0

54

Таубаева Шаркуль "Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы" пәнінің негізгі оқу бағдарламасын жобалаудағы логикалық-құрылымдық сызбалардың әлеуеті 2016 - г. 5 - стр. 2

55

Таубаева Шаркуль Садвакасова З.М. On peculiarities of person’s man- ifestation need and motivational sphere at the computer addiction 2016 - г. 5 - стр. 1036

56

Таубаева Шаркуль ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫ СТУДЕНТТЕРІНІҢ АУЫЗША ЖӘНЕ ЖАЗБАША ҒЫЛЫМИ ТІЛДЕ ЖАЗУ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ МӘНІ МЕН МАЗМҰНЫ 2016 - г. 3 - стр. 40

57

Таубаева Шаркуль Болашақ педагог-психологтердің кәсіби іс- әрекетке құндылық қатынасын эмпирикалық зерттеу нәтижелері 2016 - г. 7 - стр. 5

58

Таубаева Шаркуль Рухани- адамгершілік құндылықтар - тұлғаның өзіндік дамуының факторы 2017 - г. 5 - стр. 53

59

Таубаева Шаркуль Кабакова М.П. 1) Gaukhar E. Kozhabergenova, Sharkul Taubaeva, Aygul A. Bulatbayeva, Maira P. Kabakova, Naukhan A. Asanov. The Stewardship of School Counselor Education in Higher Educational Establishments // Opción: Revista de Ciencias Humanas y Sociales, Año 34, No. 85-2 (2018): 386-414. 2018 - г. 9 - стр. 0

60

Таубаева Шаркуль Асанов Н.., Кабакова М.П., Булатбаева А.А. The Stwardship of school Counselor education in Higher Educational Establishments 2018 - г. 28 - стр. 0

61

Таубаева Шаркуль Қазақстан, Венгрия және Финляндияның рухани-адамгершілік құндылықтарын өлшеу үшін салыстырмалы талдау әдістемесі 2020 - г. 10 - стр. 0

62

Таубаева Шаркуль СТУДЕНТ ЖАСТАРҒА РУХАНИ­АДАМГЕРШІЛІК БІЛІМ БЕРУ МӘСЕЛЕСІН ЗЕРТТЕУДІҢ ГУМАНИТАРЛЫҚ ӘДІСНАМАСЫ МЕН ГУМАНИСТІК ТҰҒЫРЛАРЫ 2019 - г. 6 - стр. 77

63

Таубаева Шаркуль ПРИМЕНЕНИЕ МЕТОДА «ПРОБЛЕМНОЕ КОЛЕСО» ДЛЯ ИССЛЕДОВАНИЯ ПРОБЛЕМЫ ФОРМИРОВАНИЯ КУЛЬТУРЫ САМООРГАНИЗАЦИИ МАГИСТРАНТОВ 2020 - г. 7 - стр. 2

64

Таубаева Шаркуль Әл-фарабидің мұрасындағы рухани-адамгершілік ізгілікті құндылықтар жүйесі 2020 - г. 11 - стр. 42

65

Таубаева Шаркуль Әскери қызметшілерді рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің мәні мен мазмұны 2020 - г. 12 - стр. 0

66

Таубаева Шаркуль Әл-Фарабидің педагогикалық тұжырымдамасы 2020 - г. 17 - стр. 62

67

Таубаева Шаркуль ФОРМИРОВАНИЕ ГОТОВНОСТИ БУДУЩЕГО ПЕДАГОГА-ПСИХОЛОГА К НАУЧНОИССЛЕДОВАТЕЛЬСКОЙ РАБОТЕ В УНИВЕРСИТЕТАХ РК И КНР 2019 - г. 6 - стр. 2

68

Таубаева Шаркуль ПОДГОТОВКА БУДУЩЕГО ПЕДАГОГА-ПСИХОЛОГА К РАБОТЕ С ОДАРЕННЫМИ ДЕТЬМИ В ШКОЛАХ РК И КНР 2019 - г. 5 - стр. 2

69

Таубаева Шаркуль К ВОПРОСУ О НЕОБХОДИМОСТИ ПОДГОТОВКИ СПЕЦИАЛИСТОВ ПО ФИТНЕСУ В СИСТЕМЕ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ С УЧЕТОМ СОВРЕМЕННЫХ УСЛОВИЙ РАЗВИТИЯ КАЗАХСТАНА 2020 - г. 5 - стр. 59

1

Таубаева Шаркуль 2011 - г. 12 - стр.

2

Таубаева Шаркуль 2011 - г. 8 - стр.

3

Таубаева Шаркуль 1971-1991 жылдары Кеңес өкіметі кезінде білім мазмұнын құрастыру және педагогика ғылымы әдіснамасы теорияларының өзара байланыста дамуы 2011 - г. 18 - стр.

4

Таубаева Шаркуль 2011 - г. 4 - стр.

5

Таубаева Шаркуль 2012 - г. 5 - стр.

6

Таубаева Шаркуль 2011 - г. 7 - стр.

7

Таубаева Шаркуль Жоғары білім беру жүйесіндегі инновациялық үдерістер 2013 - г. 5 - стр. Талдыкорган

8

Таубаева Шаркуль Инновационный тип обучения как объект прогностических исследований в дидактике 2013 - г. 3 - стр. Алматы

9

Таубаева Шаркуль Болашақ мұғалімнің кәсіби-дидактикалық құзіреттілігін қалыптастырудың моделі 2002 - г. 17 - стр. София

10

Таубаева Шаркуль Болашақ мұғалімнің кәсіби-дидактикалық құзіреттілігін қалыптастырудың технологиялары 2013 - г. 13 - стр. Прага

11

Таубаева Шаркуль Педагогика мен психология саласында зерттеуші даярлау мәселелері 2014 - г. 5 - стр. Алматы

12

Таубаева Шаркуль Булатбаева А.А. Сущность и структура исследовательской деятельности магистранта педагогической специальности 2014 - г. 6 - стр. Академия педагогических наук Казахстана г.Алматы, Виноградова 85

13

Таубаева Шаркуль Булатбаева А.А. Критерии усвоения обучаемыми основ моделирование и схематизации 2015 - г. 3 - стр. Академия педагогических наук Казахстана г.Алматы Виноградова 85

14

Таубаева Шаркуль Методы статистической обработки результатов педагогического исследования и их оформление 2014 - г. 4 - стр. г.Астрахань

15

Таубаева Шаркуль Психодидактика: точка зрения теории и ожидания практики 2014 - г. 5 - стр. Казахская национальная консерватория им. Курмангазы

16

Таубаева Шаркуль Булатбаева А.А. К сущности понятия "методология исследовательской деятельности магистранта" 2014 - г. 8 - стр. КазГосЖенПУ гр.Алматы ул.Айтеке би 99

17

Таубаева Шаркуль Булатбаева А.А. Формирование субъектного потенциала магистранта в исследовательской деятельности 2014 - г. 4 - стр. Академия педагогических наук Казахстана г.Алматы ул.Виноградова 85

18

Таубаева Шаркуль Булатбаева А.А. Формирование исследовательского потенциала магистрантов в процессе их профессиональной подготовки 2014 - г. 9 - стр. гр.Санкт Петербург РГПУ им. А.Герцена

19

Таубаева Шаркуль Мынбаева А.К. Концептуализация и стратегирование в исследовании образовательной политики 2014 - г. 6 - стр. Санкт Петербург РГПУ им. А.Герцена

20

Таубаева Шаркуль Концептуализация профессионального опыта преподавателя высшей школы 2014 - г. 2 - стр. г.Алматы КазНУ им.аль Фараби

21

Таубаева Шаркуль Концептуальные подходы к периодизации истории развития методологии педагогики 2014 - г. 2 - стр. г.Алматы КазНУ им.аль-Фараби

22

Таубаева Шаркуль Булатбаева А.А. Реализация компетентностного подхода в системе послевузовского образования 2014 - г. 3 - стр. г.Алматы

23

Таубаева Шаркуль Булатбаева А.А. Жоғары білім беру жүйесіндегі мамандар даярлау сапасы саясаты және корпоративтік мәдениет 2012 - г. 7 - стр. Алматы

24

Таубаева Шаркуль Булатбаева А.А. Развитие субъектного потенциала магистрантов в процессе обучения 2012 - г. 7 - стр. Алматы

25

Таубаева Шаркуль Кожахметова К.Ж. Әлеуметтік-педагогикалық білім берудің отандық және шетелдік тәжірибесінің интеграциясы 2014 - г. 4 - стр. Алматы

26

Таубаева Шаркуль Булатбаева А.А. Образовательная программа подготовки магистрантов в области военного образования: казахстанский опыт 2012 - г. 7 - стр. Россия

27

Таубаева Шаркуль Булатбаева А.А. Влияние традиции научной школы профессора Н.Д.Хмель на становление магистранта как исследователя в вузах Республики 2014 - г. 4 - стр. г.Алматы

28

Таубаева Шаркуль Білім беру үдерісінде дамыта оқыту технологияларын қолдану саясаты 2013 - г. 6 - стр. г.Алматы КазНУ

29

Таубаева Шаркуль Булатбаева А.А. Сущность и структура процесса овладения магистрантами военного вуза методологией исследовательской деятельности 2012 - г. 5 - стр. Польша

30

Таубаева Шаркуль Возможности адаптации российского опыта подготовки социальных педагогов в Республике Казахстан 2010 - г. 5 - стр. Москва

31

Таубаева Шаркуль Внедрение достижений психолого-педагогической науки и практического опыта высшей школы в образовательный процесс 2015 - г. 5 - стр. КазНУ

32

Таубаева Шаркуль Булатбаева А.А. Research methodology mastering by master students: from problem to the procedure 2015 - г. 5 - стр. Дубай

33

Таубаева Шаркуль Интеллектуальный потенциал высшего учебного заведения как фактор интеллектуального воспитания развития обучающихся 2013 - г. 5 - стр. Казахстан

34

Таубаева Шаркуль Магистранттардың интеллектуалдық әлеуетінің негізі "педагогика ғылымының теориялық әдіснамалық негіздері" пәнінің мазмұны 2009 - г. 5 - стр. Казахстан

35

Таубаева Шаркуль Dependence on social media as a pedagogical problem 2015 - г. 4 - стр. Великобритания

36

Таубаева Шаркуль педагогикалық өлшемдер мәселесінің зерттелу бағыттары 2016 - г. 5 - стр. Қазақ мемлекетті қыздар педагогикалық университеті

37

Таубаева Шаркуль Мукашева А.Б. Актуальные проблемы организации профессионального самоопределения современной молодёжи 2016 - г. 3 - стр. г.Алматы

38

Таубаева Шаркуль Педагогикалық зерттеулерде философияның қағидаларын пайдалану әдістемесі 2016 - г. 4 - стр. Алматы

39

Таубаева Шаркуль МЕТОДИКА КОНСТРУИРОВАНИЯ СОДЕРЖАНИЯ ДИСЦИПЛИНЫ «ФИЛОСОФИЯ И МЕТОДОЛОГИЯ ПЕДАГОГИКИ» 2016 - г. 87 - стр. Алматы

40

Таубаева Шаркуль Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері саласындағы пәндерді оқытудың ғылыми-әдістемелік жүйесі 2017 - г. 4 - стр. Алматы

41

Таубаева Шаркуль Методика конструирования содержания дисциплины «Философия и методология педагогики 2016 - г. 8 - стр. Астана

42

Таубаева Шаркуль Лактионова С.Н. Психологический ракурс инновационного типа образования 2018 - г. 3 - стр. КазНУ имени аль-Фараби

43

Таубаева Шаркуль Лактионова С.Н. Социальные теории и социальное развитие в современном мире: контексты реализации элективного курса, или Зачем социальному педагогу теоретические компетенции? 2019 - г. 6 - стр. г.Москва, Российский государственный социальный университет
Автордың құжаттары

7

Цитирования

15 по 15
құжаттар

h-индексі

1

The stewardship of school counselor education in higher educational establishments

Kozhabergenova, G.E., Taubaeva, S., Bulatbayeva, A.A., Kabakova, M.P., Asanov, N.A.

2018

Opcion
34, с. 386-414

14

Цитирований
Level of formation of moral and value motivation of student behaviour

Taubayeva, S.T., Bulatbayeva, A.A., Kasen, G.A., Barsay, B.T., Zhussupov, S.H., Zhussupova, R.K.

2016

Social Sciences (Pakistan)
11, с. 672-678

0

Цитирований
2016

International Journal of Environmental and Science Education
11, с. 4699-4705

0

Цитирований
2016

Social Sciences (Pakistan)
11, с. 3927-3935

0

Цитирований
2016

Social Sciences (Pakistan)
11, с. 3774-3777

0

Цитирований
Study of the educational space of a higher military educational establishment

Taubaeva, S., Bulatbaeva, A., Bogatyrev, Y., Dementyev, A., Barsay, B.

2014

Middle - East Journal of Scientific Research
21, с. 51-55

1

Цитирований
College instructors' expectations of their own image

Ayazbekova, R.A., Bulatbaeva, A.A., Taubaeva, S.T., Makhanova, P.S.

2013

Middle East Journal of Scientific Research
17, с. 1429-1433

0

Цитирований