ҚазҰУ ақпараттық порталы
Басты бет/ Жоғары оқу орнына дейінгі білім беру факультеті/ жоғары оқу орнына дейінгі дайындық кафедрасы/ Тойганбекова Майра Шодановна


Тойганбекова Майра Шодановна
Студенттер көзімен сауалнамалауынан жинаған баллы - 4.78 / 5.0
- ОПҚ рейтингінің нәтижесі

Жұмыс орны:
Факультет: жоғары оқу орнына дейінгі білім беру

Кафедра: жоғары оқу орнына дейінгі дайындық
Лауазымы: аға оқытушы

Өмірбаян

Мен, Тойғанбекова Майра Шоданқызы 1қазан 1965 жылы Алматы облысы, Кеген ауданы, Бөлексаз ауылында дұниеге келдім. 1973жылы осы ауылдағы бірінші сыныпқа барып, 1983жылы Бөлексаз орта мектебін бітірдім. 1984 жылы С.М.Киров атындағы Қазақ мемлекеттік университетінің дайындық факультетіне қабылданып, 1985 жылы осы аталған университеттің филология факультетіне түсіп, 1990 жылы қазақ тілі мен әдебиеті мамандығы бойынша бітіріп шықтым. 1990 жылдан бастап Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, қазақ әдебиеті кафедрасының ізденушісі болдым. 2006 жылы «100102 филолог «Мағзұм Тиесовтің әдеби мұрасы» атты ғылыми тақырыбым бекітілді. Ғылыми жетекшім - ф.ғ.д. профессор Қ.Әбдезұлы. 1990 – 2006 ж.ж. № 66 орта мектепте қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі. 2004 – 2016 ж.ж. әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті шетел азаматтарына арналған дайындық факультеті, қазақ және орыс тілдері кафедрасының аға оқытушысы. 2007 – 2013 жж. әл – Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің колледжінде кәсіби қазақ тілі пәнінің жоғары деңгейлі жоғары санатты оқытушысы қызметін атқардым. 2014 жылдан бастап ЖОО-ға дейінгі білім беру факультеті ЖОО-ға дейінгі дайындық кафедрасының аға оқытушысы қызметін осы уақытқа дейін атқарып келемін. Осы уақыт аралығында халықаралық, республикалық ғылыми, оқу-әдістемелік конференцияларға қатысып, баяндамалар жасадым. 2008 жылы Алматы қалалық білім департаментінің мақтау қағазымен марапатталдым. «Қазақ тілі» оқу-құралы; 2016ж, «Қазақ әдебиеті» оқу- құралы; 2017ж, «Таным мен тәрбие: егіз ұғым» әлеуметтік тәрбие ісіне арналған әдістемелік талдама құралдарының авторымын. 2017 жылы Түркияда өткен халықаралық симпозиумға қатысып, баяндама жасап, сертификаттар алдым. Бірнеше шетелдік басылымдарға мақалалар жариялап, сертификаттар берілді. Белгілі шетелдік басылым «Скопус» журналына ағылшын тілінде мақалам жариялады. Жалпы педагогтік еңбек өтілім - 27 жыл. Алматы қаласындағы Оқу орталықтарында оқушыларды Бірыңғай ұлттық тестке дайындадым. 2005жылдан бастап жоғары деңгейдегі жоғары санатты қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі деген санат тағайындалды.

Білімі
Марапаттары

Қызығушылығы
    
Педагогикалық қызметіь

Оқылатын пәндер
Сабақ кестесі

Оқу-әдістемелік материалдар

Пәндер атауы Тақырыбы Сипаттамасы
-
-
Оқу сауаттылығы қазақ
тыңдаушылар қазақ тілінің дыбыстық ерекшелігін жүйелі түрде буынға ұластырып, одан орфография мен орфоэпия заңдылықтарының қағидаларын меңгереді,оқу және қажет болған жағдайда ресми-іскери қарым-қатынаста сөйлесе білуге, оған тән ерекшеліктерді жүйелі түрде қабылдай алуға, түсінуге қабілетті болады.Тыңдаушылар теориялық ережелерді мәтін мазмұнынан екшей отырып, жинақтау, түсіндіру, нәтижені сұрыптау үдерістерін жүзеге асыра алады; оқу барысында нақты шешімдер қабылдай білу, презентациялар жасау, ой түйіндеуге қабілетті болады;
Оқу сауаттылығы қазақ
тыңдаушылар қазақ тілінің дыбыстық ерекшелігін жүйелі түрде буынға ұластырып, одан орфография мен орфоэпия заңдылықтарының қағидаларын меңгереді,оқу және қажет болған жағдайда ресми-іскери қарым-қатынаста сөйлесе білуге, оған тән ерекшеліктерді жүйелі түрде қабылдай алуға, түсінуге қабілетті болады.Тыңдаушылар теориялық ережелерді мәтін мазмұнынан екшей отырып, жинақтау, түсіндіру, нәтижені сұрыптау үдерістерін жүзеге асыра алады; оқу барысында нақты шешімдер қабылдай білу, презентациялар жасау, ой түйіндеуге қабілетті болады;
Оқу сауаттылығы қазақ
тыңдаушылар қазақ тілінің дыбыстық ерекшелігін жүйелі түрде буынға ұластырып, одан орфография мен орфоэпия заңдылықтарының қағидаларын меңгереді,оқу және қажет болған жағдайда ресми-іскери қарым-қатынаста сөйлесе білуге, оған тән ерекшеліктерді жүйелі түрде қабылдай алуға, түсінуге қабілетті болады.Тыңдаушылар теориялық ережелерді мәтін мазмұнынан екшей отырып, жинақтау, түсіндіру, нәтижені сұрыптау үдерістерін жүзеге асыра алады; оқу барысында нақты шешімдер қабылдай білу, презентациялар жасау, ой түйіндеуге қабілетті болады;
Қазақ (орыс) тілі