ҚазҰУ ақпараттық порталы
Басты бет/ Философия және саясаттану факультеті/ педагогика және білім беру менеджменті кафедрасы/ Абдиева Газиза Ильясовна


Абдиева Газиза Ильясовна
Студенттер көзімен сауалнамалауынан жинаған баллы - 4.61 / 5.0

Жұмыс орны:
Факультет: философия және саясаттану

Кафедра: педагогика және білім беру менеджменті
Лауазымы: аға оқытушы

Педагогикалық қызметіь

Оқылатын пәндер
Сабақ кестесі

Оқу-әдістемелік материалдар

Пәндер атауы Тақырыбы Сипаттамасы
Өзін-өзі тану
Курстың мақсаты: Болашақ әлеуметтік педагогтердің қоршаған әлемге, айналасындағы адамдарға және таңдаған кәсіби мамандығына ізгілікті дүниетанымын дамыту, студенттер бойында дербестікті, жауапкершілікті, белсенділікті, шығармашылықты дамыту және өзін-өзі жүзеге асыруға қажетті мамандықтың біліктілік талаптары контекстіндегі құзіреттіліктер жүйесіне сәйкес тұлға қалыптастыру.
Өзін-өзі тану
Курстың мақсаты: Болашақ әлеуметтік педагогтердің қоршаған әлемге, айналасындағы адамдарға және таңдаған кәсіби мамандығына ізгілікті дүниетанымын дамыту, студенттер бойында дербестікті, жауапкершілікті, белсенділікті, шығармашылықты дамыту және өзін-өзі жүзеге асыруға қажетті мамандықтың біліктілік талаптары контекстіндегі құзіреттіліктер жүйесіне сәйкес тұлға қалыптастыру.
Өзін-өзі тану
Педагогика
Курстың мақсаты: студенттерді педагогика пәнінің теориялық негізің жүйелі түрде қалыптастырып, жалпы мәселелерімен таңыстыру. Болашақ маманың оқыту мен тәрбиенің теориясы, педагогикалық үрдісті ұйымдастыру, меңгеру басты мақсат ретінде қарастырылады. Болашақ маманға, педагогикалық үдерістің психологиялық құрылымдары туралы жүйелі мағлұмат беру. Бүгінгі күн талабына сай, жоғары оқу орындарындағы білім беру үдерісінде оқытушы мен студенттің өзара қарым-қатынасының білім беру және коммуникативті технологияларымен таныстыру. Осы теориялық білімнің негізінде, кәсіби маман қызметіне қажетті дағдылар, біліктілік пен құзіреттілікті қалыптастыру басты мақсат болып табылады.
Арнайы педагогика
Курстың мақсаты: «Арнайы педагогика» пәнің меңгеру барысында білім алушылар қиын жасөспірімдердің психологиялық және педагогикалық ерекшеліктерің, олардың пайда болуының психологиялық себептерің; әлеуметтік педагогикалық көмек көрсету мен қатар тәрбиелеудегі отбасы және мектептің ортаның ықпалынан орны қарастырылады. Қиын жасөспірімді қоғамға қайта қосудағы әлеуметтік жұмысты іс-жүзінде асыру сияқты мәселелерді қарастырады. Болашақ педагог-психолог мамандарын түрлі дамуында ауытқушылықтары бар балалардың ауытқушылық түрлерімен таныстырып және оларды тиімді оқыту мен тәрбиелеуге арналған әдіс, тәсілдер мен технологиялармен қаруландырады. Сонымен қатар, болашақ маман: - тәрбие, оқыту және дамыту арасындағы өзара байланысты зерттей білу; - мұғалім іс-әрекетінің психологиялық–педагогикалық заңдылықтарын зерттей білу; - оқушылардың білімді меңгеру заңдылықтарын білу; - білім беру іс-әрекетіндегі субъектілердің тұлғалық ерекшеліктерін зерттеу. «Арнайы педагогика» пәнің меңгеру барысында әрбір студенттің өз бойындағы осы жұмысқа бейімділігін, қызығушылығын байқату, әрі қарай шығармашылықпен іскерлік қабілетін дамытуға әрекет жасау.
Жасерекшелік педагогикасы және психологиясы
Курстың мақсаты: Болашақ мамандарға онтогенездегі әрбір жеке тұлғаның жасерекшелік кезеңдерінің физиологиялық, психологиялық, педагогикалық ерекшеліктері және даму заңдылықтары жайлы жүйелі білім беру. Әрбір жас кезеңдеріндегі тұлғалардың психикалық дамуларындағы жеке айырмашылықтарды талдап. Жеке тұлғаның онтогенездегі даму барысында кездесетін әлеуметтік-психологиялық дағдарыс себептерінің теориялық және әдістемелік негіздерін кәсіби бағытта меңгере білу. Жасерекшелік педагогика және психологиясының теориялық-әдістемелік негіздерін меңгеру арқылы оқушылардың физиологиялық, психологиялық педагогикалық даму жүйесін теориялық-әдістемелік тұрғыдан негіздеу одан әрі тұлғалық және кәсіби дамуы бағыттарын анықтау. Жасерекшелік педагогика және психологиясы пәні арқылы болашақ педагог-психолог жеке тұлғаның жас ерекшелік жақтарың терең меңгеріп жаңа кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру денгейне алып келеді.
Арнайы педагогика
Курстың мақсаты: «Арнайы педагогика» пәнің меңгеру барысында білім алушылар қиын жасөспірімдердің психологиялық және педагогикалық ерекшеліктерің, олардың пайда болуының психологиялық себептерің; әлеуметтік педагогикалық көмек көрсету мен қатар тәрбиелеудегі отбасы және мектептің ортаның ықпалынан орны қарастырылады. Қиын жасөспірімді қоғамға қайта қосудағы әлеуметтік жұмысты іс-жүзінде асыру сияқты мәселелерді қарастырады. Болашақ педагог-психолог мамандарын түрлі дамуында ауытқушылықтары бар балалардың ауытқушылық түрлерімен таныстырып және оларды тиімді оқыту мен тәрбиелеуге арналған әдіс, тәсілдер мен технологиялармен қаруландырады. Сонымен қатар, болашақ маман: - тәрбие, оқыту және дамыту арасындағы өзара байланысты зерттей білу; - мұғалім іс-әрекетінің психологиялық–педагогикалық заңдылықтарын зерттей білу; - оқушылардың білімді меңгеру заңдылықтарын білу; - білім беру іс-әрекетіндегі субъектілердің тұлғалық ерекшеліктерін зерттеу. «Арнайы педагогика» пәнің меңгеру барысында әрбір студенттің өз бойындағы осы жұмысқа бейімділігін, қызығушылығын байқату, әрі қарай шығармашылықпен іскерлік қабілетін дамытуға әрекет жасау.
Арнайы педагогика
Курстың мақсаты: «Арнайы педагогика» пәнің меңгеру барысында білім алушылар қиын жасөспірімдердің психологиялық және педагогикалық ерекшеліктерің, олардың пайда болуының психологиялық себептерің; әлеуметтік педагогикалық көмек көрсету мен қатар тәрбиелеудегі отбасы және мектептің ортаның ықпалынан орны қарастырылады. Қиын жасөспірімді қоғамға қайта қосудағы әлеуметтік жұмысты іс-жүзінде асыру сияқты мәселелерді қарастырады. Болашақ педагог-психолог мамандарын түрлі дамуында ауытқушылықтары бар балалардың ауытқушылық түрлерімен таныстырып және оларды тиімді оқыту мен тәрбиелеуге арналған әдіс, тәсілдер мен технологиялармен қаруландырады. Сонымен қатар, болашақ маман: - тәрбие, оқыту және дамыту арасындағы өзара байланысты зерттей білу; - мұғалім іс-әрекетінің психологиялық–педагогикалық заңдылықтарын зерттей білу; - оқушылардың білімді меңгеру заңдылықтарын білу; - білім беру іс-әрекетіндегі субъектілердің тұлғалық ерекшеліктерін зерттеу. «Арнайы педагогика» пәнің меңгеру барысында әрбір студенттің өз бойындағы осы жұмысқа бейімділігін, қызығушылығын байқату, әрі қарай шығармашылықпен іскерлік қабілетін дамытуға әрекет жасау.
Педагогика
Курстың мақсаты: студенттерді педагогика пәнінің теориялық негізің жүйелі түрде қалыптастырып, жалпы мәселелерімен таңыстыру. Болашақ маманың оқыту мен тәрбиенің теориясы, педагогикалық үрдісті ұйымдастыру, меңгеру басты мақсат ретінде қарастырылады. Болашақ маманға, педагогикалық үдерістің психологиялық құрылымдары туралы жүйелі мағлұмат беру. Бүгінгі күн талабына сай, жоғары оқу орындарындағы білім беру үдерісінде оқытушы мен студенттің өзара қарым-қатынасының білім беру және коммуникативті технологияларымен таныстыру. Осы теориялық білімнің негізінде, кәсіби маман қызметіне қажетті дағдылар, біліктілік пен құзіреттілікті қалыптастыру басты мақсат болып табылады.
Педагогика
Курстың мақсаты: студенттерді педагогика пәнінің теориялық негізің жүйелі түрде қалыптастырып, жалпы мәселелерімен таңыстыру. Болашақ маманың оқыту мен тәрбиенің теориясы, педагогикалық үрдісті ұйымдастыру, меңгеру басты мақсат ретінде қарастырылады. Болашақ маманға, педагогикалық үдерістің психологиялық құрылымдары туралы жүйелі мағлұмат беру. Бүгінгі күн талабына сай, жоғары оқу орындарындағы білім беру үдерісінде оқытушы мен студенттің өзара қарым-қатынасының білім беру және коммуникативті технологияларымен таныстыру. Осы теориялық білімнің негізінде, кәсіби маман қызметіне қажетті дағдылар, біліктілік пен құзіреттілікті қалыптастыру басты мақсат болып табылады.
Жасерекшелік педагогикасы және психологиясы
Курстың мақсаты: Болашақ мамандарға онтогенездегі әрбір жеке тұлғаның жасерекшелік кезеңдерінің физиологиялық, психологиялық, педагогикалық ерекшеліктері және даму заңдылықтары жайлы жүйелі білім беру. Әрбір жас кезеңдеріндегі тұлғалардың психикалық дамуларындағы жеке айырмашылықтарды талдап. Жеке тұлғаның онтогенездегі даму барысында кездесетін әлеуметтік-психологиялық дағдарыс себептерінің теориялық және әдістемелік негіздерін кәсіби бағытта меңгере білу. Жасерекшелік педагогика және психологиясының теориялық-әдістемелік негіздерін меңгеру арқылы оқушылардың физиологиялық, психологиялық педагогикалық даму жүйесін теориялық-әдістемелік тұрғыдан негіздеу одан әрі тұлғалық және кәсіби дамуы бағыттарын анықтау. Жасерекшелік педагогика және психологиясы пәні арқылы болашақ педагог-психолог жеке тұлғаның жас ерекшелік жақтарың терең меңгеріп жаңа кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру денгейне алып келеді.
Психологиялық-педагогикалық кеңес беру
Цель курса:вооружение будущих специалистов теорией и практическим инструментарием психолого-педагогического консультирования В ходе изучения курса, бакалавр будет способен: - знать актуальные проблемы психологической науки в области психолого-педагогического консультирования, сущность и структуру консультативной деятельности педагога-психолога; подходы и направления практической психологии, используемые в процессе консультирования; - уметьпроводить индивидуальное и групповое консультирование в целях профилактики проблем обучения, воспитания и развития; - уметь проводить семейное консультирование по вопросам обучения и воспитания детей разного возраста; производственное консультирование педагогов и работников сферы образования; - применять вербальныеи невербальные способы для создания доверительных отношений с клиентом в процессе консультирования, - разрабатывать и организовывать консультативный контакт и консультативный сеанс с применением современных консультативных техник и процедур;
Психологиялық-педагогикалық кеңес беру
Цель курса:вооружение будущих специалистов теорией и практическим инструментарием психолого-педагогического консультирования В ходе изучения курса, бакалавр будет способен: - знать актуальные проблемы психологической науки в области психолого-педагогического консультирования, сущность и структуру консультативной деятельности педагога-психолога; подходы и направления практической психологии, используемые в процессе консультирования; - уметьпроводить индивидуальное и групповое консультирование в целях профилактики проблем обучения, воспитания и развития; - уметь проводить семейное консультирование по вопросам обучения и воспитания детей разного возраста; производственное консультирование педагогов и работников сферы образования; - применять вербальныеи невербальные способы для создания доверительных отношений с клиентом в процессе консультирования, - разрабатывать и организовывать консультативный контакт и консультативный сеанс с применением современных консультативных техник и процедур;
Өзін-өзі тану
Цель курса: сформировать систему компетенций в контексте квалификационных требований специальности: Результаты обучения. По завершении данной программы ожидается, что студент будут владеть следующими компетенциями: А) когнитивными: быть способным - продемонстрировать знание сущности самопознания, ее задач, принципов роли как научной дисциплины в подготовке современного специалиста; -объяснить содержание процесса самопознания; Б) функциональными: быть способным - использовать методы самопознания в индивидуальной и групповой учебно-исследовательской деятельности; - разработать программу работы с детьми, попавшими в сложную жизненную ситуацию, используя инструментарий самопознания; - применять принципы самопознания в повседневной деятельности как профессионала, работающего с различными группами девиаций школьников; - демонстрировать навыки и приемы оказания комплексной помощи детям и подросткам, оказавшимся в трудной жизненной ситуации, используя полученные знания. В) системными:быть способным - интерпретировать процесс самопознания; - оценивать влияние различных факторов на процесс самосовершенствования личности школьника; Г) социальными: быть способным - провести комплексное исследование причин девиации личности, работая в команде, опираясь на принципы данной области знания; - быть способным аргументировано обосновать свою позицию. Д) метакомпетенции: быть способным - демонстрировать способность к объективной оценке собственной личности и собственных достижений; - определять направления дальнейшего личностного и профессионального роста.
Психологиялық-педагогикалық кеңес беру
Учебный курс "Психолого-педагогическое консультирование"ориентирован на подготовку студентов к консультативной деятельности в не только общеобразовательных учреждениях, но и в Центрах психолого-педагогической поддержки и помощи, в консультативно-реабилитационных службах. Курс отражает современные тенденции развития практической психологии в области консультирования и включает основные аспекты индивидуального, семейного, группового и производственного консультирования по различным психолого-педагогическим проблемам образования, воспитания и социализации личности. Цель курса: вооружение будущих специалистов теорией и практическим инструментарием психолого-педагогического консультирования.
Әлеуметтік-психологиялық кеңес беру
Курс ориентирован на подготовку студентов к консультативной деятельности в общеобразовательных учреждениях, консультативных и кризисных Центрах, в органах социально-психологической поддержки и сопровождения. Курс отражает современные тенденции развития практической и социальной психологии в области консультирования и включает основные аспекты индивидуального, группового и семейного консультирования. Цель настоящего курса: вооружение будущих специалистов теорией и практическим инструментарием социально-психологического консультирования.
Өзін-өзі тану
Тип учебного курса – теоретический, базовый; направлен на подготовку бакалавров к профессиональной деятельности. Цель курса: сформировать систему компетенций в контексте квалификационных требований специальности: Результаты обучения. По завершении данной программы ожидается, что студент будут владеть следующими компетенциями: А) когнитивными: быть способным - продемонстрировать знание сущности самопознания, ее задач, принципов роли как научной дисциплины в подготовке современного специалиста; -объяснить содержание процесса самопознания; Б) функциональными: быть способным - использовать методы самопознания в индивидуальной и групповой учебно-исследовательской деятельности; - разработать программу работы с детьми, попавшими в сложную жизненную ситуацию, используя инструментарий самопознания; - применять принципы самопознания в повседневной деятельности как профессионала, работающего с различными группами девиаций школьников; - демонстрировать навыки и приемы оказания комплексной помощи детям и подросткам, оказавшимся в трудной жизненной ситуации, используя полученные знания.
Психологиялық-педагогикалық кеңес беру
Цель курса:вооружение будущих специалистов теорией и практическим инструментарием психолого-педагогического консультирования В ходе изучения курса, бакалавр будет способен: - знать актуальные проблемы психологической науки в области психолого-педагогического консультирования, сущность и структуру консультативной деятельности педагога-психолога; подходы и направления практической психологии, используемые в процессе консультирования; - уметьпроводить индивидуальное и групповое консультирование в целях профилактики проблем обучения, воспитания и развития; - уметь проводить семейное консультирование по вопросам обучения и воспитания детей разного возраста; производственное консультирование педагогов и работников сферы образования; - применять вербальныеи невербальные способы для создания доверительных отношений с клиентом в процессе консультирования, - разрабатывать и организовывать консультативный контакт и консультативный сеанс с применением современных консультативных техник и процедур;
Педагогика
Тип учебного курса (элективный) и его назначение: элективный курс направлен на овладения студентами теоретических основ педагогических знании, умениями и ценностными ориентирами в области педагогической науки и практики. Специалист с высшим образованием, ориентированный на будущую педагогическую деятельность, должен быть способен к построению и управлению педагогическим процессом, работать в группе и с группой, строить индивидуальное, дидактически правильное обучение и воспитание. Данные аспекты обуславливают необходимость изучения курса «Педагогика» для будущих учителей. Данный курс имеет цель дать знания студентам по теории и методике обучения, систематизировать представления о специфике педагогической деятельности, овладеть знаниями по организации учебно-воспитательного процесса и его управлению, особенностями индивидуально-психического развития и формирования личности.
Педагогика
Тип учебного курса (элективный) и его назначение: элективный курс направлен на овладения студентами теоретических основ педагогических знании, умениями и ценностными ориентирами в области педагогической науки и практики. Специалист с высшим образованием, ориентированный на будущую педагогическую деятельность, должен быть способен к построению и управлению педагогическим процессом, работать в группе и с группой, строить индивидуальное, дидактически правильное обучение и воспитание. Данные аспекты обуславливают необходимость изучения курса «Педагогика» для будущих учителей. Данный курс имеет цель дать знания студентам по теории и методике обучения, систематизировать представления о специфике педагогической деятельности, овладеть знаниями по организации учебно-воспитательного процесса и его управлению, особенностями индивидуально-психического развития и формирования личности.
Педагогика
Тип учебного курса (элективный) и его назначение: элективный курс направлен на овладения студентами теоретических основ педагогических знании, умениями и ценностными ориентирами в области педагогической науки и практики. Специалист с высшим образованием, ориентированный на будущую педагогическую деятельность, должен быть способен к построению и управлению педагогическим процессом, работать в группе и с группой, строить индивидуальное, дидактически правильное обучение и воспитание. Данные аспекты обуславливают необходимость изучения курса «Педагогика» для будущих учителей. Данный курс имеет цель дать знания студентам по теории и методике обучения, систематизировать представления о специфике педагогической деятельности, овладеть знаниями по организации учебно-воспитательного процесса и его управлению, особенностями индивидуально-психического развития и формирования личности.