Басты бет / Экономика және бизнес жоғары мектебі / Менеджмент / Турлыбекова Надира Максутовна

Турлыбекова Надира Максутовна

Лауазымы: кафедра меңгерушісіінің оқу-әдістемелік және тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, аға оқытушы
бизнес технологиясы кафедрасы
Scopus author ID: 57218686770
nadiramaksutovna@gmail.com

1

Турлыбекова Надира Максутовна Бейжанова А.Т. Брендинг " Қазақ университеті " 2016 - г. 20 - стр. ҚАЗАҚСТАН

2

Турлыбекова Надира Максутовна Ахметова З.Б. Маркетинг услуг Лаборатория ВШЭБ 2016 - г. 5 - стр. ҚАЗАҚСТАН

3

Турлыбекова Надира Максутовна Маркетингтік коммуникациялар " Қазақ университеті " 2017 - г. 10 - стр. ҚАЗАҚСТАН

4

Турлыбекова Надира Максутовна Ахметова З.Б. Қызмет маркетингі лаборатория ВШЭБ 2017 - г. 5 - стр. ҚАЗАҚСТАН

5

Турлыбекова Надира Максутовна Коллективная монография: "Антикризисное управление экономикой Казахстана в условиях турбулентности внешней среды" Статья "Коммуникация жүйесіндегі интернет-маркетингтің ерекшелігі" "Казак университетi" 2017 - г. 10 - стр. ҚАЗАҚСТАН

1

Турлыбекова Надира МаксутовнаСейдалиева Д.А., Белғожақызы М.. Инновациялық жоба тәуекелін басқарудың теориялық аспектілері 2015 - г. 4 - стр. 0

2

Турлыбекова Надира МаксутовнаБейжанова А.Т., Белғожақызы М.. Логистикалық реинжинирингтің Қазақстан Республикасындағы заманауи даму тенденциялары 2016 - г. 7 - стр. 2

3

Турлыбекова Надира Максутовна Казақстан Республикасының көліктік-логистикалық инфрақұрылымы 2016 - г. 5 - стр. 0

4

Турлыбекова Надира МаксутовнаБелғожақызы М.. Интернет-маркетинг заманауи маркетингтік концепцияның жаңа бағыты. 2016 - г. 7 - стр. 0

5

Турлыбекова Надира МаксутовнаБейжанова А.Т., Ахметова З.Б. Аумақтық маркетинг негізінде аймақтың бәсекеге қабілеттілігін бағалау 2019 - г. 16 - стр. 88

6

Турлыбекова Надира МаксутовнаАликбаева А.Б., Ахметова З.Б. ВЛИЯНИЕ Е-КОММЕРЦИИ НА КОМПЕТЕНЦИИ МАРКЕТОЛОГОВ В СИСТЕМЕ ВУЗОВСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ 2020 - г. 7 - стр. 0

1

Турлыбекова Надира Максутовна Интернет маркетингті қолдану компаниялардағы маркетингтік шараларды дамытудың болашағы 2011 - г. 4 - стр. КазНУ им. аль-Фараби

2

Турлыбекова Надира Максутовна Агромаркетингтің азық түлік қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі маңызы. 2011 - г. 4 - стр.

3

Турлыбекова Надира Максутовна Брендинг бәсекеге қабілеттілікті жоғарылату факторы ретінде. 2010 - г. 4 - стр.

4

Турлыбекова Надира Максутовна Тұтыну тауарлар нарығындағы брендингті қолдану ерекшеліктері. 2010 - г. 3 - стр.

5

Турлыбекова Надира Максутовна Кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілік деңгейін көтеруде маркетингтік коммуникацияның алатын орны. 2009 - г. 4 - стр.
Автордың құжаттары

3

Цитирования

16 по 16
құжаттар

h-индексі

2

The Effective Marketing Methods and Their Use in the Field of Ecology

Akhmetova, Z., Rysbayeva, B., Kozhakhmetova, A., Turlybekova, N.

2022

Studies in Systems, Decision and Control
443, с. 77-85

0

Цитирований
Digitalization of Agriculture—The Path to the Future of Geoeconomics

Umarov, I.M., Akhmetova, Z.B., Turlybekova, N.M., Tulebayeva, N.T., Niyazbekova, S.U.

2022

Geo-Economy of the Future: Sustainable Agriculture and Alternative Energy: Volume II.
2, с. 333-344

2

Цитирований
Analysis of the efficiency technology transfer offices in management: The case of Spain and Kazakhstan

Kireyeva, A.A., Turdalina, S., Mussabalina, D., Turlybekova, N.M., Akhmetova, Z.B.

2020

Journal of Asian Finance, Economics and Business
7, с. 735-746

14

Цитирований