Лифанова Т. Ю.
Свобода слова: от правового статуса
к философскому обоснованию
PR и СМИ в Казахстане
0 - г.
0 - стр.
1042
Мусатаев С. Ш.
Общественная деятельность и политические идеи Жаһаншы Досмухамедова
КАЗАХСКИЙ НАЦИОНАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ имени АЛЬ-ФАРАБИ
ВЕСТНИК КазНУ
Серия философия. Серия культурология. Серия политология
0 - г.
0 - стр.
1043
Мусатаев С. Ш. Қазақтың жаны қандай?
"Ақиқат" журналы
0 - г.
0 - стр.
1044
Мусатаев С. Ш. Азаматтық – саяси-мемлекеттік, ал, ұлт – саяси-халықтық
сипаттағы ұғым
"Ақиқат" журналы
0 - г.
0 - стр.
1045
Мусатаев С. Ш. Батыстық сарын басып бара ма, қалай?
"Ақиқат" журналы
0 - г.
0 - стр.
1046
Кылышбаева Б. Н. Quality education as a basis for professional mobility of youth in the
Republic of Kazakhstan
Procedia - Social and Behavioral Sciences 116 ( 2014 ) 4487 – 4492
0 - г.
0 - стр.
1047
Мусатаев С. Ш. Қазақтың «Біздікі» жəне «өзгенікі» деген ұстанымы
неге соқтырады?
"Ақиқат" журналы
0 - г.
0 - стр.
1048
Мусатаев С. Ш. Қазақтың ұлттық намысының құны қанша?
"Ақиқат" журналы
0 - г.
0 - стр.
1049
Веревкин А. В.
Трудовые коллективы и конфликты: опыт ра-боты
"Международный журнал экспериментального образования"
0 - г.
0 - стр.
1050
Лифанова Т. Ю.
Трудовые коллективы и конфликты: опыт ра-боты
"Международный журнал экспериментального образования"
0 - г.
0 - стр.
1051
Веревкин А. В. Scientific, educational strategies of young scientists as representatives of Kazakh middle class
Procedia - Social and Behavioral Sciences
0 - г.
0 - стр.
1052
Абдирайымова Г. С. Scientific, educational strategies of young scientists as representatives of Kazakh middle class
Procedia - Social and Behavioral Sciences
0 - г.
0 - стр.
1053
Бурханова Д. К. Scientific, educational strategies of young scientists as representatives of Kazakh middle class
Procedia - Social and Behavioral Sciences
0 - г.
0 - стр.
1054
Серікжанова С. С. Scientific, educational strategies of young scientists as representatives of Kazakh middle class
Procedia - Social and Behavioral Sciences
0 - г.
0 - стр.
1055
Мамытканов Д. К. Ақпараттандыру үрдісінің ақпараттық мнез-қулықты калыптастырудагы poлі
"Вестник "
0 - г.
0 - стр.
1056
Амитов С. А. Ақпараттандыру үрдісінің ақпараттық мнез-қулықты калыптастырудагы poлі
"Вестник "
0 - г.
0 - стр.
1057
Амитов С. А. Жоғары оқу орындары оқытушылары жоғары білім берудің негізгі субъектісі ретінде
"Вестник "
0 - г.
0 - стр.
1058
Абдигалиева Г. К.
Potentiality of religious conflict in Kazakhstan
European Scientific Journal (ESJ)
0 - г.
0 - стр.
1059
Жолдубаева А. К.
Аль-Фараби - великий учитель прошлого
Самопознание.kz
0 - г.
0 - стр.
1060
Аташ Б. М.
Ислам діні: минустер мен плюстер – кеше, бүгін, ертең
Қазіргі заман: пікірлер әлемі. Философия альманахы
0 - г.
0 - стр.
1061
Аташ Б. М.
Адамзат эволюциясы мен арғытарихты обьективтілік тұрғыдан түйсінудің кейбір мәселелері
Kultur Evreni Universe of culture. Вселенная культуры. Ежеквартальный международный журнал общественных наук
0 - г.
0 - стр.
1062
Аташ Б. М.
«Ақыр заман» түсінігін зерттеудің теориялық-әдіснамалық мәселелері
Адам әлемі. Философиялық және қоғамдық-гуманитарлық журнал
0 - г.
0 - стр.
1063
Аташ Б. М.
Түркі-қазақ болмысының философиялық ой кешуге тағайындалған табиғаты
«Қазақ философиясы және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдарды оқытудың инновациялық аспектілері» атты республикалық ғылыми-практикалық конференция материалдары.
0 - г.
0 - стр.
1064
Аташ Б. М.
Түркілік рухани құндылықтарды сараптаудың ғылыми алғышарттары
Түркілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесі: халықаралық ғылыми-теориялық конференция материалдары.
0 - г.
0 - стр.
1065
Аташ Б. М.
Түркі халықтары тарихындағы Елдік рух негіздері
Түркілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесі: халықаралық ғылыми-теориялық конференция материалдары.
0 - г.
0 - стр.
1066
Аташ Б. М.
Түркілік рухани құндылықтарды репрезентациялау: ретроспектива-интроспекция-перспектива
Kultur Evreni Universe of culture. Вселенная культуры. Ежеквартальный международный журнал общественных наук
0 - г.
0 - стр.
1067
Аташ Б. М.
Бейнелеу өнері туындыларын талдау мәселесінің теориялық-әдіснамалық бағдарлары
ҚР ҰҒА Х абарлары Қоғамдық және гуманитарлық ғылымдар сериясы
0 - г.
0 - стр.
1068
Омарова А. Т.
Социально-философские основы теории экстремальности
// Вестник КазНУ/Серия психологии и социологии
0 - г.
0 - стр.
1069
Халикова Ш. Б.
Административная реформа в Республике Казахстан: проблемы, тенденции, перспективы
Вестник КазНУ имени аль-Фараби. Серия философия. Серия культурология. Серия политология.
0 - г.
0 - стр.
1070
Аташ Б. М.
К.Дүйсенбаевтың «Тастар» туындысының көркемдік-философиялық ерекшеліктері
қазақ өркениеті
0 - г.
0 - стр.
1071
Халикова Ш. Б. The Problem and the Future of Youth Involvement in Social and Political Life in Kazakhstan
Pensee
0 - г.
0 - стр.
1072
Насимова Г. О. The Problem and the Future of Youth Involvement in Social and Political Life in Kazakhstan
Pensee
0 - г.
0 - стр.
1073
Утебаева Д. С.
Қолданбалы өнердің қазақ халқының дүниетанымына әсері
Материалы международной научно-теоретической конференции посвященной к 80-летию КазНУ им.аль-Фараби «Религиоведческое образование в современном Казахстане: состояние и преспективы»
0 - г.
0 - стр.
1074
Утебаева Д. С.
Діни таңдау жасаудың құқықтық негіздері
Материалы международной научно-теоретической конференции посвященной к 80-летию КазНУ им.аль-Фараби «Религиоведческое образование в современном Казахстане: состояние и преспективы»
0 - г.
0 - стр.
1075
Таубаева Ш.
Концептуализация образовательной политики: история, теория и практика
Вестник КазНУ серия "педагогические науки"
0 - г.
0 - стр.
1076
Исмагамбетова З. Н.
Толерантность современном Казахстанском социокультурном пространтсве
European Journal of Science and Theology
0 - г.
0 - стр.
1077
Мынбаева А. К.
Практическое исследование развития интеллектуальных и творческих способностей студентов
// Вестник КазНУ Серия «Педагогические науки»
0 - г.
0 - стр.
1078
Исмагамбетова З. Н.
TOLERANCE AS A PHENOMENON OF KAZAKH CULTURE
Asian Social Science
0 - г.
0 - стр.
1079
Исмагамбетова З. Н.
IMPACT OF PERSONAL FEATURES OF THE TEACHER ON COPING BEHAVIOUR
OF THE STUDENTS
Cape Town
0 - г.
0 - стр.
1080
Исмагамбетова З. Н.
Толерантность как образовательная парадигма
Ключивые воспросы и современная науки
0 - г.
0 - стр.